Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі засоби
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2019-08-28-001126-c 863cd359f5754dd4858966b9e8490806
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Варакіна Любов Миколаївна

380542687825 lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський державний університет
Код ЄДРПОУ: 05408289
Вебсайт: http://sumdu.edu.ua
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Варакіна Любов Миколаївна
380542687825
lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 16:30
Початок аукціону: 05 вересня 2019 14:56
Очікувана вартість: 102 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Миючі засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3588 штуки
Миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти державного бюджету Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 серпня 2019 07:37
Дата відповіді: 29 серпня 2019 11:58
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Товар, який запропонує учасник в своїй пропозиції повинен повністю відповідати технічним вимогам до предмету закупівлі, зазначеним в Технічному описі. 2) Інформація щодо подання пропозицій містить вимоги щодо зазначення учасником конкретного найменування товару під час подання цінової пропозиції (табл. Додатку 1 Інформації щодо подання пропозицій). 3) Учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент). Оцінка цінових пропозицій учасників буде проводитися автоматично електронною системою закупівель.
Підпункт 5 пункту 3 Інформації щодо подання пропозицій
Дата подання: 29 серпня 2019 11:25
Дата відповіді: 29 серпня 2019 13:19
В підпункті 5 пункту 3 Інформації щодо подання пропозицій міститься вимога надати документальне підтвердження погодження учасником проекту договору. Що це таке? З ким погодженого проекту договору? З тендерами працюю з часу запуску прозоро, але вперше таке бачу. Вам не здається, що це дискримінаційна умова?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 5 розділу 3 Інформації щодо подання пропозицій учаснику в складі пропозиції необхідно подати документ, що підтверджуватиме його згоду укласти договір за результатами проведення закупівлі опублікованого в системі Прозоро. Дана вимога не є дискримінаційною.
Аналоги
Дата подання: 30 серпня 2019 11:06
Дата відповіді: 30 серпня 2019 11:40
Шановний Замовник . Чи слід розуміти Вашу відповідь на попереднє запитання таким чином , що учасника який запропонує Вам , в своїй ціновій пропозиції , еквіваленти (аналоги) вказаного Вами в "Технічному описі" товару , буде дискваліфіковано ?
Відповідь: Доброго дня! Еквіваленти (аналоги) розглядатися не будуть.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 77 775,66
UAH з ПДВ
76 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАЦЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА 79 996,00
UAH з ПДВ
76 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Роздобудько Ольга Вікторівна" 87 226,14
UAH з ПДВ
87 226,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 10:49
Цінова.jpg
04 вересня 2019 10:49
Цінова 001.jpg
04 вересня 2019 10:49
Справка з банку.jpg
04 вересня 2019 10:49
Проект договору.jpg
04 вересня 2019 10:49
Проект договору 003.jpg
04 вересня 2019 10:49
Проект договору 002.jpg
04 вересня 2019 10:49
Проект договору 001.jpg
04 вересня 2019 10:49
Паспорт.jpg
04 вересня 2019 10:49
Паспорт 003.jpg
04 вересня 2019 10:49
Паспорт 002.jpg
04 вересня 2019 10:49
Паспорт 001.jpg
04 вересня 2019 10:49
Код.jpg
04 вересня 2019 10:49
Довідка.jpg
04 вересня 2019 10:49
Витяг.jpg
04 вересня 2019 10:49
Виписка.jpg
04 вересня 2019 10:49
Виписка 001.jpg

Публічні документи

04 вересня 2019 15:34
цінова пропозиція.pdf
04 вересня 2019 15:34
погодження з договором.pdf
04 вересня 2019 15:34
довідка cанкції.pdf
04 вересня 2019 15:34
відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАЦЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА

ФОП "Роздобудько Ольга Вікторівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 76 499,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:56

Документи

06 вересня 2019 15:56
Рішення 31 від 06.09.19р..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
76 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2019 15:56
Рішення 31 від 06.09.19р..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог_№787_від_17.09.19_ФОП_Бабій.pdf укладений
17 вересня 2019 11:29