Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Миючі засоби
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2019-08-28-001126-c ● 863cd359f5754dd4858966b9e8490806
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумський державний університет |
Код ЄДРПОУ: | 05408289 |
Вебсайт: | http://sumdu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Контактна особа: |
Варакіна Любов Миколаївна 380542687825 lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2019 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2019 16:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 16:30 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 14:56 |
Очікувана вартість: | 102 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Миючі засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3588 штуки
Миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2019 16:29 |
Технічний опис.docx |
28 серпня 2019 16:28 |
Проект договору.doc |
28 серпня 2019 16:27 |
Інформація щодо подання пропозицій.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 серпня 2019 07:37
Дата відповіді: 29 серпня 2019 11:58
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Товар, який запропонує учасник в своїй пропозиції повинен повністю відповідати технічним вимогам до предмету закупівлі, зазначеним в Технічному описі. 2) Інформація щодо подання пропозицій містить вимоги щодо зазначення учасником конкретного найменування товару під час подання цінової пропозиції (табл. Додатку 1 Інформації щодо подання пропозицій). 3) Учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент). Оцінка цінових пропозицій учасників буде проводитися автоматично електронною системою закупівель.
Підпункт 5 пункту 3 Інформації щодо подання пропозицій
Дата подання: 29 серпня 2019 11:25
Дата відповіді: 29 серпня 2019 13:19
В підпункті 5 пункту 3 Інформації щодо подання пропозицій міститься вимога надати документальне підтвердження погодження учасником проекту договору.
Що це таке? З ким погодженого проекту договору?
З тендерами працюю з часу запуску прозоро, але вперше таке бачу. Вам не здається, що це дискримінаційна умова?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 5 розділу 3 Інформації щодо подання пропозицій учаснику в складі пропозиції необхідно подати документ, що підтверджуватиме його згоду укласти договір за результатами проведення закупівлі опублікованого в системі Прозоро. Дана вимога не є дискримінаційною.
Аналоги
Дата подання: 30 серпня 2019 11:06
Дата відповіді: 30 серпня 2019 11:40
Шановний Замовник .
Чи слід розуміти Вашу відповідь на попереднє запитання таким чином , що учасника який запропонує Вам , в своїй ціновій пропозиції , еквіваленти (аналоги) вказаного Вами в "Технічному описі" товару , буде дискваліфіковано ?
Відповідь: Доброго дня! Еквіваленти (аналоги) розглядатися не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Бабій С.П. |
77 775,66
UAH з ПДВ
|
76 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАЦЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА |
79 996,00
UAH з ПДВ
|
76 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Роздобудько Ольга Вікторівна" |
87 226,14
UAH з ПДВ
|
87 226,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бабій С.П. #2452014059 |
Переможець |
76 499,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дог_№787_від_17.09.19_ФОП_Бабій.pdf | укладений |
17 вересня 2019 11:29
|