Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Швабри для миття вікон
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-08-28-001005-c 2468972f915b40d980e02417ae3f175b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Андрій

+380931004541 kk_urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ККОЖФ Святошинського району"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., Київ, вул. Симиренка, 17
Контактна особа: Антоненко Андрій
+380931004541
kk_urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 13 вересня 2019 11:23
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Код ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (швабри для миття вікон)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Швабри для миття вікон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, Київська обл., Київ, Святошинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 15:54
Тендерна документація. Швабри.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 серпня 2019 07:41
Дата відповіді: 30 серпня 2019 09:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.

1. Тендерною документацією не встановлено вимог щодо надання товару конкретної торгової марки або моделі.

2. Додатком № 3 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції висновоку санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікату якості/відповідності/іншого документу, що засвідчує якість товару. Крім того, встановлено вимогу щодо надання фотозображення запропонованого товару. Цього повною мірою достатньо для ідентифікації запропонованої учасниками продукції.

3. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Щодо закупівлі
Дата подання: 30 серпня 2019 08:56
Дата відповіді: 03 вересня 2019 16:14
Шановний Замовнику! Просимо уточнити інформацію щодо тримача мопа. Який тип, матеріал? Згідно тех.завдання вимагається моп із міркрофібри 32 см, чи будете розглядати пропозицію із товаром, де ширина мопу 35 см Дякую
Відповідь: Доброго дня.
Тримач металевий. Пропозиція з товаром, де ширина мопу 35 см, також буде розглядатись

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-28-001005-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Адамович Сергій Станіславович, Код ЄДРПОУ:2960314836
Дата подання: 20 вересня 2019 17:09
Абсурд
Більшого абсурду я ще не бачив. Таке може написати тільки людина що зовсім не розуміє що робить, або сліпа. Дивіться уважно і читайте документи, там є і виконані договори і листи відгуки, нехай навіть не по швабрах для миття вікон, і ніде не було зазаначено , що аналогічний договір повинен бути саме по швабрах. По друге проект вашого договору підписано, який вами ж написаний на ваших умовах. По третє є довідка про прийняття умов договору, ви хоть трохи читали документи?
У зв"язку з тим що формулювання дискваліфікації не є обгрунтованим та безпідставним, вимагаю переглянути результат аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 14:54
Учасником на виконання вимог пункту 1.2. Додатку № 2 тендерної документації було надано довідку із зазначенням виконання двох договорів. До жодного з них не було додано листів-відгуків від контрагентів, а предмет Договору № 34 від 13 червня 2019 не є аналогічним предмету закупівлі, оскільки належать до різних категорій за кодами Єдиного закупівельного словника.

В той же час Учасник у складі своєї пропозиції надає договір № E-3-0537 від 01 липня 2019 року, який не було зазначено в довідці та предмет якого також не є аналогічним предмету закупівлі.

Таким чином, Учасником не було належним чином підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, встановленого в тендерній документації.

Стосовно інших підстав, що послугували відхиленню, уважніше дивіться обґрунтування в Протоколі № 146 від 20.09.2019 року.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Адамович Сергій Станіславович 18 900,00
UAH з ПДВ
18 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" 33 900,00
UAH з ПДВ
24 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2019 12:39
СЭС пластик и силикон 2.jpg
01 вересня 2019 12:39
СЭС пластик и силикон 1.jpg
01 вересня 2019 12:39
Пропозиція технічна.pdf
01 вересня 2019 12:39
Лист стаття 17.pdf
01 вересня 2019 12:39
Лист про оподаткування.pdf
01 вересня 2019 12:39
Лист про наявний досвід.pdf
01 вересня 2019 12:39
Лист про ліцензування.pdf
01 вересня 2019 12:39
Лист згода.pdf
01 вересня 2019 12:39
Квитанція.pdf
01 вересня 2019 12:39
Документы.PDF
01 вересня 2019 12:39
Додаток 1.pdf
01 вересня 2019 12:39
Дод 4 Проект договору.pdf
01 вересня 2019 12:39
Декларація 2018.pdf
01 вересня 2019 12:39
Декларація 2017р.PDF
01 вересня 2019 12:39
img.php.jpg

Публічні документи

12 вересня 2019 13:23
GUANGZHOU CLEAN шварбы ses 2018.pdf
12 вересня 2019 13:23
4.Витяг ЭДРПОУ.pdf
12 вересня 2019 13:23
гарантійний лист.pdf
12 вересня 2019 13:23
довідка 1.pdf
12 вересня 2019 13:23
довідка 2.pdf
12 вересня 2019 13:23
довідка 3.pdf
12 вересня 2019 13:23
довідка 4.pdf
12 вересня 2019 13:23
довідка 5.pdf
12 вересня 2019 13:23
довідка 6.pdf
12 вересня 2019 13:23
19. Виписка ЄДРПОУ.pdf
12 вересня 2019 13:23
14. Паспорт Ковтуна П.О..pdf.pdf
12 вересня 2019 13:23
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
12 вересня 2019 13:23
4. Витяг ЄДРПОУ (15.08.2019).pdf
12 вересня 2019 13:23
3. Свідоцтов ЄДРПОУ.pdf
12 вересня 2019 13:23
2. Код доступу (06.02.2018).pdf
12 вересня 2019 13:23
1. Статут.pdf
12 вересня 2019 13:23
цінова пропозиція.pdf
12 вересня 2019 13:23
лист.pdf
12 вересня 2019 13:23
лист 1.pdf
12 вересня 2019 13:23
довідка.pdf
12 вересня 2019 13:23
довідка 7.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Адамович Сергій Станіславович

ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Адамович Сергій Станіславович
#2960314836
Відхилено 18 900,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 16:12
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
Відхилено 24 924,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 16:14

Документи

20 вересня 2019 16:12
Електронний підпис
13 вересня 2019 11:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 вересня 2019 16:14
Електронний підпис
20 вересня 2019 16:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
20 вересня 2019 16:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі