Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Швабри для миття вікон
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-08-28-001005-c ● 2468972f915b40d980e02417ae3f175b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ККОЖФ Святошинського району" |
Код ЄДРПОУ: | 39607507 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, вул. Симиренка, 17 |
Контактна особа: |
Антоненко Андрій +380931004541 kk_urist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2019 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2019 11:23 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Код ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (швабри для миття вікон)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Швабри для миття вікон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, Київська обл., Київ, Святошинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2019 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2019 15:54 |
Тендерна документація. Швабри.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 серпня 2019 07:41
Дата відповіді: 30 серпня 2019 09:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Тендерною документацією не встановлено вимог щодо надання товару конкретної торгової марки або моделі.
2. Додатком № 3 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції висновоку санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікату якості/відповідності/іншого документу, що засвідчує якість товару. Крім того, встановлено вимогу щодо надання фотозображення запропонованого товару. Цього повною мірою достатньо для ідентифікації запропонованої учасниками продукції.
3. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
1. Тендерною документацією не встановлено вимог щодо надання товару конкретної торгової марки або моделі.
2. Додатком № 3 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції висновоку санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікату якості/відповідності/іншого документу, що засвідчує якість товару. Крім того, встановлено вимогу щодо надання фотозображення запропонованого товару. Цього повною мірою достатньо для ідентифікації запропонованої учасниками продукції.
3. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Щодо закупівлі
Дата подання: 30 серпня 2019 08:56
Дата відповіді: 03 вересня 2019 16:14
Шановний Замовнику! Просимо уточнити інформацію щодо тримача мопа. Який тип, матеріал?
Згідно тех.завдання вимагається моп із міркрофібри 32 см, чи будете розглядати пропозицію із товаром, де ширина мопу 35 см
Дякую
Відповідь: Доброго дня.
Тримач металевий. Пропозиція з товаром, де ширина мопу 35 см, також буде розглядатись
Тримач металевий. Пропозиція з товаром, де ширина мопу 35 см, також буде розглядатись
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-28-001005-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Адамович Сергій Станіславович, Код ЄДРПОУ:2960314836
Дата подання: 20 вересня 2019 17:09
Абсурд
Більшого абсурду я ще не бачив. Таке може написати тільки людина що зовсім не розуміє що робить, або сліпа. Дивіться уважно і читайте документи, там є і виконані договори і листи відгуки, нехай навіть не по швабрах для миття вікон, і ніде не було зазаначено , що аналогічний договір повинен бути саме по швабрах. По друге проект вашого договору підписано, який вами ж написаний на ваших умовах. По третє є довідка про прийняття умов договору, ви хоть трохи читали документи?
У зв"язку з тим що формулювання дискваліфікації не є обгрунтованим та безпідставним, вимагаю переглянути результат аукціону.
Розгорнути
Згорнути
У зв"язку з тим що формулювання дискваліфікації не є обгрунтованим та безпідставним, вимагаю переглянути результат аукціону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 14:54
Учасником на виконання вимог пункту 1.2. Додатку № 2 тендерної документації було надано довідку із зазначенням виконання двох договорів. До жодного з них не було додано листів-відгуків від контрагентів, а предмет Договору № 34 від 13 червня 2019 не є аналогічним предмету закупівлі, оскільки належать до різних категорій за кодами Єдиного закупівельного словника.
В той же час Учасник у складі своєї пропозиції надає договір № E-3-0537 від 01 липня 2019 року, який не було зазначено в довідці та предмет якого також не є аналогічним предмету закупівлі.
Таким чином, Учасником не було належним чином підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, встановленого в тендерній документації.
Стосовно інших підстав, що послугували відхиленню, уважніше дивіться обґрунтування в Протоколі № 146 від 20.09.2019 року.
В той же час Учасник у складі своєї пропозиції надає договір № E-3-0537 від 01 липня 2019 року, який не було зазначено в довідці та предмет якого також не є аналогічним предмету закупівлі.
Таким чином, Учасником не було належним чином підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, встановленого в тендерній документації.
Стосовно інших підстав, що послугували відхиленню, уважніше дивіться обґрунтування в Протоколі № 146 від 20.09.2019 року.
Інформація про відміну
Дата відміни
20 вересня 2019 16:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі