Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання (монітор, клавіатура,миша,веб-камера, принтер, БФП) (власні кошти)
Очікувана вартість
164 770,00 UAH
UA-2019-08-28-000908-a ● 98e244a6d0e74e1ab58b4789684bb62a
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСТА ІЗЮМ" ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37714802 |
Місцезнаходження: | 64309, Україна , Харківська обл., м. Ізюм, вул. Покровська, 34 |
Контактна особа: |
Людмила Сумець +380953705342 izyumzentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2019 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 164 770,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 823,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64309, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Покровська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
41 штука
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64309, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Покровська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
41 штука
Миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64309, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Покровська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
41 штука
Веб-камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64309, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Покровська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
20 штука
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64309, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Покровська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штука
БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64309, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Покровська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2019 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2019 11:26 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 серпня 2019 07:58
Дата відповіді: 29 серпня 2019 09:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний дописувачу! Комітет з допорогових закупівель
КНП «Центр первинної медико - санітарної допомоги м.Ізюм» Ізюмської міської ради ретельно розглянув Ваше звернення "Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП" та надає наступну відповідь1)Будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника у цій документації слід читати з виразом «або еквівалент», тому у закупівлі можлива участь з предметом закупівлі будь-якої марки, але не з меншими (слабшими) технічними характиристиками, ніж зазначені у технічних вимогах до даного предмету закупівлі.(а саме, аналогічні “Defender SPK-165/170 Black”, з подібними технічно-якісними характеристиками) 2) Згідно інформації про закупівлю, в формі "пропозиція" Учасник надає заповнену форму , де у рядку графи «Найменування предмета закупівлі» зазначається найменування товару з оголошення Замовника, а потім вказує назву товару, що пропонується Учасником, у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних Учасника у разі обрання його переможцем торгів. Виробник товару (повна назва та адреса) також заповнюється Учасником у суворій відповідності з можливими майбутніми видатковими накладними. Виходячи з вищезазначеного така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" 3) Ціна тендерної пропозиції учасника – це загальна вартість пропозиції з ПДВ або без ПДВ (у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України), за якою учасник передбачає поставити товар замовнику, тому суму ПДВ 20% додаватись до ціни учасника не буде.
КНП «Центр первинної медико - санітарної допомоги м.Ізюм» Ізюмської міської ради ретельно розглянув Ваше звернення "Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП" та надає наступну відповідь1)Будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника у цій документації слід читати з виразом «або еквівалент», тому у закупівлі можлива участь з предметом закупівлі будь-якої марки, але не з меншими (слабшими) технічними характиристиками, ніж зазначені у технічних вимогах до даного предмету закупівлі.(а саме, аналогічні “Defender SPK-165/170 Black”, з подібними технічно-якісними характеристиками) 2) Згідно інформації про закупівлю, в формі "пропозиція" Учасник надає заповнену форму , де у рядку графи «Найменування предмета закупівлі» зазначається найменування товару з оголошення Замовника, а потім вказує назву товару, що пропонується Учасником, у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних Учасника у разі обрання його переможцем торгів. Виробник товару (повна назва та адреса) також заповнюється Учасником у суворій відповідності з можливими майбутніми видатковими накладними. Виходячи з вищезазначеного така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" 3) Ціна тендерної пропозиції учасника – це загальна вартість пропозиції з ПДВ або без ПДВ (у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України), за якою учасник передбачає поставити товар замовнику, тому суму ПДВ 20% додаватись до ціни учасника не буде.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 29 серпня 2019 15:28 |
Коментар щодо відміни: | Замовник скасовує закупівлю в зв’язку з коригуванням параметрів закупівлі та приведенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі до відповідності |
Документи:
29 серпня 2019 15:28
|
Електронний підпис |
29 серпня 2019 15:28
|
Протокол 23.pdf |