Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (монітор, клавіатура,миша,веб-камера, принтер, БФП) (власні кошти)
Очікувана вартість
164 770,00 UAH
UA-2019-08-28-000908-a 98e244a6d0e74e1ab58b4789684bb62a
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Сумець

+380953705342 izyumzentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСТА ІЗЮМ" ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37714802
Місцезнаходження: 64309, Україна , Харківська обл., м. Ізюм, вул. Покровська, 34
Контактна особа: Людмила Сумець
+380953705342
izyumzentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 12:00
Очікувана вартість: 164 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 823,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Покровська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
41 штука
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Покровська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
41 штука
Миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Покровська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
41 штука
Веб-камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Покровська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
20 штука
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Покровська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штука
БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Покровська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 11:26
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 серпня 2019 07:58
Дата відповіді: 29 серпня 2019 09:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний дописувачу! Комітет з допорогових закупівель
КНП «Центр первинної медико - санітарної допомоги м.Ізюм» Ізюмської міської ради ретельно розглянув Ваше звернення "Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП" та надає наступну відповідь1)Будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника у цій документації слід читати з виразом «або еквівалент», тому у закупівлі можлива участь з предметом закупівлі будь-якої марки, але не з меншими (слабшими) технічними характиристиками, ніж зазначені у технічних вимогах до даного предмету закупівлі.(а саме, аналогічні “Defender SPK-165/170 Black”, з подібними технічно-якісними характеристиками) 2) Згідно інформації про закупівлю, в формі "пропозиція" Учасник надає заповнену форму , де у рядку графи «Найменування предмета закупівлі» зазначається найменування товару з оголошення Замовника, а потім вказує назву товару, що пропонується Учасником, у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних Учасника у разі обрання його переможцем торгів. Виробник товару (повна назва та адреса) також заповнюється Учасником у суворій відповідності з можливими майбутніми видатковими накладними. Виходячи з вищезазначеного така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" 3) Ціна тендерної пропозиції учасника – це загальна вартість пропозиції з ПДВ або без ПДВ (у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України), за якою учасник передбачає поставити товар замовнику, тому суму ПДВ 20% додаватись до ціни учасника не буде.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 серпня 2019 15:28
Коментар щодо відміни: Замовник скасовує закупівлю в зв’язку з коригуванням параметрів закупівлі та приведенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі до відповідності
Документи:
29 серпня 2019 15:28
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:28
Протокол 23.pdf