Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 48180000-3 — Пакети медичного програмного забезпечення. (Налаштування та впровадження медичної інформаційної системи)
Очікувана вартість
497 558,00 UAH
UA-2019-08-28-000815-c 345d6bdcb4564f3bbeb26f9b30ae448e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Задериголова Дмитро Андрійович

380472370303 gbuh1ml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Перша Черкаська міська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02004947
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Дахнівська, 32
Контактна особа: Задериголова Дмитро Андрійович
380472370303
gbuh1ml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 14:30
Очікувана вартість: 497 558,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 487,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48180000-3: Пакети медичного програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Налаштування та впровадження медичної інформаційної системи
Джерело фінансування місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Дахнівська, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48180000-3 — Пакети медичного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 15:50
Зміни.docx
06 вересня 2019 15:50
Тендерна документація зі змінами.docx
06 вересня 2019 15:50
Проект договору зі змінами.docx
06 вересня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 15:50
Зміни.docx
06 вересня 2019 15:50
Тендерна документація зі змінами.docx
28 серпня 2019 15:04
Тендерна документація.docx
06 вересня 2019 15:50
Проект договору зі змінами.docx
28 серпня 2019 15:05
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-28-000815-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41571077
Дата подання: 30 серпня 2019 14:11
Дискримінаційні вимоги
UA-2019-08-28-000815-c містить у складі тендерної документації пункт: "витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, датований не раніше 01.09.2019 року;"

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань можна отримати у вільному доступі на сайті Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). А також дані відомості можна переглянути замовником самостійно у особистому кабінеті. Тобто дана вимога є надмірною. Просимо виключити цю вимогу з Тендерної документації. Або внести зміни щодо виключення пункту дати формування
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2019 15:26
Щодо цього пукту в документацію будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-08-28-000815-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41571077
Дата подання: 30 серпня 2019 14:16
Дискримінаційні вимоги:
пункт: "ПЗ МІС повинно бути успішно впроваджене у щонайменше у 10 муніципальних, державних чи приватних медичних закладах у різних містах України. Учасник повинен надати підтвердження успішного впровадження в містах України у формі інформаційної довідки із зазначенням контактних осіб та номерів телефону."

Згідно ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням.
Згідно ч. 3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Згідно ч. 1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто Законом визначено, що для документального підтвердження виконання аналогічного договору, достатньо наявності одного аналогічного договору, так як вираз сформульовано в однині.

Крім того, вимоги щодо наявності щонайменше двох виконаних аналогічних договорів були розглянуті Адміністративною колегією АМКУ, згідно чого було винесене рішення, що такі вимоги обмежують коло учасників та є дискримінаційними (п. 4 Рішення АМКУ від 03.03.2017 №1002-р/пк-пз).

Встановлення вимоги Замовником надати щонайменше два аналогічні договори обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Вимагаємо змінити вимогу щодо надання копій щонайменше двох аналогічних договорів на вимогу надати копію одного аналогічного договору задля збереження здорової конкуренції під час здійснення закупівлі та задля уникнення порушення Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 вересня 2019 15:51
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, у відповідності до вимог Закону № 922-VIII, а саме ч. 3 ст. 22 "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити". Зокрема Закон не містить конкретних вимог або заборон, щодо кількості аналогічних договорів, а також не встанволює обов'язкової вимоги до Замовників торгів вимагати підтвердження всіх або однієї-двох кваліфікаційних критеріїв визначених ст. 16 Закону. Щодо аналогічних рішень органу оскарження, зверніть увагу, кожна скарга або рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель являється індивідуальною, та стосуються конкретної закупівлі, а законодавство України не є прецедентним.
Номер вимоги: UA-2019-08-28-000815-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41571077
Дата подання: 30 серпня 2019 14:19
Дискримінаційні вимоги
Вимога у складі тендерної документації "Засоби захисту інформації, які будуть використовуватись в інформаційно-телекомунікаційній системі, повинні мати позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері технічного захисту інформації. Підтвердження відповідності та проведення державної експертизи цих засобів повинно бути здійснено в порядку, встановленому законодавством України (надати копії відповідних документів)." є дискримінаційною, адже отримання даного документу процес, котрий триває 6 місяців та з моменту оголошення до моменту подачі документів потенційний учасник не може отримати даний документ, що автоматично звужує коло потенційних учасників. просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 вересня 2019 15:24
У закладі розпочато побудову КСЗІ у відповідності до чинного
законодавства.Виходячи із Закон України «Про інформацію» (1992), Закон
України «Про доступ до публічної інформації, Закон України «Про захист
персональних даних, Закон України «Про електронні документи та
електронний документообіг» Згідно ДСТУ 2226-93 «Автоматизовані системи.
Терміни та визначення», Закон України «Про Державну службу спеціального
зв'язку, Інструкція про порядок обліку, зберігання і використання
документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які
містять службову інформацію, Правила забезпечення захисту інформації в
інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних
системах, НД ТЗІ 3.7-003-2005 «Порядок проведення робіт із створення
КСЗІ в ІТС», Закону України «Про захист інформації в ІТС а саме:
Стаття 2. Об'єкти захисту в системі
Об'єктами захисту в системі є інформація, що обробляється в ній, та
програмне забезпечення, яке призначено для обробки цієї інформації.
Стаття 8. Умови обробки інформації в системі
Інформація, яка є власністю держави, або ІзОД, вимога щодо захисту якої
встановлена законом, повинна оброблятися в системі із застосуванням
КСЗІ з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності
здійснюється за результатами державної експертизи в порядку,
встановленому законодавством.
Для створення КСЗІ, яка є власністю держави, або ІзОД, вимога щодо
захисту якої встановлена законом, використовуються засоби захисту
інформації, які мають сертифікат відповідності або позитивний
експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері
технічного та/або криптографічного захисту інформації. Підтвердження
відповідності та проведення державної експертизи цих засобів
здійснюються в порядку, встановленому законодавством.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОКТОР ЕЛЕКС" 495 000,00
UAH з ПДВ
488 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗУКІН ВАДИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ 497 550,00
UAH з ПДВ
490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 13:52
Електронний підпис
13 вересня 2019 13:51
Andriy Khvyshchun diplomas.pdf
13 вересня 2019 13:51
Чума ОЮ диплом.jpg
13 вересня 2019 13:51
Сертифікат Microsoft SQL.pdf
13 вересня 2019 13:51
Лист-відгук.pdf
13 вересня 2019 13:51
Копія Статуту.pdf
13 вересня 2019 13:51
Копія договору від 03.09.pdf
13 вересня 2019 13:51
коновалов по диплом.jpg
13 вересня 2019 13:51
Бліщ МВ дипломи.pdf
13 вересня 2019 13:51
акт веб та моб додатку.pdf
13 вересня 2019 13:51
акт веб додаток.pdf
13 вересня 2019 13:51
технічна специфікація.pdf
13 вересня 2019 13:51
Тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2019 13:51
Таблиця відповідності.pdf
13 вересня 2019 13:51
проект договору.pdf
13 вересня 2019 13:50
інформація ст. 17.pdf
13 вересня 2019 13:50
Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 13:35
46 довкілля.pdf
09 вересня 2019 13:35
45 навчання.pdf
09 вересня 2019 13:35
43 впровадження.pdf
09 вересня 2019 13:35
39 витрати.pdf
09 вересня 2019 13:35
36 оновлення.pdf
09 вересня 2019 13:35
35 безоплатна підтримка.pdf
09 вересня 2019 13:35
33 усунення дефектів.pdf
09 вересня 2019 13:35
31 гарантійна підтримка.pdf
09 вересня 2019 13:35
29 тестова система.pdf
09 вересня 2019 13:35
28 наявність додатку.pdf
09 вересня 2019 13:35
25 промисловий зразок.pdf
09 вересня 2019 13:35
23 господарські санкції.pdf
09 вересня 2019 13:35
21 Витяг.pdf
09 вересня 2019 13:35
20 ідентифікаційний код.pdf
09 вересня 2019 13:35
18 погодження з проектом.pdf
09 вересня 2019 13:35
17 податки.pdf
09 вересня 2019 13:35
16 бенефіціарний.pdf
09 вересня 2019 13:35
15 банкрутство.pdf
09 вересня 2019 13:35
14 Судимість СО.pdf
09 вересня 2019 13:35
13 Судимість ФО.pdf
09 вересня 2019 13:35
12 спотворення.pdf
09 вересня 2019 13:35
10 Довідка про корупцію.pdf
09 вересня 2019 13:35
1 тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2019 13:35
9. Працівники.pdf
09 вересня 2019 13:35
8.2 Відгук .pdf
09 вересня 2019 13:35
8.1 Відгук.pdf
09 вересня 2019 13:35
6.2 Скан копія договору.pdf
09 вересня 2019 13:35
6.1 Скан копія договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОКТОР ЕЛЕКС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗУКІН ВАДИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОКТОР ЕЛЕКС"
#38582529
Відхилено 488 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 16:08
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗУКІН ВАДИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3270113611
Відхилено 490 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 16:11

Документи

25 вересня 2019 16:07
Електронний підпис
25 вересня 2019 16:06
Протокол 73.pdf
23 вересня 2019 17:50
Електронний підпис
23 вересня 2019 17:48
Повідомлення.pdf
16 вересня 2019 14:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 вересня 2019 16:11
Електронний підпис
25 вересня 2019 16:10
Інформація Зукін.pdf
25 вересня 2019 16:10
Протокол 73.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
25 вересня 2019 16:11
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі