Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК-021-2015: 18920000-4 Сумки (Еко-сумки)
Очікувана вартість
84 000,00 UAH
UA-2019-08-28-000785-c 7550c468f3714ffdb1e1f27b44e18b75
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Куценко Анна Станіславівна

380442219211 info@kyc.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київський молодіжний центр"
Код ЄДРПОУ: 21468836
Вебсайт: http://kyc.org.ua/
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, буд. 51-Б
Контактна особа: Куценко Анна Станіславівна
380442219211
info@kyc.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 11:45
Очікувана вартість: 84 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18920000-4: Сумки


Екосумки (35х42 см., з 60 см ручками, посиленими хрестами, матеріал: 100% бавовна, 200 гр./м2, друк шовкотрафарет, 1 колір, нанесення: з 1-єї сторони) Екосумка з дном.
 Дно: прямокутне, 6 см
 Розмір: 35х42 см,.
 Ручки: 60 см, посилені хрестами.
 Матеріал: саржа 100% бавовна,
200 гр./м2.
 Друк: шовкотрафарет.
 Нанесення: з 1-єї сторони, повнокольоровий.
 Додатково: внутрішні шви «подвійні приховані».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 штуки
Еко-сумки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, Київ, Б. Хмельницького, 51-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18920000-4 — Сумки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 5. Перерахування коштів Виконавцю буде здійснюватися Замовником Згідно з Специфікацією витрат, що є невід’ємною частиною договору, на підставі видаткових накладних через органи Державного казначейства України на поточний рахунок Виконавця протягом 10 календарних днів після надходження фінансування з міського бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 серпня 2019 07:46
Дата відповіді: 29 серпня 2019 11:44
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику! Замовником не передбачено зазначення торгової марки товару, дана закупівля є допороговою і не підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі". Еко-сумки можуть не мати торгової марки або моделі, даний вид продукції не передбачає наявності даних умов закупівлі, а тому замовник не може встановлювати подібні дискримінаційні вимоги.
До участі в процедурі закупівлі допускаються всі учасники незалежно від форми власності та способу ведення господарства. Відповідно до інструкції з підготовки пропозиції учасника, оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна». Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію оцінки «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну пропозиції з урахування ПДВ.
СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Дата подання: 30 серпня 2019 12:20
Дата відповіді: 02 вересня 2019 11:12
Добрый день! В документе "СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" указаны характеристики изделия - Екосумки (35х42 см., з 60 см ручками, посиленими хрестами, матеріал: 100% бавовна, 200 гр./м2, друк шовкотрафарет, 1 колір, нанесення: з 1-єї сторони. А в документе: "Технічні якісні та кількісні характеристики, які мають бути забезпечені Учасником:": Екосумка з дном ü Дно: прямокутне, 6 см ü Розмір: 35х42 см,. ü Ручки: 60 см, посилені хрестами. ü Матеріал: саржа 100% бавовна, 260 гр./м2. ü Друк: шовкотрафарет. ü Нанесення: з 1-єї сторони, повнокольоровий. ü Додатково: внутрішні шви «подвійні приховані». Какое верное? Какое изделие брать во внимание для просчёта стоимости? Размер сумки с т-дном или плоская? Материал - плотность?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику! В технічному описі була допущена помилка, на сайті розміщену нову редакцію з виправленнями у вигляді закреслених даних. Дякуємо за увагу до закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" 80 640,00
UAH з ПДВ
62 748,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗОЗ ЮА" 79 590,00
UAH з ПДВ
63 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 14:28
Наказ.pdf
04 вересня 2019 14:28
наказ дир ЗОЗ ЮА.pdf
04 вересня 2019 14:28
витяг ПДВ ЗОЗ ЮА.pdf
04 вересня 2019 14:28
Виписка з держ реєстру.pdf
04 вересня 2019 14:28
Устав ЗОЗ ЮА стр. 1-26.pdf
04 вересня 2019 14:28
Довідка.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""

ТОВ "ЗОЗ ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""
#38144198
Переможець 62 748,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 16:53

Документи

12 вересня 2019 16:53
еко.сумки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""
#38144198
62 748,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2019 16:53
еко.сумки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог 26_09_34.pdf укладений
26 вересня 2019 15:47