Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі: стіл учнівський одномісний, стілець учнівський для потреб загальноосвітніх закладів освіти Черкаського району (Нова українська школа)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-08-28-000677-a bc5ff70b65ed43399e1b2b24f22f8edb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Владиславович

380472648645 ckrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Черкаської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146989
Вебсайт: http://rvo.ck.ua/
Місцезнаходження: 18003, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Вячеслава Чорновола, 157
Контактна особа: Сидоренко Олександр Владиславович
380472648645
ckrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 13 вересня 2019 11:03
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


відповідно до річного плану закупівель на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
167 комплект
Шкільні меблі: стіл учнівський одномісний, стілець учнівський для потреб загальноосвітніх закладів освіти Черкаського району (початкова школа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19617, Україна, Черкаська область, с. Байбузи, Рябоконя, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% від вартості Договору оплачується протягом 15 робочих днів після поставки товару. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету (залишки освітньої субвенції) Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 серпня 2019 11:07
Шкільні меблі (НУШ).doc
28 серпня 2019 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 11:07
Шкільні меблі (НУШ).doc
28 серпня 2019 10:45
Шкільні меблі (НУШ).doc
28 серпня 2019 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічіні характеристики
Дата подання: 29 серпня 2019 16:17
Дата відповіді: 29 серпня 2019 17:00
Доброго дня. Чи можливо запропонувати товар з аналогічними технічними характеристиками, які не знчаною мірою відрізняються від итх, що вказані Вами в технічному завданні? А саме: Габаритні розміри парти– 600х570хН мм Для металевого каркасу стола використовується кругла ( а не квадратна) труба діаметром не менше 22*1,5 та 27*1,2 мм, товщина металу не менше 1,2 мм. Характеристики стільця: Металевий каркас стільця виготовляється з труб Ø27х1,2 та Ø22х1,5. Регулювання здійснюється за допомогою 2-х телескопічних муфт. Покриття металевих частин – напилення порошкової фарби. Всі виступаючі закінчення металічних деталей закриті пластиковими заглушками або «башмаками». Конструкція лижі стільців – посиленого типу з площинною опори на підлогу. У стільцях на сидіннях та спинках використовується гнутоклеєна букова фанера товщиною 7-8 мм. Кути сидіння та спинки заокругленні, мають анатомічну форму та кріпляться до каркасу стільця спеціальними заклепками, що запобігають травматичності та пошкодженню одягу, а також, унеможливлюють розбирання стільців учнями. Сидіння та спинки мають стійке до стирання двошарове екологічно чисте лакофарбове покриття. Наголошуємо, що дані відмінності ніяк не впливають на загальні характиристики, зовнішній вигляд та використанням за призначенням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просимо Вас дотримуватись технічних вимог, оскільки відділом освіти ЧРДА придбавались меблі з зазначеними технічними характеритстиками, та важливим є те щоб меблі були однієї конфігурації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-28-000677-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Колобов О.А, Код ЄДРПОУ:2973914851
Дата подання: 23 вересня 2019 12:50
Вимога
Вимога про скасування рішення про визначення переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 вересня 2019 13:26
Шановний учасник поясніть свої вимоги!!!
Номер вимоги: UA-2019-08-28-000677-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Колобов О.А, Код ЄДРПОУ:2973914851
Дата подання: 23 вересня 2019 14:14
Вимога
Вимога про скасування рішення про визначення переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 вересня 2019 08:35
Відділом освіти Черкаської районної державної адміністрації розглянуто вимогу ФОП Колобов О.А. щодо визнання переможцем тендерної закупівлі № UA-2019-08-28-000677-a ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ» та повідомляє, що відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасником ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ» дотримано ВСІХ цих принципів в повному обсягу:
Подання документів у складі тендерної пропозиції повністю відповідає Законодавству України та вимогам Замовника, що забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників.
Ціна, з якою переміг Учасник ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ» є економічно обґрунтованою та найбільш вигідною, що забезпечує економне витрачання бюджетних коштів Замовника.
Документи надані Учасником викладено у відкритому вигляді, що забезпечує повну прозорість на всіх стадіях закупівель.
Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 12.09.2019. Всі документи завірено Учасником.
Відповідність товару вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 та ДСТУ ЕN1729-2:2004 чітко зазначено у Висновку державної санітарно-єпідеміологічної ексапертизи за № 12.2-18-1/12863 від 10.06.2019, який у повному обсязі з усіма додатками надано у складі тендерної пропозиції.
Учасником ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ» надано порівняльну таблицю, з усіма якісними та технічними характеристиками запропонованого товару у обсягах, що визначені у додатку 2 до тендерної документації. Також Учасником у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист виробника (лист надано на фірменому бланку виробника), з якого ясно, що виробник ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ» гарантує поставку товару відповідно номеру закупівлі UA-2019-08-28-000677. Також Учасником надано лист «Детальне обґрунтування запропонованої ціни на товар», в якому чітко зазначено, що Учасник є безпосереднім виробником, тобто виробником є ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ».
Учасник ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ» всі файли тендерної пропозиції підписав цифровим підписом, як і вимагалося Замовником: «усі файли тендерної пропозиції Учасника повинні містити накладений електронний цифровий (однина) підпис/печатку або кваліфікований електронний підпис/печатку учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Файл (однина) накладеного електронного цифрового підпису/печатки або кваліфікованого електронного підпису/печатки повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Такий файл ЕЦП надано у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до Закону України № 2155-VIII від 05.10.2017 Про електронний цифровий підпис, «електронний цифровий підпис - вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа». Тобто ЕЦП дозволяє ідентифікувати саме підписувача, а не підписаний файл. Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» та система «Прозорро» дозволяє одному учаснику надати тільки одну пропозицію, всі файли пропозиції надаються загалом, а система «Прозорро» дозволяє лише після подання всіх документів підписати всі файли одним підписом, Учасник ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ» чітко виконав всі умови Законодавства, системи «Прозорро» та Замовника.
З урахуванням зазначеного Вашу вимогу відхилено.

Документи подані скаржником

23 вересня 2019 14:14
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 165 319,98
UAH з ПДВ
165 319,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 214 428,00
UAH з ПДВ
191 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 222 945,00
UAH з ПДВ
192 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" 212 424,00
UAH з ПДВ
206 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Колобов О.А 242 590,00
UAH з ПДВ
207 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 12:52
Подакова Черкаська РДА.PDF
20 вересня 2019 12:49
Довідка НАЗК 16.09.19.pdf
20 вересня 2019 12:49
Довідка МВС від 28.08.pdf
20 вересня 2019 12:49
4417957 Довідка з податков..PDF
12 вересня 2019 18:04
Електронний підпис
12 вересня 2019 18:03
4417957 Цінова.pdf
12 вересня 2019 18:03
4417957 Таблиця порівняння.pdf
12 вересня 2019 18:03
4417957 ПРоект договору.pdf
12 вересня 2019 18:03
4417957 Калькуляція.pdf
12 вересня 2019 18:03
4417957 Гарантійний лист.pdf
12 вересня 2019 18:03
01 Лист-відгук Остапенко.pdf
12 вересня 2019 18:03
01 Договір Остапенко І.В..pdf
12 вересня 2019 18:03
Статут.pdf
12 вересня 2019 18:03
Протокол №2.pdf
12 вересня 2019 18:03
Протокол №1.pdf
12 вересня 2019 18:03
Паспорт Кухар.pdf
12 вересня 2019 18:03
Наказ Директор.PDF
12 вересня 2019 18:03
ІПН Кухар.pdf
12 вересня 2019 18:03
Довідка щодо ст. 17.pdf
12 вересня 2019 18:03
Довідка про МТБ.pdf
12 вересня 2019 18:03
Довідка НАЗК 07.08.19.pdf
12 вересня 2019 18:03
Довідка МВС від 28.08.pdf
12 вересня 2019 18:03
Довідка з банку 11.09.19.pdf
12 вересня 2019 18:03
Гарантійний лист 24 міс.pdf
12 вересня 2019 18:03
Витяг ПДВ.pdf
12 вересня 2019 18:03
Витяг з ЄДР 12.09.19.pdf
12 вересня 2019 18:03
Виписка з ЄДР.pdf
12 вересня 2019 18:03
- Накази робітників.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 22:14
Електронний підпис
12 вересня 2019 22:10
37 відсутність порушення.pdf
12 вересня 2019 22:10
34.1 Калькуляція (стілець).pdf
12 вересня 2019 22:10
32.4 Паспорт керівника.pdf
12 вересня 2019 22:10
32. Право підпису.pdf
12 вересня 2019 22:10
31. Витяг з ЄДР.pdf
12 вересня 2019 22:10
29. Статут ТОВ.pdf
12 вересня 2019 22:10
28. Проект договору.pdf
12 вересня 2019 22:10
9.1 тех заб.pdf
12 вересня 2019 22:10
4. Наказ на охорону праці.pdf
12 вересня 2019 22:10
2.2.3 Відгук 2.pdf
12 вересня 2019 22:10
2.2.1 договір 2.pdf
12 вересня 2019 22:10
2.1.3 Відгук 1.pdf
12 вересня 2019 22:10
2.1.1 Договір 1.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 16:15
Електронний підпис
12 вересня 2019 16:15
18-Проект договору.pdf
12 вересня 2019 16:15
4-Авторизаційний лист.pdf
12 вересня 2019 16:15
10_Довідка_стаття 17.pdf
12 вересня 2019 16:15
7_Аналогічні договори.pdf
12 вересня 2019 16:15
13_Установчі документи.pdf
12 вересня 2019 16:15
8_Працівники.pdf
12 вересня 2019 16:15
15-Довідки з банку.pdf
12 вересня 2019 16:15
3_Сертифікати К 2019.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 17:01
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:00
Статут копія.PDF.zip
10 вересня 2019 17:00
Стаття 17.pdf.zip
10 вересня 2019 17:00
СЕС 1729-22004 копія.PDF.zip
10 вересня 2019 17:00
Рішення засновника №1.PDF.zip
10 вересня 2019 17:00
Рішення 5-2.pdf.zip
10 вересня 2019 17:00
Проект договору.pdf.zip
10 вересня 2019 17:00
Порівняльна таблиця.pdf.zip
10 вересня 2019 17:00
Повноваження.pdf.zip
10 вересня 2019 17:00
Паспорт Ірха копія.PDF.zip
10 вересня 2019 17:00
Накази на працівників.pdf.zip
10 вересня 2019 17:00
Наказ,штатное с 01.08.2019.PDF.zip
10 вересня 2019 17:00
Наказ охорона праціі.PDF.zip
10 вересня 2019 17:00
Наказ № 3, рішення № 4.pdf.zip
10 вересня 2019 17:00
Калькуляція.pdf.zip
10 вересня 2019 17:00
Інформаційні довідки.pdf.zip
10 вересня 2019 17:00
Исо.PDF.zip
10 вересня 2019 17:00
Довідка з банку ОТП.pdf.zip
10 вересня 2019 17:00
Дислокація.pdf.zip
10 вересня 2019 17:00
Відомості ЄДР.PDF.zip
10 вересня 2019 17:00
Відгук.pdf.zip
10 вересня 2019 17:00
Витяг ЄДР.PDF.zip
10 вересня 2019 17:00
Аналогічний договір.PDF.zip

Публічні документи

12 вересня 2019 21:13
Електронний підпис
12 вересня 2019 21:06
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС"

ФОП Колобов О.А

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Переможець 165 319,98
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 09:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
165 319,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 08:07
Scan-191009-0001.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 08:05
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 08:33
Scan-191002-0002.pdf укладений
02 жовтня 2019 08:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ I "Предмет договору" п. 1.2 викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 165 319,98
UAH (в тому числі ПДВ 27 543,33 UAH)