Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

БФП, портативний дисплей Брайля, електронна брайлівська друкарська машинка для спеціальних та інклюзивних класів
Очікувана вартість
1 003 036,76 UAH
UA-2019-08-28-000571-a 673e7cb3e9f84fe8b1562522be362be4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Чаплинський

+380552456061 osoba_persha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146713
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А
Контактна особа: Дмитро Чаплинський
+380552456061
osoba_persha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 1 003 036,76 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-28-000571-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:42205277
Дата подання: 03 вересня 2019 16:37
Вимога
Управління освіти Херсонської міської ради
вул. Воронцовська, 15-а, м. Херсон, 73000


В И М О Г А
щодо усунення вимоги тендерної документації, яка може призвести до обмеження конкуренції

28.08.2019 року Управлінням освіти Херсонської міської ради (далі за текстом Замовник) оголошено закупівлю ДК 021: 2015 код 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (БФП, портативний дисплей Брайля, електронна брайлівська друкарська машинка для спеціальних та інклюзивних класів), ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-28-000571-a,
ID 673e7cb3e9f84fe8b1562522be362be4. Лот № 2 БФП, портативний дисплей Брайля, електронна брайлівська друкарська машинка для спеціальних класів, НВК № 11.
Переліком предмету закупівлі Лоту № 2 є БФП HP LaserJet Pro M180n (T6B70A), Портативний дисплей Брайля Focus 40 Blue та Електронна брайлівська друкарська машинка Perkins SMART Brailler (або їх аналоги).

У п.п. 2 п.10 Тендерної документації Замовника (Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження) передбачено надання копії або оригіналу висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар за певним лотом.

Обов’язковість проведення сертифікації продукції було встановлено Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, де було затверджено перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 цей наказ було визнано таким, що втратив чинність. Таким чином, обов’язкова сертифікація Товару, що є предметом закупівлі, відмінена і є добровільною.
Обладнання, що входить до предмету закупівлі Лоту №2 є спеціалізованим, виробляється іноземними компаніями та постачається на територію України досить рідко, а деяке навіть жодного разу не постачалося в Україні за державний кошт. Сертифікація, а саме, одержання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, займає досить довгий час та не може бути здійснена за строк з дати оголошення Закупівлі до дати кінцевого строку подання пропозицій по даній Закупівлі. Окрім того, який би учасник не запропонував товар, запропонована їм продукція буде ідентичною, оскільки технічним вимогам до предмету закупівлі, викладеним Замовником у тендерній документації, відповідає лише одна модель конкретного виробника.
Вимога у наданні висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію може обмежити конкуренцію та, навіть, призвести до відсутності Учасників.

Зважаючи на викладене, просимо у тендерній документації з закупівлі ДК 021: 2015 код 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (БФП, портативний дисплей Брайля, електронна брайлівська друкарська машинка для спеціальних та інклюзивних класів), ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-28-000571-a, ID 673e7cb3e9f84fe8b1562522be362be4, Лот № 2 БФП, портативний дисплей Брайля, електронна брайлівська друкарська машинка для спеціальних класів, НВК № 11 замінити вимогу щодо надання копії або оригіналу висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар за певним лотом на вимогу щодо надання копії або оригіналу сертифікату якості або відповідності від виробника Товару на товар за певним лотом.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 вересня 2019 16:39
Причина: технічна
Номер вимоги: UA-2019-08-28-000571-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:42205277
Дата подання: 03 вересня 2019 16:40
Вимога
Управління освіти Херсонської міської ради
вул. Воронцовська, 15-а, м. Херсон, 73000


В И М О Г А
щодо усунення вимоги тендерної документації, яка може призвести до обмеження конкуренції

28.08.2019 року Управлінням освіти Херсонської міської ради (далі за текстом Замовник) оголошено закупівлю ДК 021: 2015 код 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (БФП, портативний дисплей Брайля, електронна брайлівська друкарська машинка для спеціальних та інклюзивних класів), ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-28-000571-a,
ID 673e7cb3e9f84fe8b1562522be362be4. Лот № 2 БФП, портативний дисплей Брайля, електронна брайлівська друкарська машинка для спеціальних класів, НВК № 11.
Переліком предмету закупівлі Лоту № 2 є БФП HP LaserJet Pro M180n (T6B70A), Портативний дисплей Брайля Focus 40 Blue та Електронна брайлівська друкарська машинка Perkins SMART Brailler (або їх аналоги).

У п.п. 2 п.10 Тендерної документації Замовника (Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження) передбачено надання копії або оригіналу висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар за певним лотом.

Обов’язковість проведення сертифікації продукції було встановлено Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, де було затверджено перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 цей наказ було визнано таким, що втратив чинність. Таким чином, обов’язкова сертифікація Товару, що є предметом закупівлі, відмінена і є добровільною.
Обладнання, що входить до предмету закупівлі Лоту №2 є спеціалізованим, виробляється іноземними компаніями та постачається на територію України досить рідко, а деяке навіть жодного разу не постачалося в Україні за державний кошт. Сертифікація, а саме, одержання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, займає досить довгий час та не може бути здійснена за строк з дати оголошення Закупівлі до дати кінцевого строку подання пропозицій по даній Закупівлі. Окрім того, який би учасник не запропонував товар, запропонована їм продукція буде ідентичною, оскільки технічним вимогам до предмету закупівлі, викладеним Замовником у тендерній документації, відповідає лише одна модель конкретного виробника.
Вимога у наданні висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію може обмежити конкуренцію та, навіть, призвести до відсутності Учасників.

Зважаючи на викладене, просимо у тендерній документації з закупівлі ДК 021: 2015 код 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (БФП, портативний дисплей Брайля, електронна брайлівська друкарська машинка для спеціальних та інклюзивних класів), ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-28-000571-a, ID 673e7cb3e9f84fe8b1562522be362be4, Лот № 2 БФП, портативний дисплей Брайля, електронна брайлівська друкарська машинка для спеціальних класів, НВК № 11 замінити вимогу щодо надання копії або оригіналу висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар за певним лотом на вимогу щодо надання копії або оригіналу сертифікату якості або відповідності від виробника Товару на товар за певним лотом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 вересня 2019 13:25
Відповідно до п.3. ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи те, що товар поданий на відкриті торги закуповується для дітей закладів освіти є необхідність підтвердження якості та безпечності такого товару у використанні, які можливо перевірити наданими копіями або оригіналами висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що підтверджує відповідність готової продукції встановленим вимогам, гігієнічним нормам і санітарним правилам, та є офіційним підтвердженням безпеки продукції для здоров'я людини.
Номер вимоги: UA-2019-08-28-000571-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 20 вересня 2019 10:30
Не правомірне відхилення
Відповідно до пункту 6 розділу Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасники повинні були в складі тендерної пропозиції надати копію або оригінал висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар. Повідомляємо, що товари, а саме Портативний дисплей Брайля Focus 40 Blue та Електронна брайлівська друкарська машинка Perkins SMART Brailler, не потребують обов’язкового проведення державної санітарно-епідеміологіної експертизи, згідно постанови Держсанепідемслужби України «Про оптимізацію державного санітарно-епідеміологічного нагляду щодо об’єктів зовнішньоекономічної діяльності за кодами УКТЗЕД» № 25 від 26.12.2008р. Про що учасником ТОВ "Діавестенд комплексні рішення" було надано лист-роз’яснення. Просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 10:14
Відповідно до п.3. ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Повідомляємо що, постанова Держсанепідемслужби України «Про оптимізацію державного санітарно-епідеміологічного нагляду щодо об’єктів зовнішньоекономічної діяльності за кодами УКТЗЕД» № 25 від 26.12.2008р втратила чинність від 25.09.2015р, на підставі Наказа МОН України №628.
Враховуючи те, що товар поданий на відкриті торги закуповується для дітей закладів освіти є необхідність підтвердження якості та безпечності такого товару у використанні, які можливо перевірити наданими копіями або оригіналами висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що підтверджує відповідність готової продукції встановленим вимогам, гігієнічним нормам і санітарним правилам, та є офіційним підтвердженням безпеки продукції для здоров'я людини.
Номер вимоги: UA-2019-08-28-000571-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Сантарекс, Код ЄДРПОУ:30126040
Дата подання: 21 вересня 2019 12:08
технічна невідповідність
Шановний Замовник! Запропонований пристрій Epson L132 (C11CE58403), є принтером
http://epson.ua/catalog/printers/epson-l132/?page=description

а не БФП, та не має сканеру. Пропозиція учасника не відповідає технічним параметрам закупівлі за лотом 5.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2019 15:10
Доброго дня! Шановний Учасник, стосовно вашої вимоги повідомляємо наступне: Ваша вимога щодо відповідності товару буде розглянута на найближчому засіданні тендерного комітету.

Документи подані скаржником

03 вересня 2019 16:40
Вимога

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 БФП для інклюзивних класів, НВК №9
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 110,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 16 вересня 2019 14:37
Закінчення: 16 вересня 2019 15:10
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 шт
Лот №1 БФП для інклюзивних класів, НВК №9 (джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, херсон, За адресами закладів управління освіти Херсонської міської ради.
Дата доставки: 30 листопада 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються по факту отримання товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 серпня 2019 08:03
Дата відповіді: 02 вересня 2019 10:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Щодо першого питання: відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 3 до Тендерної документації Замовника до усіх матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару); 2) Інформація щодо другого питання міститься у Додатку 3 та Додатку 4 до тендерної документації; 3) Що до третього питання: У разі надання пропозиції Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Загальна вартість», грн., з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – «ціна». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ]. Особа, що виявила намір взяти участь у торгах, визначає ціни на товари, які вона пропонує надавати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат. Не врахована Учасником вартість окремих товарів не сплачується замовником окремо, а витрати на їх надання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЮЖНА СВІТЛАНА ГЕННАДІЄВНА 18 740,00
UAH з ПДВ
18 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 19 430,00
UAH з ПДВ
19 430,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мироненко Антон Леонідович 22 000,00
UAH з ПДВ
22 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 21 355,20
UAH з ПДВ
21 355,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 14:47
Електронний підпис
25 вересня 2019 14:44
Довідка МВС.pdf
23 вересня 2019 15:17
Електронний підпис
13 вересня 2019 12:00
Електронний підпис
13 вересня 2019 11:58
Копія паспорту.pdf
13 вересня 2019 11:58
Копія ІНН.pdf
13 вересня 2019 11:57
Довіреність.pdf
13 вересня 2019 11:57
Висновки СЕЕ.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 20:08
Електронний підпис
12 вересня 2019 20:04
тендерна пропозиція.pdf
12 вересня 2019 20:04
проект договору.pdf
12 вересня 2019 20:04
порівняльна таблиця.pdf
12 вересня 2019 20:04
лист-гарантія санкції.pdf
12 вересня 2019 20:04
довідка заходи довкілля.pdf
12 вересня 2019 20:04
гігієна лот5.zip
12 вересня 2019 20:04
гігієна лот4.zip
12 вересня 2019 20:04
гігієна лот3.zip
12 вересня 2019 20:04
гігієна лот1.zip
12 вересня 2019 20:04
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
12 вересня 2019 20:04
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
12 вересня 2019 20:04
protokol priznachemmja direk.pdf
12 вересня 2019 20:04
protokol perepriztach direktora.pdf
12 вересня 2019 20:04
технічна специфікація.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 14:36
Електронний підпис
09 вересня 2019 14:35
Висновок СЕЕ.pdf
09 вересня 2019 14:35
05. Порівняльна таблиця.pdf
09 вересня 2019 14:35
01. Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2019 14:35
Копія Статуту.pdf
09 вересня 2019 14:35
Копія Виписки з ЄДР.pdf
09 вересня 2019 14:35
14. Не сертифікація.pdf
09 вересня 2019 14:35
13. Щодо забезпечення.pdf
09 вересня 2019 14:35
11. Санкції.pdf
09 вересня 2019 14:35
10. Довкілля.pdf
09 вересня 2019 14:35
09. Персональні данні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЮЖНА СВІТЛАНА ГЕННАДІЄВНА

ТОВ Сантарекс

ФОП Мироненко Антон Леонідович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЮЖНА СВІТЛАНА ГЕННАДІЄВНА
#2391502706
Переможець 18 740,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 09:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЮЖНА СВІТЛАНА ГЕННАДІЄВНА
#2391502706
18 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:35
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 09:53
1719.PDF укладений
04 жовтня 2019 09:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 18 740,00
UAH