Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПРОГРАМНО-АПАРАТНИЙ КОМПЛЕКС ДЛЯ ТЕЛЕМЕТРІЇ ТА ТЕЛЕМЕДИЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ (кошти державного та обласного бюджету)
Очікувана вартість
1 210 000,00 UAH
UA-2019-08-28-000568-a dad51da2737a4bd19429b99734964c84
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Федченко

+380997647125 nikrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нікопольська районна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 04052318
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська обл., місто Нікополь, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 130
Контактна особа: Олена Федченко
+380997647125
nikrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 10:25
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 13:10
Очікувана вартість: 1 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комплект
ПРОГРАМНО-АПАРАТНИЙ КОМПЛЕКС ДЛЯ ТЕЛЕМЕТРІЇ ТА ТЕЛЕМЕДИЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ
(кошти державного та обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Шевченко, 130
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 09:50
ТД комплекти змини.doc
07 жовтня 2019 09:50
порівняльні зміни.docx
15 жовтня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 09:50
ТД комплекти змини.doc
28 серпня 2019 10:25
ТД комплекти .doc
07 жовтня 2019 09:50
порівняльні зміни.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-28-000568-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", Код ЄДРПОУ:42328579
Дата подання: 07 вересня 2019 21:41
Щодо усунення дискримінаційних вимог
1. Предметом закупівлі даного тендеру є «Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс». Основою та обґрунтуванням для здійснення закупівлі обладнання за предметом закупівлі є наказ Міністерства охорони здоров’я України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу». Уточнення та роз’яснення щодо складу Програмно-апаратного комплексу для телеметрії та телемедичного консультування, в якості якого Замовник закуповує «Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс», викладені в листі Міністерства охорони здоров’я від 24.01.2019 № 25.5.1-138/1864. Деякі додаткові пояснення щодо цього комплекту апаратури містяться в листі Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/19.7/2431-19 від 14.02.2019. Згідно зазначених нормативних документів, в рамках яких має діяти Замовник, до складу Програмно-апаратного комплексу для телеметрії та телемедичного консультування (назва в редакції Замовника - «Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс») мають бути включені: - загальна оглядова цифрова камера; - дерматоскоп; - монітор життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія); - 12-канальний електрокардіограф з цифровим інтерфейсом; - спірометр. З метою використання вказаного обладнання як телеметричного та для проведення телемедичного консультування має застосовуватись спеціальне програмне забезпечення, встановлене на планшетний ПК. Однак, технічна частина Документації передбачає вимоги іншого переліку та характеру, ніж встановлено наказами Міністерства охорони здоров’я України та листами, якими роз’яснено та підтверджено застосування певного виду обладнання, що обов’язково повинно бути в наявності в амбулаторіях. В цей же час Замовник, в супереч чітко передбачених вимог, здійснює закупівлю іншого комплекту обладнання для телеметрії та телемедичного консультування, а саме: • Набір цифрових «скопічних» систем із генератором світла : • Цифровий отоскоп • Цифровий офтальмоскоп • Інтерактивний цифровий стетоскоп • Планшетний ПК із встановленим програмним забезпеченням для телеметрії показників життєдіяльності пацієнтів та телемедичного консультування Згідно до с. 22 Закону, «Тендерна документація повинна містити … інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», але ця вимога Закону порушена Замовником, тому що перелік комплектації обладнання фактично відсутній, а дані щодо складу предмету торгів містяться в тексті технічних вимог в неявному вигляді. Такі дії Замовника вносять невизначеність у документацію і створюють складність для потенційних учасників торгів з вибором конкретного переліку комплектації медичного обладнання. Таким чином, Замовник проводить закупівлю медичного обладнання, що не відповідає Табелю матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу, вимогам та роз’ясненням згідно листів Міністерства охорони здоров’я України від 24.01.2019 №25.5.1-138/1864 і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2019 №7/19.7/2431-19. Ці факти є свідченням можливого нецільового витрачання Замовником фінансових коштів, що грубо порушує основний принцип відкритих торгів, визначений ч. 1 ст. 3 Закону «…максимальна економія та ефективність…». Крім того. своїми діями Замовник порушує права інших потенційних учасників торгів, які підготували пропозиції по оснащенню медичних закладів, що надають первинну медичну допомогу, у повній відповідності до вимог наказу МОЗ України №148 від 26.01.2018 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу» та листів-роз’яснень Міністерства охорони здоров’я і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, вказаних вище, внаслідок того, що перелік обладнання, що збирається закуповувати Замовник, відрізняється від затвердженого вказаними вище документами, обов’язковими до виконання. Вимагаємо від Замовника торгів привести перелік медичних виробів, що закуповуються, у відповідність до вимог Закону, табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу, та двох наведених вище листів МОЗ від 24.01.2019 № 25.5.1-138/1864 і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/19.7/2431-19 от 14.02.2019 р., та внести у текст тендерної документації наступні зміни: а) виключити із переліку товарів, що закуповуються: • Набір цифрових «скопічних» систем із генератором світла : • Цифровий отоскоп • Цифровий офтальмоскоп • Інтерактивний цифровий стетоскоп б) привести перелік товарів, що закуповуються, у відповідність до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу»; в) внести відповідні зміни в перелік технічних вимог до медичних виробів з урахуванням вказаних вище двох змін. 2. Згідно із Додатком 3 до Документації, Замовник має намір закупити портативний телемедичний діагностичний комплекс (ДК 021:2015 – 33120000-7 – системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання), що об’єднує в єдиному комплексі наступне діагностичне обладнання: • Набір цифрових «скопічних» систем із генератором світла : • Цифровий отоскоп • Цифровий офтальмоскоп • Інтерактивний цифровий стетоскоп • Планшетний ПК із встановленим програмним забезпеченням для телеметрії показників життєдіяльності пацієнтів та телемедичного консультування Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції (п. 18 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Замовник визначає предмет закупівлі за пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" на основі Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Водночас 14.06.2019 року набрав чинності наказ Мінекономрозвитку від 07.05.2019 року № 790 «Про внесення змін до Порядку визначення предмету закупівлі», зареєстрований в Мінюсті 27.05.2019 року за № 548/33519, яким, зокрема, внесено зміни до Порядку в частині визначення предмета закупівлі медичних виробів. Згідно з пунктом 1 Порядку під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" (далі - НК 024:2019), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Одним із перелічених критеріїв для предмета закупівлі є цифровий код Єдиного закупівельного словника, що призначений для стандартизації опису в договорах предмета державних закупівель, забезпечення більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створення ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель. В даній закупівлі Замовник застосував код ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання. Отже, за кодами відповідного класу визначається медичне обладнання (вироби). Медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти (Технічний регламент щодо медичних виробів, затверджений постановою КМУ від 02.10.2013 року № 753 (Із змінами). Реєстраційне обладнання реєструється та проходить процедуру відповідності щодо медичних виробів, передбачену постановами КМУ № 753 від 02.10.2013 року та № 94 від 13.01.2016 року «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки» відповідно. Водночас Замовником до складу предмета закупівлі віднесено планшетний ПК, що не входить до групи товарів за кодом ДК 021:2015 – 33120000-7. Планшетний ПК – портативний персональний комп’ютер, в корпусі якого об’єднані типові компоненти ПК, включаючи дисплей, клавіатуру і вказівний пристрій (звичайно сенсорна панель або тачпад), а також акумуляторні батареї. Для планшетних ПК не передбачено проходження процедури державної реєстрації, планшетні ПК не забезпечують «діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта». Тобто планшетний ПК не є медичним обладнанням (виробом) та віднесений, як планшетний комп’ютер до групи товару згідно коду ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Тобто Міністерство охорони здоров’я не відносить до обладнання для надання відповідних медичних послуг планшетні ПК. Скаржник має можливість поставити Портативний телемедичний діагностичний комплекс, що містить усі передбачені наказом МОЗ компоненти - медичні вироби, які в тому числі виконують обчислювальні функції та мають необхідне програмне забезпечення, внаслідок чого необхідність у наявності планшетного ПК у складі цього Комплексу нічим не обґрунтована. Але Замовник з метою дискримінації інших учасників усупереч вимогам Наказу МОЗ безпідставно включив у склад медичного обладнання «планшетний ПК», об’єднавши в один предмет закупівлі медичне обладнання, що класифікується за кодом ДК 021:2015 – 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, і комп’ютерну техніку – за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).При цьому Тендерна документація не передбачає в якості альтернативного рішення без втрати функціональності поставку Комплексу без планшетного ПК. Аналогічні порушення були встановлені у рішенні Колегії АМК № 9459-р/пк-пз від 15.07.2019 за результатами розгляду скарги UA-2019-06-11-001573-b.c2. 3. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, медико-технічні вимоги до портативного телемедичного діагностичного комплексу містять вимоги, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель та обмежують кількість учасників торгів в частині встановлення характеристик телемедичного діагностичного комплексу, які у всій своїй сукупності відповідають тільки одній моделі обладнання зазначеного функціонального призначення – «Програмно-апаратний комплекс для телеметрії та телемедичного консультування ТМДН» виробництва ТОВ «Компанія TREDEX» http://www.tredex-company.com/ Аналіз медико-технічних вимог на обладнання, що планується закупити, показує, що замовник встановив завідомо дискримінаційні медико-технічні вимоги, котрі надають переваги продукції конкретного постачальника - компанії TREDEX. Усе вище зазначено у сукупності свідчить про намагання Замовника встановити умови для перемоги певного учасника, не допустити до закупівлі інших постачальників, які фактично мають можливість запропонувати аналогічний продукт за меншими цінами, що суперечить принципам здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи Товариство з обмеженою відповідальністю «КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ» має намір взяти участь у відкритих торгах за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 33120000-7 – системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Портативний телемедичний діагностичний комплекс). Водночас, встановлення Замовником дискримінаційних умов у Технічному завданні – Додаток №3 до тендерної документації, унеможливлює подання тендерної пропозиції ТОВ «КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ» у відповідній процедурі. Адже аналіз медико-технічних вимог на обладнання, що планується закупити, показує, що замовник встановив завідомо дискримінаційні медико-технічні вимоги, котрі надають переваги продукції конкретного виробника компанії – ТОВ «Компанія TREDEX» http://www.tredex-company.com/. Тим самим Замовник порушив принцип недискримінації учасників (ст. З Закону) та унеможливив реальність права на подання пропозицій іншими учасниками. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 5 Закон)). а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ст. 22 Закону). Вважаємо що вище приведені основні моменти, та дуже детальне описування хмарного сервісу та можливостей програмно апаратного комплексу (ПАК) та відсутність будь якого програного забезпечення для проведення аналізу, автоматичного опису та вимірювання даних дозволяють визначити що ці технічні вимоги є цілком виписані під єдиного постачальника рішень. Тобто медико-технічні вимоги до портативного телемедичного діагностичного комплексу містять вимоги, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель та обмежують кількість учасників торгів в частині встановлення характеристик телемедичного діагностичного комплексу, які відповідають тільки одній моделі обладнання зазначеного функціонального призначення. Очевидно, Замовник має домовленості про «нестандартну» комплектність з конкретним постачальником. Відповідні дії Замовника створюють умови для недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, викладених у статті 3 Закону, зокрема, «добросовісна конкуренція серед учасників: недискримінація учасників», законодавство передбачає виділення окремих частин предмета закупівлі лоти чи застосування окремої процедури закупівлі, для дотримання принципу максимальної економії та ефективності, оскільки здійснення закупівлі різних товарів «однією закупівлею» призводить до звуження потенційного кола учасників процедури закупівлі, що своєю чергою призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмета закупівлі. До такого ж висновку неодноразово приходила Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України (рішення № 1647-р/пк-пз від 23.11.2016. № 1237-р/пк-пз від 12.02.2018. № 2959-р/пк-пз від 30.03.2018 тощо). Все це не сприяє ефективному та прозорому здійсненню закупівлі, створенню конкурентного середовища, розвитку добросовісної конкуренції, та унеможливлює участь у торгах добросовісних учасників з реальними пропозиціями вітчизняного виробництва, зокрема ТОВ «КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ», та ефективному впровадженню урядової медичної реформи у сільській місцевості. На підставі зазначено вище, керуючись ст. 3. 5, 18. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника документально підтвердити, що продукція щонайменше двох виробників відповідає всім зазначеним в тендерній документації медико-технічним вимогам 3. Визнати дискримінаційними умови, зазначені в Додаток №3 до тендерної документації від «28» серпня 2019 року №12 «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ ЗАКУПІВЛІ» 4. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, зазначені в Додаток №3 до тендерної документації від «28» серпня 2019 року №12 «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ ЗАКУПІВЛІ.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 20:52
рішення від 11.09.2019 № 12696 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 20:52
рішення від 27.09.2019 № 13835.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 22:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерну документацію змінено
Дата виконання рішення замовником: 15 жовтня 2019 15:01

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МЕДМИР" 1 208 000,00
UAH з ПДВ
1 208 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія TREDEX" 1 208 900,00
UAH з ПДВ
1 208 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 12:13
Електронний підпис
25 жовтня 2019 12:13
Документи переможця.pdf
23 жовтня 2019 14:40
Електронний підпис
23 жовтня 2019 14:39
Цінова пропозиція.pdf
11 жовтня 2019 15:41
Електронний підпис

Публічні документи

10 вересня 2019 10:29
Електронний підпис
10 вересня 2019 10:22
Документы на ЛІВІН.pdf
10 вересня 2019 10:22
Накладна_Департамент.pdf
09 вересня 2019 09:35
Електронний підпис
06 вересня 2019 16:18
Сертификат укр_ISO2016.pdf
06 вересня 2019 16:18
MD сертифікат ДС.PDF
06 вересня 2019 16:18
MD сертифікат додаток ДС.PDF
06 вересня 2019 16:18
PM6100 Patient Monitor operation manual_ua.pdf
06 вересня 2019 16:18
Декларація_дерматоскоп.pdf
06 вересня 2019 16:18
DE350 EC Declaration of Conformity V1.5.pdf
06 вересня 2019 16:18
DE300 Інструкція v3.4.pdf
06 вересня 2019 16:18
DE500-501 Інструкція v3.3.pdf
06 вересня 2019 16:18
Firefly FDA Certificate (2016-2017).pdf
06 вересня 2019 16:18
DE400 Інструкція++ v3.3(1).pdf
06 вересня 2019 16:18
Додаток 3_МТВ.doc
06 вересня 2019 16:18
авторизация на монитор.pdf
06 вересня 2019 16:18
Договор прект.pdf
06 вересня 2019 16:18
Витяг ПДВ.pdf
06 вересня 2019 16:18
Статут.pdf
06 вересня 2019 16:18
Витяг Тредекс 2019.pdf
06 вересня 2019 16:18
Відомості ЄДРПОУ.pdf
06 вересня 2019 16:18
Виписка.pdf
06 вересня 2019 16:18
гарантійний лист.pdf
06 вересня 2019 16:18
Сертифікат на інженера.pdf
06 вересня 2019 16:18
приказ№1 .pdf
06 вересня 2019 16:18
Паспорт директора.pdf
06 вересня 2019 16:18
Довереность т_РПРВ.pdf
06 вересня 2019 16:18
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МЕДМИР"

ТОВ "Компанія TREDEX"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МЕДМИР"
#33586230
1 208 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 15:42
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 15:48
Угода в новій редакції .pdf зміни до договору
11 листопада 2019 15:46
Протокол 18 .pdf зміни до договору
11 листопада 2019 15:46
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 16:38
Протокол 17 .pdf зміни до договору
07 листопада 2019 16:32
Договір .pdf зміни до договору
07 листопада 2019 16:31
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 14:54
Договір.pdf укладений
04 листопада 2019 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол №17 від 07.11.2019 року
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №17 від 07.11.2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол №18 від 11.11.2019 року
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №18 від 11.11.2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 208 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 87 158,86 UAH)