Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт внутрішніх електричних мереж приміщення (ДК 021-2015: 50710000-5)
Очікувана вартість
99 000,00 UAH
UA-2019-08-28-000548-a b63610ecd6864fc9afdcb07e3487104b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Недовба

+380445607817 kmtl_t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська туберкульозна лікарня №1 з диспансерним відділенням
Код ЄДРПОУ: 01993960
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київ обл., м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121/3
Контактна особа: Тетяна Недовба
+380445607817
kmtl_t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 11:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 14:37
Очікувана вартість: 99 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


Об'єми робіт 1 Розетка штепсельна герметична шт 28
2 Вимикач 1 або 2 клавішний герметичний шт 14
3 Монтаж щита групового [шафи] з автоматичними
вимикачами шт 1
4 Монтаж Коробки вiдгалужувальної на стiнi шт 24
5 Прокладання коробiв пластикових м 400
6 Кабель до 35 кВ у прокладених трубах, блоках i коробах,
маса 1 м до 1 кг м 864
7 Вимикач електричний 1-клавішний зовнішнього
виконання шт 1
8 Вимикач електричний 2-клавішний зовнішнього
виконання шт 13
9 Розетка електрична одинарна зовнішнього виконання шт 28
10 Щит розподільчий з автоматичними вимикачами ЩО, ЩР шт 1
11 Коробка електрична 80х80х40 шт 24
12 Короб монтажний пластиковий 40х40 мм м 400
13 Кабель ВВГнгд 3х1,5 мм2 м 284
14 Кабель ВВГнгд 3х2,5 мм2 м 580
15 Дюбель пластиковий з шурупом 6х40 шт 1300
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт внутрішніх електричних мереж приміщення КМТЛ №1 з ДВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київ, Київ, Харківське шосе 121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги
Дата подання: 28 серпня 2019 11:02
Дата відповіді: 28 серпня 2019 11:56
Замовник вимагає: -Сертифікат відповідності у частині проектування, монтажу, супроводу інженерних мереж, систем, приладів, засобів вимірювання.Запитання: Який конкретно мається на увазі Сертифікат?
Відповідь: Доброго дня, враховуючи ваше зауваження будудь внесені зміни до тендерної документації.
вимоги
Дата подання: 28 серпня 2019 11:30
Дата відповіді: 28 серпня 2019 11:58
Замовник вимагає: 5) Копії документів, які підтверджують факт офіційних трудових відносин між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці (копії трудових книжок/трудових договорів, копії наказів про прийняття на роботу, копія форми 1 Д... 1.Працівники нашого підприємства, як майбутнього учасника закупівлі, не надають згоди на оприлюднення копій їх трудових книжок, опираючись на Заколн про захист персональних даних. 2.Копію форми 1ДФ навіть фіскальна служба не має права вимагати дез належної на те підстави. Вимагаємо у Замовника вилучити такі питання із вимог закупівлі, як незаконні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, враховуючи ваше зауваження будуть внесені зміни до тендерної документації.
дефектний акт
Дата подання: 28 серпня 2019 12:51
Дата відповіді: 28 серпня 2019 13:33
Замовник у дефектному акті зазначає:3 Монтаж щита групового [шафи] з автоматичними вимикачами шт-1. Запитання:1.Якого розміру шафа? 2.Які вимикачі мають бути в цій шафі та їх кількість?
Відповідь: Доброго дня. В Тендерній документації вказано :
З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно:
- у період уточнень здійснити виїзд до місця проведення робіт за закупівлею для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи;
- надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про підтвердження виїзду учасника до місця проведення робіт за закупівлею для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом керівника навчального закладу;
Огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим. Пропозиції Учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються
дефектний акт
Дата подання: 28 серпня 2019 13:59
Дата відповіді: 28 серпня 2019 15:35
Замовник у дефектному акті зазначає:3 Монтаж щита групового [шафи] з автоматичними вимикачами шт-1. Запитання:1.Якого розміру шафа? 2.Які вимикачі мають бути в цій шафі та їх кількість?
Відповідь: З метою одержання всієї інформації, необхідно у період уточнень здійснити виїзд до місця проведення робіт для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи;
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-28-000548-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАМАНДР", Код ЄДРПОУ:41320741
Дата подання: 09 вересня 2019 17:04
скарга
Шановний Замовнику!
Детально вивчивши документи цінової пропозиції учасника торгів ФОП Лозко Іван Васильович повідомляємо Вам, що документи цінової пропозиції мають численні порушення та не відповідають умовам тендерної документації. Даний учасник закупівлі незаконно та неправомірно був визнаний переможцем закупівлі, всупереч принципам здійснення публічних закупівель.
Зазначене обґрунтовуємо наступним:
1. В розділі 6 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» за пунктом «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вказано наступне:
- Заповнені довідки за формами, викладеними нижче, що містять інформацію про наявність основного інженерно-технічного персоналу та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть задіяні до надання послуг по даній закупівлі.
Всупереч вимозі документації про проведення закупівлі, документи що надані учасником ФОП Лозко Іван Васильович не відповідають тим формам, що зазначені в даному пункті документації.
Крім того в даному пункті передбачено надання учасниками наступного документу :
1) Копія сертифікату ШТАТНОГО інженера проектувальника у частині кошторисної документації.
Документи, що надані ФОП Лозко Іван Васильович не відповідають даній вимозі документації, оскільки наданий сертифікат на інженера Ковтун Сергій Олександрович, який не є штатним працівником учасника.
Також, зазначаємо, що в складі документації в цій частині не надані документи, що підтверджують наступну вимогу документації : Свідоцтва (посвідчення) : Правила улаштування електроустановок, Правила експлуатації електрозахисних засобів, Правила охорони електричних мереж.

2. Учасники торгів повинні були надати в складі пропозиції наступний документ:
- копія виписки (свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців не більше місячної давнини до дати розкриття пропозицій;
Документ, що наданий учасником ФОП Лозко Іван Васильович ( виписка ) не відповідають вимогам документації в цій частині, оскільки дата видачі даного документу 12.02.2018 року.

3. Замовником торгів вимагався також наступний документ:
- Сертифікат якості (паспорт) завода-виробника на товар, що пропонується до установки в закладі, де має зазначатись гарантійний строк, згідно паспорту або сертифікату якості на поставлений Товар.
Надані в складі тендерної пропозиції учасника торгів ФОП Лозко Іван Васильович документи за цим пунктом не відповідають умовам тендерної документації, оскільки в них немає інформації про гарантійний строк, згідно паспорту або сертифікату якості на поставлений Товар
4. В складі технічної частини документів у учасника торгів відсутній наступний документ, що вимагався умовами документації а саме:
- розрахунок загальновиробничих витрат по фактичним показникам за минулий рік,
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з посиланням на постачальника,

Враховуючи велику кількість помилок у ціновій пропозиції даного учасника можна зробити висновок, що замовник навмисно «закрив очі» на дані недоліки цінової пропозиції ФОП Лозко Іван Васильович. Схоже на те, що Замовник у своїх намаганнях визнати переможцем даного учасника процедури закупівлі навіть і не намагався належним чином розглянути та належним чином дослідити його документи
Повідомляємо Вам, що на допорогові закупівлі розповсюджуються принципи проведення публічних закупівель, що визначені статтею 3 закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такі як, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям та зловживанням, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо відмінити протокол № 68 про визначення переможця торгів та відхилити його цінову пропозицію. В протилежному випадку будемо змушені звернутись зі скаргою до вищестоящого органу Замовника, а також до компетентних органів для дослідження можливих корупційних складових у діях Замовника та залишити свою негативну скаргу на платформі Дозорро.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2019 15:16
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо Вам, що ми як Замовник, додержуємось усіх правил та принципів закупівель, зазначених в Законі України «Про публічні закупівлі».
1. Стосовно Інженера-проектувальника ФОП Лозко І.В. надав лист-пояснення про інженера-проектувальника (що зазначено в Примітці даного пункту №6 ТД), який працює з ФОП Лозко І.В. згідно договору ЦПХ (копія договору та пояснення додаються до тендерної документації), це і є підтвердження трудових відносин з ним.
2. Тендерна документація містила пункт про те, що треба обов’язково вказувати працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання договору.
Електромонтажники Березовський Олександр Миколайович та Маркевич Андрій Анатолійович які мають виконувати роботи згідно договору. Витяги з протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань електробезпеки надаються, де вказано, що працівники пройшли перевірку знань та підготовку, а саме: Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ) і т.д. та отримали посвідчення з 5-ю групою безпеки. Посвідчення з 5-ю групою не видаються без проходження спеціального навчання.
Довідка про працівників надана правильно, тому як в довідці зазначені працівники які мають безпосереднє відношення (2 електрики).
3. Ми вимагали Виписку або Витяг.
ФОП Лозко І.В. надав копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, яка зареєстрована 12.02.2018р,. Читайте уважніше вимогу.
4. Сертифікати якості надаються, де вказаний термін дії сертифікату на відповідний товар, а паспорт завода-виробника надається замовнику після виконаних робіт по встановленню обладнання.
5. Розрахунок загальновиробничих витрат на стадії формування договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за виконанні роботи визначається ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва».
Відповідно до параграфу 4.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, показники для розрахунку загальновиробничих витрат, розраховані у складі договірної ціни на підставі обґрунтованої їх величини і структури, які склалися в цій організації за попередній звітний період, узгоджуються із замовником і застосовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт.
Усереднені показники загальновиробничих витрат, наведені в додатках Б і В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 є орієнтиром і можуть застосовуватися замовником для зіставлення загальновиробничих витрат, розрахованих в кошторисній документації, з загальновиробничими витратами, розрахованими підрядною організацією при формуванні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни.
Уточнення показників загальновиробничих витрат у процесі будівництва здійснюється у порядку, визначеному договором підряду.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лозко Іван Васильович 90 359,00
UAH з ПДВ
90 359,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАМАНДР" 95 656,37
UAH з ПДВ
95 656,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 15:30
ТЕНДЕРНА ЛІКАРНЯ _1.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 10:56
Електронний підпис
04 вересня 2019 10:56
Серт роз и вимик.pdf
04 вересня 2019 10:46
Електронний підпис
04 вересня 2019 10:42
Електронний підпис
04 вересня 2019 10:42
Електро.rar
04 вересня 2019 10:23
Електронний підпис
04 вересня 2019 10:21
untitled (2).zip
04 вересня 2019 10:15
untitled.zip
04 вересня 2019 10:15
untitled (1).zip
04 вересня 2019 09:56
відвідування туб.pdf
03 вересня 2019 21:04
Статут з описом.pdf
03 вересня 2019 21:04
оренда-офіс.pdf
03 вересня 2019 21:04
Повноваження директора.pdf
03 вересня 2019 21:04
Повірка.PDF
03 вересня 2019 21:04
Паспорт Греги+код.pdf
03 вересня 2019 21:04
Медичні книжки.PDF
03 вересня 2019 21:04
додатки до ISO.PDF
03 вересня 2019 21:04
оренда-склад.pdf
03 вересня 2019 21:04
Суборенда складу.pdf
03 вересня 2019 21:04
Суборенда авто.pdf
03 вересня 2019 21:04
Договір оренди авто.PDF
03 вересня 2019 21:04
ЄДР.PDF
03 вересня 2019 21:04
заміри1.PDF
03 вересня 2019 21:04
заміри2.PDF
03 вересня 2019 21:04
кошторисна пдф.pdf
03 вересня 2019 21:04
ISO (новий).PDF
03 вересня 2019 21:04
Дозвіл 01.11 22.PDF
03 вересня 2019 21:04
обор-сальд.PDF
03 вересня 2019 21:04
видаткова-інструменти.pdf
03 вересня 2019 21:04
Наказ керівник.pdf
03 вересня 2019 21:04
тех.паспорт-авто1.PDF
03 вересня 2019 21:04
проект Договору.pdf
03 вересня 2019 21:04
тех.паспорт-авто2.PDF
03 вересня 2019 21:04
працівники 2.pdf
03 вересня 2019 21:04
пропозиція.pdf
03 вересня 2019 21:04
відомості ЄДРПОУ копія.pdf
03 вересня 2019 21:04
мтб.pdf
03 вересня 2019 21:04
погодження з ТЗ.pdf
03 вересня 2019 21:04
працівники 1.pdf
03 вересня 2019 21:04
лист про повірку.pdf
03 вересня 2019 21:04
персональні директор.pdf
03 вересня 2019 21:04
заміри-опору-інстр.pdf
03 вересня 2019 21:04
витяг ПДВ копія.pdf
03 вересня 2019 21:04
Документ_ЄДР_1005658697.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лозко Іван Васильович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАМАНДР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лозко Іван Васильович
#2019313498
Переможець 90 359,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:54

Документи

06 вересня 2019 15:54
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:41
68.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лозко Іван Васильович
#2019313498
90 359,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2019 15:54
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:41
68.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 12:47
Лозко електропроводка.pdf укладений
20 вересня 2019 12:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 90 359,00
UAH