Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупи: гречана , вівсяна, перлова, пшенична, ячна, рис (міський бюджет)
Очікувана вартість
27 155,00 UAH
UA-2019-08-28-000483-a 13df21da4a63408480d02789b2dfa6a7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Прокудіна

+380679890234 jcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5"
Код ЄДРПОУ: 01998489
Місцезнаходження: 54051, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Богоявленський, 336
Контактна особа: Лілія Прокудіна
+380679890234
jcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 16:00
Очікувана вартість: 27 155,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
452 кілограм
гречка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
465 кілограм
вівсяна плющена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
208 кілограм
перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
250 кілограм
пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
250 кілограм
ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
238 кілограм
рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату Товару після повної поставки товару згідно із заявкою та рахунками по мірі фінансування протягом 15 календарних, але не пізніше 30 числа поточного місяця. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 10:10
проект договору.doc
28 серпня 2019 10:10
оголошення крупи.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АКСЬОНОВА НАТАЛЯ ГЕННАДІЇВНА 27 143,50
UAH з ПДВ
27 143,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 12:03
крупы Акс.дог.pdf
04 вересня 2019 12:03
крупы Акс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АКСЬОНОВА НАТАЛЯ ГЕННАДІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АКСЬОНОВА НАТАЛЯ ГЕННАДІЇВНА
#2917906924
Переможець 27 143,50
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 10:27

Документи

09 вересня 2019 10:27
Електронний підпис
09 вересня 2019 10:26
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АКСЬОНОВА НАТАЛЯ ГЕННАДІЇВНА
#2917906924
27 143,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 вересня 2019 10:27
Електронний підпис
09 вересня 2019 10:26
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 13:53
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 15:57
додаток 34-х.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 15:50
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 08:58
договір 34-х.pdf укладений
12 вересня 2019 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У звязку зі зміною банківських реквізитів Виконавця, сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити Виконавця, що містяться в розділі "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін".
Номер договору про закупівлю: 34-х
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 27 143,50
UAH