Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для дому ( ліжко, матрас)
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-08-28-000398-a 288b330240734aa89c778527708fa8fd
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Тетяна Олександрівна

+380614398593 ku_lubpni_zor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальна установа «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188613
Місцезнаходження: 70026, Україна , Запорізька обл., село Любомирівка, вулиця Степова, будинок 27
Контактна особа: Харченко Тетяна Олександрівна
+380614398593
ku_lubpni_zor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 07:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 07:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 11:12
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


вимоги до закупівлі визначені тендерною документацією
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
без поділу на частини/лоти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, Вул. Степова ,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 11:06
змини ДКТ Кровати матраси10092019.doc
12 вересня 2019 11:06
ТД_КРОВАТИ_релиз 1 от 10092019нова редакция.doc
28 серпня 2019 09:55
Додаток 3 проект дог кровать 2019.doc
12 вересня 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 11:06
змини ДКТ Кровати матраси10092019.doc
12 вересня 2019 11:06
ТД_КРОВАТИ_релиз 1 от 10092019нова редакция.doc
28 серпня 2019 09:55
ТД_КРОВАТИ_релиз 1 от 27082019.doc
28 серпня 2019 09:55
Додаток 3 проект дог кровать 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення технічних вимог
Дата подання: 28 серпня 2019 13:09
Дата відповіді: 28 серпня 2019 14:15
Уточніть будь ласка. 1. Ліжка ,які є предметом закупівлі функціональні 2-х секційні, а матраци ви закуповуєте 3-х секційні. Це не помилка? 2. Який повинен бути механізм підйому секції у ліжка- ручний? 3. Ліжка та матраци повинні мати висновок санітарної експертизи та декларацію про відповідність та бути зареєстровані як медичні меблі, чи достатньо висновків на метал, та інші складові товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно умов документації по тех завданню.Механізм ручний. Ліжка та матраци повинні мати висновок санітарної експертизи та декларацію про відповідність та бути зареєстровані згідно з законодавством. експертизу проходять вироби а не запчастини

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-28-000398-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:40433374
Дата подання: 28 вересня 2019 15:45
Оскарження відхилення ТОВ "Мега Мед Маркет""
Вих. 2609/19-93 до Антимонопольного комітету України від «26» вересня 2019 р. Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» код ЄДРПОУ 40433374 Адреса: 52071, Дніпропетровська обл., с. Дослідне, вул. Наукова, буд.1. електронна пошта: info@med-mm.com телефон +38050-481-54-58 +38(096) 465-10-06 Замовник: Комунальна установа «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради код ЄДРПОУ 03188613 Адреса: 70026, Україна, Запорізька обл., село Любомирівка, вулиця Степова, будинок 27. електронна пошта: ku_lubpni_zor@ukr.net телефон: +380614398593 Інформація про закупівлю ID: 288b330240734aa89c778527708fa8fd Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-28-000398-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 25.09.19 Плата за подання скарги – 5 000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА на неправомірні дії Замовника – Комунальної установи «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради під час проведення процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» та прийняття рішення про її відхилення Замовником торгів Комунальною установою «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради було розпочато закупівлю товару, предмет закупівлі ДК 021:2015 код 39140000-5 - Меблі для дому (ліжко, матрас), за процедурою відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-28-000398-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГА МЕД МАРКЕТ» (надалі – Скаржник), будучі зацікавленим та маючи достатні можливості для належного виконання замовлення в разі перемоги та укладення договору, виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію. За результатами аукціону, який відбувся 23.09.19, пропозиція Скаржника була економічно найбільш вигідною з-поміж конкурентів. За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника, 25.09.19 Замовником було оприлюднено рішення про відхилення його пропозиції (протокол №310 від 25.09.19 з формулюванням: «згідно ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлії». Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що грубо порушують його права та законні інтереси, зокрема право на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Також ці дії Замовника порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 3 якого проголошує одним з принципів здійснення закупівель – об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Ознайомившись із оприлюдненим протоколом розгляду тендерної пропозиції, позиція Замовника щодо підстав для відхилення ТП Скаржника є наступною: 1. Учасником надано наказ по товариству 1-к від 19.04.2016 але не надано протокол загальних зборів учасників від 19.04.2016 щодо уповноваження директора приступити до виконання обов’язків та відповідальність за стан обліку, своєчасне подання бухгалтерської та іншої звітності (в порушення вимог п. 3.1.3 документації відкритих торгів). Вважаємо даний довод абсолютно надуманим та таким, що суперечить дійсності з огляду на наступне. Вимога ТД Надано Учасником (Скаржником) Пояснення Учасника 3.1.3. Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника (юридичної особи) процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджується одним із наступних документів: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та договору. Наказ № 1-К від 19.04.2016 файл «Наказ директор.pdf» Згідно з вимогами ТД Замовника, затвердженими рішенням тендерного комітету протоколом від 27.09.19 № 282, в разі подання ТП учасником-юридичною особою для належного підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції необхідно і достатньо надати один з документів, зазначених у переліку п. 3.1.3. Оскільки надано наказ ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» щодо призначення на посаду директора Бірюкова Д.М., Учасником повністю виконано вимоги Замовника. Актуальність даної інформації та відповідність реальному стану речей підтверджується Витягом з ЄДРЮОФОПтаГФ, наданим у складі ТП 2. Учасником завантажено до системи паспорт матраса і кроваті, які не завірені підписом уповноваженої особи та печаткою учасника закупівлі (у разі наявності) (в порушення вимог п. 3.1.4 документації відкритих торгів). Даний довод суперечить вимогам ТД Замовника, а порушення є абсолютно надуманим з огляду на наступне. Вимога ТД Надано Учасником (Скаржником) Пояснення Учасника 3.1.4. Усі завантаженні чи створені документи (окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником)), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі pdf. Всі документи, які завантажуються Учасником мають бути читабельні. У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки). Паспорт матрас (оригінал) файли «Паспорт матрас стор.1.pdf» «Паспорт матрас стор.2.pdf» Кровать функциональная (оригінал) файли «Кровать функциональная.стор.1 .pdf» «Кровать функциональная.стор.2 .pdf» На виконання вимог ТД Замовника, затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом від 27.09.19 № 282, у складі ТП Учасником подано документи, скановані з оригіналу паспортів медичних виробів, виготовлених виробником таких виробів ПНВП Aton. Наявність кольорового відбитку штампу «ВТК» (відділ технічного контролю) підтверджує, що скан-копію виготовлено саме з оригіналу паспорту. Зазначення у протоколі розгляду ТП про необхідність завірення паспорту (оригіналу!!!) підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника є порушенням Замовником своїх власних вимог. Беручи до уваги вищевикладене, вважаємо, що Замовник упереджено оцінив пропозицію ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ», зазначивши про порушення вимог встановлених в тендерній документації, тому відхилення ТП Скаржника є безпідставним. Такими своїми рішеннями та діями замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене оцінювання поданої пропозиції. Крім того, звертаємо увагу, що визнавши переможцем ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД», Замовник грубо порушив принцип об’єктивності та неупередженості при оцінці тендерної пропозиції Учасника, а саме встановив відповідність поданої пропозиції, «не помітивши» наступне: Вимога ТД Надано Учасником ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД» П. 3. Технічних вимог Додатку 2 Учасник письмово підтверджує, що товари, які наведені в переліку, мають відповідну нормативну документацію, яка обов’язково додається при поставці товару. Погодження відсутнє П. 3. Технічних вимог Додатку 2 Для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи: а) пояснювальна записка з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені чинним законодавством) відсутнє П. 5. Технічних вимог Додатку 2 Учасник підтверджує, що товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище та ним застосовуються засоби з захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання учасником довідки з назвою (гарантійний лист) у довільній формі. відсутнє П. 6. Технічних вимог Додатку 2 Учасник підтверджує, що найнижча ціна яку він запропонував за результатом електронного аукціону не є демпінгом, та учасник погоджується підписати договір та поставляти товар згідно запропонованої ціни, без втрати якості та кількості товару. Учасник розуміє, що при підписанні договору сторони керуються вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до яких істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, які мають документальне підтвердження, передбачені ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання учасником довідки з назвою (гарантійний лист). відсутнє П. 7. Технічних вимог Додатку 2 Інформація (документ) в довільній формі, що у взаємовідносинах між учасником та замовником оперативні санкції не застосовувались (застосовувались). відсутнє Пп.6.4.6. п.4 розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. відсутнє Додаток 5 до ТД КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Довідка про МТБ – встановлена Замовником форма До довідки додаються: - правовстановлюючі документи права власності на складські приміщення або договорів оренди, суборенди (строком дії не менше ніж до 31.12.2019); - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - документи на зазначені транспортні засоби, що підтверджують право власності чи право на користування, чи надання послуг з перевезення товарів(строком дії не менше ніж до 31.12.2019); Надано довідку в описові довільній формі відсутні Додаток 5 до ТД КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Довідка про працівників - встановлена Замовником форма До довідки додаються: - у разі наявності найманих працівників надаються документи що посвідчують наявність трудових відносин з учансником( накази про прийом на роботу , трудові договр тощо ) Надано довідку в описові довільній формі відсутні Пп. 3.5.5. п.5 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи: • Гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; відсутній Пп. 3.1.6. п.1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Документи, які передбачені цим пунктом необхідно надати у складі тендерної пропозиції, у вигляді файлів у форматі pdf (Portable Document Format): - Паспорт(сторінки з відмітками) та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб). Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо); - Копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для юридичних осіб); надано не останню редакцію (суперечить даним Витягу з ЄДР від 19.07.19, який надано у складі ТП) Вважаємо, що Замовник незаконно відхилив пропозицію Скаржника, адже подана ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» ТП повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими у її складі документами. Вищенаведені незаконні дії Замовника мали наслідком неправомірне відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та прийнявши участь у проведеній процедурі реально претендував (та претендує) на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та зобов’язати Замовника Комунальну установу «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МЕГА МЕД МАРКЕТ» зазначене у протоколі 25.09.19 № 310 та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД». Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою Директор ТОВ «Мега Мед Маркет» Д.М. Бірюков
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 02.10.2019 № 14058 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 21:40

Документи подані скаржником

28 вересня 2019 15:44
Скарга
28 вересня 2019 15:45
Скарга
28 вересня 2019 20:32
платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ" 310 800,00
UAH з ПДВ
310 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОРМА-ТРЕЙД" 319 998,00
UAH з ПДВ
319 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДАЦЕНКО ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 320 000,00
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 11:31
Електронний підпис
16 вересня 2019 11:29
Реєстр документів.pdf
16 вересня 2019 11:29
Серт. ISO 9001.pdf
16 вересня 2019 11:29
Висновок сан-гіг..pdf
16 вересня 2019 11:29
Декларація виробника.PDF
16 вересня 2019 11:29
Паспорт матрас стор.2.pdf
16 вересня 2019 11:29
Паспорт матрас стор.1.pdf
16 вересня 2019 11:29
Витяг ПДВ.pdf
16 вересня 2019 11:29
Витяг ЄДР.pdf
16 вересня 2019 11:29
Лист-згода перс.дані.pdf
16 вересня 2019 11:29
Наказ директор.pdf
16 вересня 2019 11:29
Копія статуту.pdf
16 вересня 2019 11:29
Наказ Пундик О.О..pdf
16 вересня 2019 11:29
Наказ Мошура І.Г..pdf
16 вересня 2019 11:29
Наказ Морозов О.О..pdf
16 вересня 2019 11:29
Наказ Лагутенко В.С..pdf
16 вересня 2019 11:29
Наказ Водопян О.В..pdf
16 вересня 2019 11:29
Наказ Водопян І.М..pdf
16 вересня 2019 11:29
Наказ Вільхова А.В..pdf
16 вересня 2019 11:29
Наказ Анісімова О.Ю..pdf
16 вересня 2019 11:29
Наказ Бірюков Д.М..pdf
16 вересня 2019 11:28
Довідка працівники.pdf
16 вересня 2019 11:28
Договір оренди складу.pdf
16 вересня 2019 11:28
Аналогічний договір.pdf
16 вересня 2019 11:28
ТП Любомир.інтернат.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 08:13
Scan_20190927_080728.pdf
18 вересня 2019 08:16
16. нпкладная досвід.PDF
17 вересня 2019 17:09
23.Список документів.pdf
17 вересня 2019 17:09
22. Статут (копія).pdf
17 вересня 2019 17:09
21.Декларація №UA.NT.065-17.JPG
17 вересня 2019 17:09
20.Декларація №UA.NT.024-16.JPG
17 вересня 2019 17:09
19.Сертификат ISO.PDF
17 вересня 2019 17:09
18. Протокол зборів.pdf
17 вересня 2019 17:09
17.ПДВ.pdf
17 вересня 2019 17:09
15. накладна досвід.pdf
17 вересня 2019 17:09
14.Договір досвід.pdf
17 вересня 2019 17:09
13.Договір 2 досвід.zip
17 вересня 2019 17:09
12. Лист згода.pdf
17 вересня 2019 17:09
11. Довідка досвід.pdf
17 вересня 2019 17:09
9.Довідка працюючихdocx.pdf
17 вересня 2019 17:09
8. договір Проект.pdf
17 вересня 2019 17:09
7. Довідка ЄДРПОУ.pdf
17 вересня 2019 17:09
4.ВИТЯГ.pdf
17 вересня 2019 17:09
3 Виписка.pdf
16 вересня 2019 11:15
Любомирівка тех..pdf
16 вересня 2019 11:15
Любомирівка цінова.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 23:14
Scan_20180413_150826.pdf
19 вересня 2019 23:14
Scan_20180413_163730.pdf
19 вересня 2019 23:14
МТВ.pdf
19 вересня 2019 23:14
цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ"

ТОВ "НОРМА-ТРЕЙД"

ФОП "ДАЦЕНКО ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ"
#40433374
Відхилено 310 800,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 17:07
ТОВ "НОРМА-ТРЕЙД"
#31317122
Переможець 319 998,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НОРМА-ТРЕЙД"
#31317122
319 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 жовтня 2019 10:13
Коментар щодо відміни: відміна торгів відповідно до ст. 31 Закону україни «про публічні закупівлі» по предметам закупівлі Найменування предмета закупівлі та код відповідно до державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015 39140000-5 - Меблі для дому ( ліжко, матрас) у зв»язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме: неправильне оприлюднення змін до тендерної документації;
Документи:
01 жовтня 2019 10:13
Протокол