Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб( шкільний Автобус)
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2019-08-28-000380-c ● b337141d91aa44ea871cd4b1e5a15809
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 41839175 |
Місцезнаходження: | 66302, Україна , Одеська обл., Подільськ, п-т Шевченка,24 |
Контактна особа: |
Лопушанська Олеся Ярославівна +380486223700 osvita.kuyalnyksr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2019 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2019 12:24 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2019 12:24 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2019 11:32 |
Очікувана вартість: | 1 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Шкільний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66300, Україна, Одеська область, м. Подільськ, пр-кт Шевченка 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок відбудеться після поставки автобусу та надання рахунку з накладною | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2019 12:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2019 12:20 |
ТД Автобус.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 30 серпня 2019 16:12
Дата відповіді: 02 вересня 2019 14:54
Вважаємо, що Замовником встановлено дискримінаційні умови щодо технічних вимог предмету закупівлі, а саме: п.6.3 «Об’єм двигуна – не менше 5500 куб.см.» та п.6.7. «Гальмівна система -пневматична».
Вважаємо, що Технічні вимоги на закупівлю по предмету мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб - код ДК 021:2015 – 34120000-4 (шкільний автобус) (Додаток 3 до тендерної документації) в частині зазначених вище параметрів/характеристик прямо призводить до порушення вимог ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VII, а саме принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність на всіх стадіях закупівель; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. Товар, що має намір закупити Замовник має законодавчо встановленні технічні вимоги яким повинен відповідати останній, що визначенні у Національному стандарті України – ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (надалі за текстом – «ДСТУ 7013:2009»). В даному стандарті відсутні технічні вимоги, які вказані у Додатку 3 Документації, зокрема щодо об’єму двигуна та гальмівної системи, тому встановлення обмежень є неприпустимим.
Такі технічні вимоги Документації є дискримінаційними щодо інших виробників (дилерів, тощо), а також і до інших, потенційно можливих учасників процедури закупівлі, адже всі автобуси для перевезення школярів, відповідають вимогам ДСТУ 7013:2009, проте вимогам Документації Замовника відповідають лише автобуси ЕТАЛОН, виробництва ПАТ «Бориспільський завод» та ПАТ «Чернігівський автозавод» які спільно входять до Корпорації «ЕТАЛОН».
Наша компанія має можливість запропонувати Замовнику спеціалізований шкільний автобус, який виготовлений українським виробником у повній відповідності до вимог Національного стандарту України – ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів» (Надалі за текстом – «ДСТУ 7013:2009») та має сертифікат відповідності і сертифікат типу де вказано, що автобус виготовлено згідно ДСТУ 7013:2009, але об’єм двигуна в даного автобуса менше ніж 5500 куб.см. Також слід врахувати те, що двигун з об’ємом двигуна від 5500 куб.см. та більше: коштує дорожче, витрачає більше палива, мастила та охолоджуючої рідини на все це будуть витрачатися державні кошти. Так згідно ДСТУ 7013:2009 всі шкільні автобуси повинні бути обладнанні обмежувачем швидкості, що становить 70км/год. Тобто вказана вимога обмежує максимальну швидкість руху шкільного автобуса та засвідчує відсутність будь-якої необхідності у придбанні автобуса з більш потужним двигуном.
На підставі вище викладеного, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги до предмета закупівлі, що розширить коло потенційних учасників та призведе до конкурентної боротьби різних виробників, шляхом викладення їх у наступній редакції:
п.6.3 «Об’єм двигуна – не менше 5000 куб.см.»
п.6.7. «Гальмівна система -пневматична або гідравлічна»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації повідомляємо наступне: Відповідно до вимог ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», розробляючи тендерну документацію, замовник повинен надати в ній інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. Розробка умов тендерної документації, в тому числі технічної специфікації, є виключною прерогативою замовника. Дійсно, відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проте, той факт, що вимоги тендерної документації обмежують конкретно Вашу можливість брати участь у процедурі закупівлі не робить їх, по замовчуванню, дискримінаційними. Абсолютно очевидна річ, що будь-які вимоги тендерної документації апріорі обмежують частину потенційних учасників в можливості взяти участь у закупівлі. І це не є порушенням, адже далеко не кожен суб’єкт підприємницької діяльності, який потенційно бажав би отримати прибуток від продажу своєї продукції, відповідає необхідним саме замовнику критеріям та вимогам. Розробляючи, технічні вимоги, замовник керується своєю потребою, в тому числі завданнями внутрішнього замовника та критеріями якості, а не турботою про добробут окремих виробників продукції. При закупівлі автобусів, так як це товар, який виробляється не за окремо розробленою специфікацією і має постійно діючий ринок, єдиним можливим критерієм оцінки при проведенні аукціону є «Ціна». При цьому зрозуміло, що завданням замовника є проведення ефективної закупівлі, а наявність економії коштів в короткочасній перспективі не є тотожним принципу ефективного їх використання. Замовник ставить перед собою завдання закупити товар оптимальної якості, в найкоротші терміни і за найкращу ціну на ринку. При розробці технічного завдання в даній закупівлі замовник взяв до уваги досвід закупівель попередніх періодів, в тому числі досвід експлуатації автобусів, їх технічного обслуговування, виконання гарантійних зобов’язань і т. Ін.
Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, визначені замовником, не є дискримінаційними, тому що в сукупності всім цим характеристикам відповідає продукція виробників, представлених в Україні.
Додатково надаємо інформацію, що двигуни з більшим об’ємом двигуна мають наступні переваги:
1. Більший моторесурс двигуна: забезпечить більшу потужність та більший строк експлуатації двигуна, відповідно при експлуатації автобуса будуть менші витрати на обслуговування.
2. Більша потужність: при перевезенні дітей - це важливий параметр у безпеці руху при подоланні перешкод ( їзда під гору, подолання нерівної місцевості та інше).
3. Витрати пального та мастил: нормативні витрати пального такі ж самі, як і у двигунів менш потужних, бо застосовані нові технології у їх виготовленні.
Тому внесення змін в тендерну документацію вважаємо недоцільним.
Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, визначені замовником, не є дискримінаційними, тому що в сукупності всім цим характеристикам відповідає продукція виробників, представлених в Україні.
Додатково надаємо інформацію, що двигуни з більшим об’ємом двигуна мають наступні переваги:
1. Більший моторесурс двигуна: забезпечить більшу потужність та більший строк експлуатації двигуна, відповідно при експлуатації автобуса будуть менші витрати на обслуговування.
2. Більша потужність: при перевезенні дітей - це важливий параметр у безпеці руху при подоланні перешкод ( їзда під гору, подолання нерівної місцевості та інше).
3. Витрати пального та мастил: нормативні витрати пального такі ж самі, як і у двигунів менш потужних, бо застосовані нові технології у їх виготовленні.
Тому внесення змін в тендерну документацію вважаємо недоцільним.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-28-000380-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПрАТ ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34539354
Дата подання: 06 вересня 2019 11:08
Дата подання: 06 вересня 2019 11:08
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 12:18
Рішення від 10.09.2019 № 12622.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 12:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2019 № 13692.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 16:55
рішення від 25.09.2019 № 13692.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 20:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА |
1 845 000,00
UAH з ПДВ
|
1 826 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ" (БНТЕД) |
1 827 000,00
UAH з ПДВ
|
1 827 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговий Дім Будшляхмаш |
1 839 000,00
UAH з ПДВ
|
1 839 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА #34539354 |
Відхилено |
1 826 000,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 14:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ" (БНТЕД) #04881919 |
Переможець |
1 827 000,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 09:28
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 09:28
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ" (БНТЕД) #04881919 |
1 827 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:45
|
10.pdf | укладений |
02 січня 2020 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:52
|
д у. 1.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2019 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 15:32
|
272 автобус.pdf | укладений |
23 жовтня 2019 15:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. п. 4 п. 4 ст. 36 Закону України " Про публічні закупівлі", продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документальнопідтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження , у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не презведуть до збільшення суми визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 272 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |