ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 33+811 - 46+945, км 48+545 - 49+595, км 50+945 - 69+000)
DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; leveling of surfaces (Current average repair of the public highway of state value of N-18 Ivano-Frankivsk - Buchach - Ternopil km 33 + 811 - 46 + 945, km 48 + 545 - 49 + 595, km 50 + 945 - 69 + 000)
Очікувана вартість
570 653 350,00 UAH
UA-2019-08-28-000332-a 8395064dae8948148635187f14ef512d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 25887079
Вебсайт замовника: http://te.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Олени Кульчицької, 8
Контактна особа замовника: Костюк Іван Олегович
380352528179
sad-tender@ukr.net
Official name: Road Service in Ternopil region
National ID: 25887079
Contact point: Kostiuk Ivan Olegovich
380352528179
sad-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 12:47
Очікувана вартість: 570 653 350,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 706 533,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 28 серпня 2019 09:42
Enquiries until: 20 вересня 2019 10:00
Complaints submission until: до 26 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 вересня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 570 653 350 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 706 534 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 5 000 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 33+811 - 46+945, км 48+545 - 49+595, км 50+945 - 69+000)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль км 33+811 - 46+945, км 48+545 - 49+595, км 50+945 - 69+000
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; leveling of surfaces (Current average repair of the public highway of state value of N-18 Ivano-Frankivsk - Buchach - Ternopil km 33 + 811 - 46 + 945, km 48 + 545 - 49 + 595, km 50 + 945 - 69 + 000)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. Розрахунки проводяться Замовником після підписання «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів перевіряє їх виконання та підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт з документальним підтвердженням досягнення якісних показників об’єкту та затвердження Замовником Акту прийняття робіт з поточного середнього ремонту. Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% відповідно до до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

28 серпня 2019 10:00
Електронний цифровий підпис
28 серпня 2019 09:57
Тендерна документація (2).doc
28 серпня 2019 09:43
Додаток №2 .docx
28 серпня 2019 09:42
Додаток №1.doc
28 серпня 2019 10:00
Електронний цифровий підпис
28 серпня 2019 09:57
Тендерна документація (2).doc
28 серпня 2019 09:55
Тендерна документація (2).doc
28 серпня 2019 09:42
Тендерна документація (2).doc
28 серпня 2019 09:43
Додаток №2 .docx
28 серпня 2019 09:42
Додаток №1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю"
Дата подання: 12 вересня 2019 17:23
Дата відповіді: 16 вересня 2019 10:23
В п. 3 "Проект договору про закупівлю" Розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" (стор. 15 ТД) вказано, що "Договірна ціна є твердою", проте, нижче Замовником прописано, що "вартість послуг/робіт по об'єкту визначається на підставі динамічної договірної ціни". Просимо надати відповідь яким чином визначати договірну ціну, як тверду чи як динамічну?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договірну ціну потрібно визначати як тверду. В цій частині нами будуть внесені зміни у тендерну документацію.

Інформація про відміну

Дата скасування
25 вересня 2019 15:36
Причина скасування
відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг
Документи
25 вересня 2019 15:35 Протокол №115.docx

Актуальні тендери

До пошуку