Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для БФП Canon PIXMA G2411 (комплект оригінальних чорнил) для Нової української школи
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-08-28-000313-a 10aa885c6abd408e88d66637ef8a7018
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Сергіївна Крючкова

+380566742805 osvita0108@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142388
Місцезнаходження: 53304, Україна , Дніпропетровська обл., місто Покров, вул. Центральна. 7
Контактна особа: Тетяна Сергіївна Крючкова
+380566742805
osvita0108@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 13:26
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Місцевий бюджет
Державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 комплект
Комплект оригінальних чорнил для Canon PIXMA G2411
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м.Покров, вул.Торгова, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 16:27
оголошення чорнила НУШ.doc
28 серпня 2019 09:38
проект договору чорнила НУШ.docx
28 серпня 2019 09:38
Дотаток №1.docx
28 серпня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 16:27
оголошення чорнила НУШ.doc
28 серпня 2019 09:38
оголошення чорнила НУШ.doc
28 серпня 2019 09:38
проект договору чорнила НУШ.docx
28 серпня 2019 09:38
Дотаток №1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 28 серпня 2019 15:45
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:29
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Згідно "Оголошення" до закупівлі учасник може вносити додаткові зміни після аукціону тільки до "Цінової пропозиції", якщо учасник, в результаті аукціону знизив ціну, у порівнянні з поданою ціновою пропозицією до початку аукціону. 2. В даній закупівлі цінова пропозиція учасника повинна бути ідентичною заявленій в "Оголошенні" до закупівлі, Додаток №2. Аналоги розглядатись не будуть
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 серпня 2019 08:06
Дата відповіді: 29 серпня 2019 09:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.В даній закупівлі аналоги розглядатись не будуть, тому цінова пропозиція учасника повинна бути ідентичною заявленій в "Оголошенні" до закупівлі
2. Дана пропозиція буде розглянута
3. До допорогових закупівель допускаються учасники усіх форм оподаткування. Їхні пропозиції розглядаються на загальних основах і додаткових відсотків до пропозиції не нараховується.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 8 862,00
UAH з ПДВ
8 700,72
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 8 999,48
UAH з ПДВ
8 701,14
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 8 904,00
UAH з ПДВ
8 859,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 14:56
Certificate_Canon_cartridge_hyg.pdf
03 вересня 2019 14:56
МП_Наказ_1.pdf
03 вересня 2019 14:56
МП Витяг ПДВ.pdf
03 вересня 2019 14:56
МП Виписка 2018.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 14:49
Довідка підписант.pdf
03 вересня 2019 14:49
Згода на обробку данних.pdf
03 вересня 2019 14:49
Паспорт+ІПН завірені.pdf
03 вересня 2019 14:49
Завірені установчі.pdf
03 вересня 2019 14:49
Відомість про компанію.pdf
03 вересня 2019 14:49
Цінова чорнила.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
Відхилено 8 700,72
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 09:43
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#1974306055
Переможець 8 701,14
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 12:01

Документи

05 вересня 2019 09:43
Електронний підпис

Документи

05 вересня 2019 12:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#1974306055
8 701,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2019 12:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 13:24
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 13:23
ДУ 1 витратні матеріали НУШ.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 08:19
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 08:46
договір витр.матер. НУШ 39-19-Д.pdf укладений
17 вересня 2019 08:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 39-19-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 701,14
UAH