Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній 39/1» (ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
60 506 341,00 UAH
UA-2019-08-28-000204-a 46a94cd5396b466aba04d0d4131c3641
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацібора Зоріна Юріївна

+380977971929 oklpev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрівська клінічна лікарня м.Києва
Код ЄДРПОУ: 01994095
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1
Контактна особа: Мацібора Зоріна Юріївна
+380977971929
oklpev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 09:10
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 09:14
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 09:14
Початок аукціону: 13 вересня 2019 12:28
Очікувана вартість: 60 506 341,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 302 532,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 302531 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній 39/1» (ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній 39/1» (ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 09:10
Т Д реконструкція 10 корпус.docx
28 серпня 2019 09:10
відомість ресурсів та обсягів робіт.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікація
Дата подання: 02 вересня 2019 00:03
Дата відповіді: 04 вересня 2019 14:34
Шановний Замовник ! Відповідно до оприлюдненої тендерної документації аналогічний договір обов'язково повинен стосуватися медичного закладу. Але для виконання робіт по об’єкту не потрібен специфічний досвід, зокрема генеральний Підрядник, який зможе підтвердити свій досвід будівельної компанії, належно виконає роботи згідно з проектом ,а на специфічні/спеціалізовані роботи залучить субпідрядників . Тому вимога щодо виконання робіт виключно щодо закладів медицини не є обгрунтуваною чи необхідною. Просимо внести зміни у частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договірів,зокрема передбачити можливість в Учасника підтвердити свій досвід виконання робіт у аналогічних сферах, наприклад, споруд та будівель, або можливість підтвердити спеціальний досвід - досвідом залученого субпідрядника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА" 60 202 879,80
UAH з ПДВ
60 202 879,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрспецстрой" 60 413 228,83
UAH з ПДВ
60 413 228,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 21:34
документи переможця.pdf
11 вересня 2019 22:44
інші документи.pdf
11 вересня 2019 22:44
про персональні дані.pdf
11 вересня 2019 22:44
97_06.imd
11 вересня 2019 22:44
97_06.bdcu
11 вересня 2019 22:44
15241 ТОВ БК АНТА p7s.zip
11 вересня 2019 21:06
проект договору.pdf
11 вересня 2019 21:06
Статут.pdf
11 вересня 2019 21:06
витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 вересня 2019 19:55
цінова пропозиція ч4.pdf
11 вересня 2019 19:55
цінова пропозиція ч3.pdf
11 вересня 2019 19:55
цінова пропозиція ч2.pdf
11 вересня 2019 19:55
цінова пропозиція ч1.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 17:08
Електронний підпис
11 вересня 2019 17:06
Статут Опис УСС 2019.pdf
11 вересня 2019 17:06
Статут 2019 УСС.pdf
11 вересня 2019 17:06
Протокол Капустин В.В..pdf
11 вересня 2019 17:05
Наказ Капустин В.В..pdf
11 вересня 2019 17:05
Дозвіл 3.pdf
11 вересня 2019 17:05
Дозвіл 2.pdf
11 вересня 2019 17:05
Дозвіл 1.pdf
11 вересня 2019 17:04
Відомість ЄДРПОУ 27.08.2019.PDF
11 вересня 2019 17:04
Витяг ПДВ 21.08.2019.PDF
11 вересня 2019 17:04
Виписка ЄДРПОУ 07.02.2019.pdf
11 вересня 2019 17:04
кошториси.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрспецстрой"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА"
#42126756
Переможець 60 202 879,80
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА"
#42126756
60 202 879,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:51
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:34
підсумк.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:31
Локальні кошториси.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:31
ДУ _2 від 23.12.2019.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:31
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 16:39
Договір укладений
02 жовтня 2019 16:21
Договір укладений
02 жовтня 2019 16:21
Договір укладений
02 жовтня 2019 16:21
Договір укладений
02 жовтня 2019 16:21
Договір укладений
02 жовтня 2019 16:21
Договір укладений
02 жовтня 2019 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 346
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 58 711 517,21
UAH (в тому числі ПДВ 9 785 252,87 UAH)