Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-08-28-000195-c 4789a681384f44cb849f0c5ca705cc0c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Денис Миколайович

(0472)54-34-71 office@ck.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління державної казначейської служби Ураїни у Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 37930566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., ЧЕРКАСИ, вул.Хрещатик 192
Контактна особа: Сіренко Денис Миколайович
(0472)54-34-71
office@ck.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 15:25
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 шт.
Картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, ЧЕРКАСИ, вул. Хрещатик, 192
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється на підставі видаткової накладної після поставки Товару Замовнику протягом 5 (п’яти) робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 10:55
Додаток 4 (Проект Договору).doc
28 серпня 2019 10:55
Документація (картриджі).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 серпня 2019 08:01
Дата відповіді: 29 серпня 2019 17:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) На торги допускаються торгові марки і моделі зазначені в технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель)
2) У Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вказана необхідна модель товару яка допускається до торгів.
3) До торгів допускаються учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Критерієм оцінки пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Запитання
Дата подання: 29 серпня 2019 13:37
Дата відповіді: 29 серпня 2019 17:55
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо ваших питань повідомляємо наступне: 1.Згідно Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Після закінчення аукціону учасник має право завантажити тільки остаточну цінову пропозицію згідно аукціону. 2. Замовник розглядає тендерну пропозицію Учасника на відповідність вимогам документації про проведення закупівлі. У Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вказана необхідна модель товару яка допускається до торгів, тому для розгляду пропозиції учасник має обов’язково вказати конкретне “Найменування товару” (Марка товару, назва)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-28-000195-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ГУРІНЕНКО ЯРОСЛАВ ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3037415659
Дата подання: 02 вересня 2019 12:02
Запобігання закупівлі фальсифікату (підробленого товару)
Детальна інформація у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 17:50
Доброго дня! Щодо Вашої вимоги про усунення порушення повідомляємо наступне: абзацом 10 пункту 2 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами внесеними Наказом ДП «Прозорро» від 20.03.2019 № 11) передбачена лише можливість зазначення в документації забезпечення пропозиції учасника. Замовник не вважає за потрібне включення вищезазначеної вимоги до закупівлі даного предмета закупівлі. Також звертаємо увагу, що у технічних, якісних і кількісних характеристиках предмета закупівлі зазначена вимога «картриджі мають бути оригінальні» (пункт 2 Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель). Замовником розглядатимуться пропозиції Учасника на відповідність вимогам документації про проведення закупівлі. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі наявності факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" 61 992,00
UAH з ПДВ
57 399,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ 65 480,00
UAH з ПДВ
57 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 67 260,00
UAH з ПДВ
67 260,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 78 625,00
UAH з ПДВ
74 596,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фірма "Мега Стайл" 77 996,90
UAH з ПДВ
77 596,89
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКМАРИС" 79 471,23
UAH з ПДВ
78 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 09:11
Устав БЛАСТ.pdf
06 вересня 2019 09:11
Сертификат Canon.pdf
06 вересня 2019 09:11
Сертификат Картриджи.pdf
06 вересня 2019 09:11
Св-во Рег+Св-во ПДВ БЛАСТ.pdf
06 вересня 2019 09:11
НР висновок сес 001 (1).pdf
06 вересня 2019 09:11
Несертификация2.pdf
06 вересня 2019 09:11
Несертификация.pdf
06 вересня 2019 09:10
ЛИСТ-ВІДГУК Бласт.pdf
06 вересня 2019 09:10
Лист Гарантия 001.pdf
06 вересня 2019 09:10
Лист гарант Ст.17.pdf
06 вересня 2019 09:10
Договір 3 прикл(5 лист).pdf
06 вересня 2019 09:10
Договір 2 прикл (4 листа).pdf
06 вересня 2019 09:10
Витяг БЛАСТ(7 лист)pdf.pdf
06 вересня 2019 09:10
Висновок СЕС Hewlett-Packard.pdf
06 вересня 2019 09:10
БЛАСТ Св-во рег(2 листа).pdf
06 вересня 2019 09:10
Бласт Св-во НДС.pdf
06 вересня 2019 09:10
Банк довідки.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 09:22
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:59
Гарантійний лист1.pdf
04 вересня 2019 15:59
Гарантійний лист.pdf
04 вересня 2019 15:59
Гарантійний лист2.pdf
04 вересня 2019 15:59
Довідка МВД.pdf
04 вересня 2019 15:59
Сертифікація 3.pdf
04 вересня 2019 15:59
Гарантійний лист3.pdf
04 вересня 2019 15:59
4. Витяг платника ПДВ.pdf
04 вересня 2019 15:59
8. Статут.pdf
04 вересня 2019 15:59
Кваліфікація.pdf
04 вересня 2019 15:59
9.2.Протокол.pdf
04 вересня 2019 15:59
Витяг.pdf
04 вересня 2019 15:59
Договір аудитори.pdf
04 вересня 2019 15:59
Видаткова аудитори.pdf
04 вересня 2019 15:59
Виписка.pdf
04 вересня 2019 15:59
Договір Комел.pdf
04 вересня 2019 15:59
Довідка про досвід.pdf
04 вересня 2019 15:59
Наказ _1К.jpg
04 вересня 2019 15:59
Сертифікація 1.pdf
04 вересня 2019 15:59
Сертифікація 2.pdf
04 вересня 2019 15:59
Накладна і договір НБ.pdf
04 вересня 2019 15:59
Відомість про участника.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 21:56
Електронний підпис
06 вересня 2019 08:08
Електронний підпис

Публічні документи

05 вересня 2019 17:00
Scan.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ТОВ Фірма "Мега Стайл"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКМАРИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"
#31152328
Рішення скасоване 57 399,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 14:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"
#31152328
Відхилено 57 399,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 14:34
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ
#2110515155
Рішення скасоване 57 400,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 10:12
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ
#2110515155
Відхилено 57 400,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 10:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Рішення скасоване 67 260,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 17:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Відхилено 67 260,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 17:29
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Переможець 74 596,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 10:20

Документи

11 вересня 2019 12:07
Електронний підпис
11 вересня 2019 12:06
Рішення ТОВ БЛАСТ.PDF

Документи

25 вересня 2019 09:32
Електронний підпис

Документи

25 вересня 2019 11:22
Електронний підпис

Документи

30 вересня 2019 10:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
74 596,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2019 10:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:23
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 16:19
Договір №144-19.PDF укладений
04 жовтня 2019 16:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 74 596,00
UAH