Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція каналізаційної насосної станції з добудовою блоку біологічного доочищення в смт. Іванків Київської області
Очікувана вартість
24 698 250,17 UAH
UA-2019-08-28-000104-c 5c10b1a9d9e14beba891aef199ea85b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайленко Тетяна Вікторівна

+380962670952 ivankivvodokanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ІРР Іванківводоканал
Код ЄДРПОУ: 30224197
Місцезнаходження: 07201, Україна , Київська обл., Іванків, вул,1 Травня,10
Контактна особа: Михайленко Тетяна Вікторівна
+380962670952
ivankivvodokanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 09:48
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 13:04
Очікувана вартість: 24 698 250,17 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 469,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція каналізаційної насосної станції з добудовою блоку біологічного доочищення в смт. Іванків Київської області. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт. Іванків, насосна станція смт. Іванків Іванківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює авансовий платіж по цьому договору відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, у розмірі до 30 відсотків вартості річного обсягу Робіт. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються протягом 10 (десяти) днів календарних на підставі акта (ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3). Оплата Робіт проміжними платежами здійснюється в міру виконання робіт, які Підрядник у відповідності до Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 4 до Договору) готує та передає Замовнику. (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету). Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт мовник здійснює авансовий платіж по цьому договору відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, у розмірі до 30 відсотків вартості річного обсягу Робіт. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються протягом 10 (десяти) днів календарних на підставі акта (ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3). Оплата Робіт проміжними платежами здійснюється в міру виконання робіт, які Підрядник у відповідності до Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 4 до Договору) готує та передає Замовнику. (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету). Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 09:48
Іванківводоканал ТД_2019_28.08.2019_портал.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Витяг ЄДР
Дата подання: 03 вересня 2019 10:06
Дата відповіді: 06 вересня 2019 09:57
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить вимогу надання -Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру. Відповідно до ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Способи отримання відомостей, що містяться в ЄДР , визначені частиною другою статті 11 Закону про Реєстрацію. Просимо внести зміни до тендерної документації у відповідності до вимог законодавства. Дане застереження містить рекомендований та інформаційний лист Мінюсту від 19.12.18 р. № 50858/23886-26-18/8.4.4.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі виникнення підстав, визначених частиною 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Частиною 2 статті 10 Закону визначено, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
На виконання вимог частини 3 статті 17 Закону замовником у Додатку 2 Тендерної документації передбачено спосіб документального підтвердження відсутності обставин, передбачених частиною 1 та частиною 2 статті 17 Закону, для відмови в участі у процедурі закупівлі. Так, Додаток 2 Тендерної документації передбачає надання інформації з боку учасників у довільній формі, що повністю відповідає вимогам частини 3 статті 17 Закону.
Істотні умови відповідно до проекту договору
Дата подання: 03 вересня 2019 10:07
Дата відповіді: 06 вересня 2019 09:58
Замовником вимагається надання учасником у складі тендерної документації - проекту договору згідно Додатку №7 до тендерної документації, який повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити мастичну печатку учасника (крім підприємців, що здійснюють діяльність без печатки згідно чинного законодавства). Натомість, проект Договору не містить чітко визначених істотних умов, що позбавляє учасника об’єктивно оцінити всі умови та ризики. Надайте відповідь у якому вигляді має бути підписаний Договір зі сторони учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект договору, викладений у Додатку 7 Тендерної документації, містить істотні умови договору, передбачені Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668.
На виконання вимог тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати проекту договору згідно Додатку №7 до тендерної документації, який повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити мастичну печатку учасника (крім підприємців, що здійснюють діяльність без печатки згідно чинного законодавства).
Відсутність конкретної умови
Дата подання: 03 вересня 2019 10:10
Дата відповіді: 06 вересня 2019 09:58
У п. 1.5 тендерної документації зазначено наступне:"Замовник зобов'язаний передати Підряднику проектно-кошторисну документацію для виконання робіт з ________________." Визначте конкретні умови.
Відповідь: Строк передачі підряднику проектно-кошторисної документації для виконання робіт буде визначений при підписанні договору сторонами.
Здійснення повторної експертизи
Дата подання: 03 вересня 2019 10:12
Дата відповіді: 06 вересня 2019 09:58
Відповідно до п. 2.5. - У разі коригування проектно-кошторисної документації, має бути здійснена її експертиза.( питання – чи буде впливати проведення такої експертизи на істотні умови Договору, адже у відповідності до положень ст. 36 вищезгаданого Закону: «п.4. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорноїпроцедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Також надайте роз’яснення – хто і за чий рахунок буде проведена дана експертиза?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі необхідності зміни істотних умов договору замовник буде керуватися виключно положеннями частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
У разі коригування проектно-кошторисної документації експертиза буде проведена за рахунок замовника.
Аванс
Дата подання: 03 вересня 2019 10:14
Дата відповіді: 06 вересня 2019 09:59
Відповідно до п. 3.6. – Замовник здійснює авансовий платіж по цьому договору відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, у розмірі до 30 відсотків вартості річного обсягу Робіт у 2019 році. Просимо конкретизувати суму авансу та визначити у конкретному відсотку розмір авансу, оскільки ціна Договору – є істотною умовою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сума авансу буде розраховуватися від суми договору, яка буде визначена виключно за результатами аукціону.
Антиконкурентна умова
Дата подання: 03 вересня 2019 10:20
Дата відповіді: 06 вересня 2019 09:59
Авансовий платіж здійснюється Замовником за умови наявності відкритого в Державній казначейській службі України рахунку (3712, МФО 820172) та фінансування на підставі рахунку – фактури Підрядника протягом 10 (десяти) календарних днів. Однак, Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, вимоги даного оголошення є – антиконкурентними для учасників даної закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг.
Умови Договору
Дата подання: 03 вересня 2019 10:22
Дата відповіді: 06 вересня 2019 09:59
П. 5.2.4. Договору « Замовник має право» - відмовитися від цього Договору та вимагати відшкодування збитків, якщо Підрядник своєчасно не розпочав Роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений цим Договором, стає неможливим, повідомивши про це Підрядника не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати такого розірвання. Яким чином та у який спосіб Замовником буде визначено повільність виконання робіт та інше?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов проекту договору роботи виконуються Підрядником і приймаються Замовником згідно з Календарним графіком виконання робіт (Додаток № 4 до Договору) та відповідно до умов цього Договору. Порушення графіку виконання робіт буде свідчити про повільність виконання робіт.
Умови договору
Дата подання: 03 вересня 2019 10:24
Дата відповіді: 06 вересня 2019 10:00
Згідно з пунктом 5.3.2. Договору – Підрядник повинен інформувати Замовника в письмовій формі про початок та закінчення Робіт; За якою адресою та в який спосіб має бути подано інформацію щодо інформації про початок робіт та закінчення?
Відповідь: Відповідно до п.10.5 проекту договору листування, пов'язане з виконанням, зміною або розірванням цього Договору повинно здійснюватись рекомендованими листами або за допомогою кур'єрського зв'язку за підписом уповноважених осіб Сторін.
Всі повідомлення направляються підрядником на адресу замовника, вказану в договорі.
Умови Договору
Дата подання: 03 вересня 2019 10:25
Дата відповіді: 06 вересня 2019 10:00
Відповідно до п. 5.3.12. - інформувати у письмовому вигляді Замовника про хід виконання зобов'язань за Договором, обставини, щоперешкоджаютьйоговиконанню. Питання : про що саме необхідно учаснику закупівлі інформувати Замовника…..та в який спосіб?
Відповідь: Відповідно до п.10.5 проекту договору листування, пов'язане з виконанням, зміною або розірванням цього Договору повинно здійснюватись рекомендованими листами або за допомогою кур'єрського зв'язку за підписом уповноважених осіб Сторін.
Підрядник відповідно до умов договору повинен інформувати/повідомляти замовника про події, які визначені положеннями договору, наприклад, пп.1.6, 2.2, 2.4 тощо.
Кваліфікаційні умови
Дата подання: 03 вересня 2019 10:26
Дата відповіді: 06 вересня 2019 10:01
У Додатку № 1 до Тендерної документації у пункті. 3.2. - Замовником для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії договорів та копії актів виконаних підрядних робіт за формою №КБ-2в та копію(ї) довідки(ок) № КБ-3, що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі. Надайте роз’яснення у якій кількості необхідно надати аналогічні договори та на які саме підрядні роботи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3.1 Додатку 1 Тендерної документації аналогічними договорами є договори на виконання будівельних робіт.
При цьому, тендерна документація не містить вимог/обмежень щодо кількості договорів, що повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції.
Проектна документація
Дата подання: 03 вересня 2019 10:29
Дата відповіді: 06 вересня 2019 10:01
У тендерній документації за даною закупівлею відсутня проектна документація, що є важливим елементом для прийняття рішення щодо участі, об’єктивне розуміння технології виконання робіт та розрахунок власних ресурсів для її реалізації. Тому не надання для ознайомлення такої документації може вважатися порушенням ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині не оприлюднення усієї необхідної інформації про предмет закупівлі, що включає в себе опис робіт (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі - детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами). Також відсутність можливості ознайомлення з проектною документацією ставить нас у нерівне становище з потенцйним Учасником (розробником проектної документації), що є недопустимим з огляду на конкурентність учасників закупівлі. Тому , просимо надати проектну документацію у електронному вигляді для ознайомлення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тендерна документація на закупівлю «Код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція каналізаційної насосної станції з добудовою блоку біологічного доочищення в смт. Іванків Київської області)» містить всю інформацію, необхідну для підготовки тендерної пропозиції та формування ціни тендерної пропозиції.
За необхідності учасник має можливість ознайомитися з проектною документацією у замовника за місцем знаходження замовника.
Відсутність інформації
Дата подання: 03 вересня 2019 10:36
Дата відповіді: 06 вересня 2019 10:02
Ознайомившись з тендерною документацією, нами було виявлено, що відсутня інформація щодо продуктивності очисних споруд (м3/добу) . Дана інформація є принципово важливою для визначення об’ємів робіт та матеріаліалів , тому не надання для ознайомлення даної інформації може вважатися порушенням ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" у частині не оприлюднення усієї необхідної інформації про предмет закупівлі, що включає в себе опис робіт . Просимо внести зміни та вказати дану інформацію у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1000 куб.м/добу.
Проектна документація
Дата подання: 03 вересня 2019 10:41
Дата відповіді: 06 вересня 2019 10:02
Де і коли можна ознайомитися із проектною документацією?!
Відповідь: Підготовка тендерної пропозиції здійснюється виключно на підставі вимог та даних тендерної документації.
Відповідно до п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тендерна документація на закупівлю «Код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція каналізаційної насосної станції з добудовою блоку біологічного доочищення в смт. Іванків Київської області)» містить всю інформацію, необхідну для підготовки тендерної пропозиції та формування ціни тендерної пропозиції.
За необхідності учасник має можливість ознайомитися з проектною документацією у замовника за місцем знаходження замовника.
ст. 38 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 03 вересня 2019 10:44
Дата відповіді: 06 вересня 2019 10:02
У продовження до вищевказаних запитань , повідомляємо Замовника, що статтею 38 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено відповідальність за порушення вимог цього Закону 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. 2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, прохання уточнити запитання/вимогу відносно статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-28-000104-c.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Енергозберігаючі технології", Код ЄДРПОУ:31862999
Дата подання: 27 вересня 2019 17:42
не правомірне рішення про визначення переможця із порушенням норм ЗУ «Про публічні закупівлі»
Замовником при необ’єктивному розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" було допущено порушення положень законодавства , що призвело до прийняття не законного рішення про визнання ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" переможцем. При прийнятті рішення щодо визнання ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" переможцем, Замовник не керувався основними принципами закупівлі. Також, на думку учасника дії замовника можна розцінювати, як зловживання свого становища, який свідомо допустив до відхилення пропозиції учасників задля допущення до виконання передбачених оголошенням робіт – іншого зацікавленого учасника - переможця.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2019 14:05
Скарга відкликана скаржником
Причина: Скарга більше не є актуальною
Дата: 04 жовтня 2019 13:38
рішення від 01.10.2019 № 13947.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 14:05
рішення від 18.10.2019 № 15005.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2019 23:30

Документи подані скаржником

27 вересня 2019 17:42
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Енергозберігаючі технології" 14 994 750,95
UAH з ПДВ
14 994 750,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬМАНАХ 2000" 21 780 953,06
UAH з ПДВ
21 780 953,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" 23 997 982,03
UAH з ПДВ
23 997 982,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РБУ-1 24 397 114,70
UAH з ПДВ
24 397 114,70
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 24 500 000,00
UAH з ПДВ
24 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 11:34
Електронний підпис
13 вересня 2019 11:27
Електронний підпис
13 вересня 2019 11:26
9. Дозволи та ліцензії.rar
13 вересня 2019 11:26
7. Фін. звітність.rar
13 вересня 2019 11:26
6.3. Витяг з ЄДР.pdf
13 вересня 2019 11:26
6.2. Витяг (ПДВ) копія.pdf
13 вересня 2019 11:26
6.1.Витяг (ПДВ) оригінал.pdf
13 вересня 2019 11:26
5.3. Опис оригінал.pdf
13 вересня 2019 11:26
5.2. Статут оригінал.pdf
13 вересня 2019 11:26
5.1. Статут та опис копія.pdf
13 вересня 2019 11:26
17. Цінова пропозиція.pdf
13 вересня 2019 11:26
16. Інші листи.rar
13 вересня 2019 11:26
15.1. Додаток 4.rar
13 вересня 2019 11:26
15. Додаток 3.rar
13 вересня 2019 11:26
14.3. Аналогічні договори.rar
13 вересня 2019 11:26
14.2. Співробітники.rar
13 вересня 2019 11:26
14.1. Технічні паспорта.rar
13 вересня 2019 11:26
14. Кваліфікація.rar

Публічні документи

13 вересня 2019 09:44
Електронний підпис
13 вересня 2019 09:42
Штатний розпис.pdf
13 вересня 2019 09:42
Цінова пропозиція.pdf
13 вересня 2019 09:42
Статут.pdf
13 вересня 2019 09:42
ст.17.pdf
13 вересня 2019 09:42
Розрахунки.pdf
13 вересня 2019 09:42
Проект договору.pdf
13 вересня 2019 09:42
Наказ на директора.pdf
13 вересня 2019 09:42
Наказ на бухгалтера.pdf
13 вересня 2019 09:42
Календарний графік.pdf
13 вересня 2019 09:42
Захист довкілля.pdf
13 вересня 2019 09:42
Довіреність.pdf
13 вересня 2019 09:42
Довідка про техніку.pdf
13 вересня 2019 09:42
Довідка про санкції.pdf
13 вересня 2019 09:42
Довідка про працівників.pdf
13 вересня 2019 09:42
Довідка з статистики.pdf
13 вересня 2019 09:42
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
13 вересня 2019 09:42
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 11:15
Електронний підпис
25 вересня 2019 11:14
Кошториси.pdf
24 вересня 2019 16:40
Електронний підпис
24 вересня 2019 16:39
Цінова пропозиція.pdf
13 вересня 2019 11:12
Електронний підпис
13 вересня 2019 11:11
Цінова пропозиція.pdf
13 вересня 2019 11:11
Фінансова звітність.pdf
13 вересня 2019 11:11
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
13 вересня 2019 11:11
Ліцензія ЕйБіДі 2017р..pdf
13 вересня 2019 11:11
Кошториси.pdf
13 вересня 2019 11:11
Копія штатного розпису.pdf
13 вересня 2019 11:11
Витяг з ЄДР від 10.09.2019.pdf
13 вересня 2019 11:11
Виписка з ЄДР.pdf
13 вересня 2019 11:11
Cтатут.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 11:50
Иванков.rar
13 вересня 2019 11:50
Кошторис Иванков.rar

Публічні документи

13 вересня 2019 11:56
Електронний підпис
13 вересня 2019 11:49
Цінова пропозиція.PDF
13 вересня 2019 11:48
Кошторис.rar
13 вересня 2019 11:48
Цивільно-правові угоди.PDF
13 вересня 2019 11:48
Договірна ціна.PDF
13 вересня 2019 11:48
Зведений кошторис.PDF
13 вересня 2019 11:48
КБ-2в, КБ-3 337-ЗП-101-150.pdf
13 вересня 2019 11:48
КБ-2в, КБ-3 337-ЗП-251-300.pdf
13 вересня 2019 11:48
КБ-2в, КБ-3 337-ЗП-51-100.pdf
13 вересня 2019 11:48
КБ-2в, КБ-3 337-ЗП-151-200.pdf
13 вересня 2019 11:48
КБ-2в, КБ-3 29-03-2017-01-51-100.pdf
13 вересня 2019 11:48
Статус, опис.PDF
13 вересня 2019 11:48
Договір 337-ЗП-1-50.pdf
13 вересня 2019 11:48
Договір 337-ЗП-51-100.pdf
13 вересня 2019 11:48
КБ-2в, КБ-3 29-03-2017-01-1-50.pdf
13 вересня 2019 11:48
КБ-2в, КБ-3 337-ЗП-201-250.pdf
13 вересня 2019 11:47
КБ-2в, КБ-3 337-ЗП-1-50.pdf
13 вересня 2019 11:47
Договір 29-03-2017-01-1-50.pdf
13 вересня 2019 11:47
Проект договору.PDF
13 вересня 2019 11:47
Фінансова звітність.PDF
13 вересня 2019 11:47
Паспорт, РНОКПП.PDF
13 вересня 2019 11:47
Довідки.PDF
13 вересня 2019 11:47
КБ-2в, КБ-3 29-03-2017-01-101-127.pdf
13 вересня 2019 11:47
КБ-2в, КБ-3 337-ЗП-301-317.pdf
13 вересня 2019 11:47
Договір 29-03-2017-01-51-75.pdf
13 вересня 2019 11:47
Ліцензія.PDF
13 вересня 2019 11:47
Договір 337-ЗП-101-111.pdf
13 вересня 2019 11:47
Дозвіл.PDF
13 вересня 2019 11:47
Витяг з ЄДР.PDF
13 вересня 2019 11:47
Штатний розпис.PDF
13 вересня 2019 11:47
Договір оренди.pdf
13 вересня 2019 11:47
Повноваження.PDF
13 вересня 2019 11:47
Захист довкілля.pdf
13 вересня 2019 11:47
Витяг ПДВ.PDF
13 вересня 2019 11:47
Довідки з банку.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енергозберігаючі технології"

ТОВ "АЛЬМАНАХ 2000"

ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"

ТОВ РБУ-1

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Енергозберігаючі технології"
#31862999
Відхилено 14 994 750,95
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 18:49
ТОВ "АЛЬМАНАХ 2000"
#43015041
Відхилено 21 780 953,06
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 18:56
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"
#37013701
Переможець 23 997 982,03
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 19:04

Документи

20 вересня 2019 18:49
Електронний підпис
20 вересня 2019 18:46
Протокол _ 18 4 001.jpg
20 вересня 2019 18:46
Протокол _ 18 3 001.jpg
20 вересня 2019 18:46
Протокол _ 18 2 001.jpg
20 вересня 2019 18:46
Протокол _ 18 1 001.jpg
20 вересня 2019 18:46
Протокол _ 18 001.jpg
16 вересня 2019 13:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 вересня 2019 18:56
Електронний підпис
20 вересня 2019 18:54
Протокол _ 18 4 001.jpg
20 вересня 2019 18:54
Протокол _ 18 3 001.jpg
20 вересня 2019 18:54
Протокол _ 18 2 001.jpg
20 вересня 2019 18:54
Протокол _ 18 1 001.jpg
20 вересня 2019 18:54
Протокол _ 18 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 19:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"
#37013701
23 997 982,03
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 16:10
Додаток _ 5 до ДУ _ 5.jpg зміни до договору
19 січня 2022 16:07
Додаток _ 4 до ДУ _ 5.jpg зміни до договору
19 січня 2022 16:07
Дод. угода _ 5-1 до договору _ 32 від 30.10.2019 р..jpg зміни до договору
19 січня 2022 16:07
Дод. угода _ 5 до договору _ 32 від 30.10.2019 р..jpg зміни до договору
19 січня 2022 16:07
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 11:07
Додаток _ 5 до дод.угоди _ 4 001.jpg зміни до договору
17 червня 2020 11:04
Додаток _ 4 до дод. угоди _ 4 001.jpg зміни до договору
17 червня 2020 11:04
Додаткова угода _ 4 до договору _ 32 001.jpg зміни до договору
17 червня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 14:11
Додаток__3_Локал_нi_кошториси_на_будiвел_нi_роботи.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 13:57
Додаток___5_План_фiнансування_будiвництва.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 13:57
Додаток___4_Календарний_графiк.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 13:57
Додаток__1__Договiрна_цiна.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 13:57
додаткова угода 001.jpg зміни до договору
01 листопада 2019 13:57
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 13:49
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 14:55
Додатки до договору укладений
31 жовтня 2019 14:31
Додатки до договору укладений
31 жовтня 2019 14:31
Додатки до договору укладений
31 жовтня 2019 14:31
Додатки до договору укладений
31 жовтня 2019 14:31
Додатки до договору укладений
31 жовтня 2019 14:31
Договір про закупівлю укладений
31 жовтня 2019 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди №1 (додається).
Номер договору про закупівлю: 32
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди №1 від 30.10.2019 (додається).
Номер договору про закупівлю: 32
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди № 4 (додається)
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Додаткової угоди № 5
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML