Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі: стіл учнівський одномісний, стілець учнівський для потреб загальноосвітніх закладів освіти Черкаського району (початкова школа)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-08-28-000073-a e2f1c9fc95884678933a8f8dcfc28578
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Владиславович

380472648645 ckrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Черкаської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146989
Вебсайт: http://rvo.ck.ua/
Місцезнаходження: 18003, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Вячеслава Чорновола, 157
Контактна особа: Сидоренко Олександр Владиславович
380472648645
ckrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2019 08:17
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 13 вересня 2019 13:12
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


відповідно до річного плану закупівель на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
660 комплект
Шкільні меблі: стіл учнівський одномісний, стілець учнівський для потреб загальноосвітніх закладів освіти Черкаського району (початкова школа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19617, Україна, Черкаська область, с. Байбузи, Рябоконя, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% від вартості Договору оплачується протягом 15 робочих днів після поставки товару. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету (залишки освітньої субвенції) Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 08:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 08:28
Шкільні меблі (початкова школа).doc
28 серпня 2019 08:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 08:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 08:28
Шкільні меблі (початкова школа).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-28-000073-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН", Код ЄДРПОУ:37726414
Дата подання: 23 вересня 2019 16:53
Вимога щодо незаконності визначення переможця в процедурі
В порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник оголосив переможцем ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" (код 42999483), пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Повний текст скарги додається.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 вересня 2019 08:19
Відділом освіти Черкаської районної державної адміністрації у відповідь на Вашу вимогу щодо визнання переможцем тендерної закупівлі № UA-2019-08-28-000073-a ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ» повідомляємо, що відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасником ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ» дотримано ВСІХ цих принципів в повному обсягу:
Подання документів у складі тендерної пропозиції повністю відповідає Законодавству України та вимогам Замовника, що забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників.
Ціна, з якою переміг Учасник ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ» є економічно обґрунтованою та найбільш вигідною, що забезпечує економне витрачання бюджетних коштів Замовника.
Документи надані Учасником викладено у відкритому вигляді, що забезпечує повну прозорість на всіх стадіях закупівель.
1. Щодо вимоги п. 6 пп. 3, Учасником ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ» надано порівняльну таблицю, з усіма якісними та технічними характеристиками запропонованого товару у обсягах, що визначені у додатку 2 до тендерної документації. Також Учасником у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист виробника (лист надано на фірменому бланку виробника). Відповідним листом виробник ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ» гарантує поставку товару відповідно номеру закупівлі UA-2019-08-28-000073-a. Також Учасником надано лист «Детальне обґрунтування запропонованої ціни на товар», в якому чітко зазначено, що Учасник є безпосереднім виробником.
2. Щодо вимоги п. 3 про надання довідок з усіх обслуговуючих банків, Учасником надано довідку з обслуговуючого банку АТ "Райффайзен Банк Аваль" МФО 380805 в якому відкрито розрахунковий рахунок учасника за номером 26003643042 через який товариство здійснює свою господарську діяльність. На вимогу щодо банківської гарантії, Учасником у повній відповідності до вимог Замовника, надано банківську гарантію шляхом списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії на рахунку, про що у складі тендерної пропозиції надано довідку з банку АТ «Банк інвестицій та заощаджень» за № 03-1/2-1/5389 із зазначенням всіх необхідних реквізитів.
3. Щодо вимоги п. 1.6, Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 12.09.2019. Всі документи завірено Учасником.
4. Щодо вимоги п. 5.4, Учасником надано документ «Довідка щодо ст. 17», який гарантує ВІДСУТНІСТЬ підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 та 8 частини першої та частини другої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». У якості підтвердження цих підстав, Учасником на стадії кваліфікації надано всі необхідні документи.
5. Щодо п. 7, Учасником у складі тендерної пропозиції надано Статут, в якому чітко зазначено всі основні види діяльності учасника. Також всі види діяльності Учасника з КВЕД зазначено у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 12.09.2019, яких також надано.
З урахуванням зазначеного Вишу вимогу відхилено.
Номер вимоги: UA-2019-08-28-000073-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Підручна Ірина Василівна, Код ЄДРПОУ:2397312562
Дата подання: 25 вересня 2019 12:23
Вимога
Вимога про скасування рішення про визначення переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 вересня 2019 16:07
Відділ освіти Черкаської районної державної адміністрації у відповідь на Вашу вимогу щодо визнання переможцем тендерної закупівлі № UA-2019-08-28-000073-a ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ» повідомляє, що відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасником ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ» дотримано ВСІХ цих принципів в повному обсягу:
Подання документів у складі тендерної пропозиції повністю відповідає Законодавству України та вимогам Замовника, що забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників.
Ціна, з якою переміг Учасник ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ» є економічно обґрунтованою та найбільш вигідною, що забезпечує економне витрачання бюджетних коштів Замовника.
Документи надані Учасником викладено у відкритому вигляді, що забезпечує повну прозорість на всіх стадіях закупівель.
Щодо питань порушених у Вашій вимозі пояснюємо наступне:
1. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 12.09.2019. Всі документи завірено Учасником.

2. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено Довідку про працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід та будуть безпосередньо залучені до виконання умов договору за предметом закупівлі. Наприкінці цієї довідки чітко зазначено: Загальна кількість – 8 чол. Оскільки довідка вимагалася в довільній формі, а штатний розклад в складі тендерної пропозиції не вимагався, наведене Учасником формулювання можливо вважати прийнятним. Дану кількість працівників надано згідно штатного розкладу на момент подачі документів. На даний момент іде перерегістрація решти кількості працівників з іншої організації на організацію ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ».

3. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено документ «Довідка щодо ст. 17», який гарантує ВІДСУТНІСТЬ підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 та 8 частини першої та частини другої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». У якості підтвердження цих підстав, Учасником на стадії кваліфікації надано всі необхідні документи.

4. Відповідність товару вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 та ДСТУ ЕN1729-2:2004 чітко зазначено у Висновку державної санітарно-єпідеміологічної ексапертизи за № 12.2-18-1/12863 від 10.06.2019, який у повному обсязі з усіма додатками надано у складі тендерної пропозиції.

5. Учасником надано довідку з обслуговуючого банку АТ "Райффайзен Банк Аваль" МФО 380805 в якому відкрито розрахунковий рахунок учасника за номером 26003643042. В даній довідці чітко зазначено, що «Станом на 11.09.2019 р. діючі кредити відсутні».

6. Надання інформації із переліком осіб відповідальних за поставку, вимагалося у примітці (****) пункту 11 «Інші службові (посадові) особи» Додатку №4. В даному пункті наданої Учасником довідки «Інформація про учасника» чітко зазначено ПІБ та посаду директора ТОВ «Світловодська меблева фабрика «ПРЕСТИЖ» Кухар Ігоря Федоровича, контактний телефон та електрону адресу якого надано в попередньому пункті 10 вищеназваної довідки.

З урахуванням зазначеного Вишу вимогу відхилено.

Документи подані скаржником

23 вересня 2019 16:53
img245.pdf

Документи подані скаржником

25 вересня 2019 12:23
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 641 520,00
UAH з ПДВ
641 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 736 560,00
UAH з ПДВ
736 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 813 780,00
UAH з ПДВ
803 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" 839 520,00
UAH з ПДВ
807 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 847 440,00
UAH з ПДВ
847 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Підручна Ірина Василівна 999 900,00
UAH з ПДВ
999 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 999 999,00
UAH з ПДВ
999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 12:56
4431220 Довідка з податков..PDF
20 вересня 2019 12:56
Довідка НАЗК 16.09.19.pdf
20 вересня 2019 12:56
Довідка МВС від 28.08.pdf
20 вересня 2019 12:54
Довідка НАЗК 16.09.19.pdf
20 вересня 2019 12:54
Довідка МВС від 28.08.pdf
20 вересня 2019 12:54
Подакова Черкаська РДА.PDF
12 вересня 2019 18:00
Електронний підпис
12 вересня 2019 17:59
Цінова Черкаська РДА.pdf
12 вересня 2019 17:59
Калькуляція.pdf
12 вересня 2019 17:59
01 Лист-відгук Остапенко.pdf
12 вересня 2019 17:59
01 Договір Остапенко І.В..pdf
12 вересня 2019 17:59
Статут.pdf
12 вересня 2019 17:59
Протокол №2.pdf
12 вересня 2019 17:59
Протокол №1.pdf
12 вересня 2019 17:59
Паспорт Кухар.pdf
12 вересня 2019 17:59
Наказ Директор.PDF
12 вересня 2019 17:59
ІПН Кухар.pdf
12 вересня 2019 17:59
Довідка щодо ст. 17.pdf
12 вересня 2019 17:59
Довідка про МТБ.pdf
12 вересня 2019 17:59
Довідка НАЗК 07.08.19.pdf
12 вересня 2019 17:59
Довідка МВС від 28.08.pdf
12 вересня 2019 17:59
Довідка з банку 11.09.19.pdf
12 вересня 2019 17:59
Гарантійний лист 24 міс.pdf
12 вересня 2019 17:59
Витяг ПДВ.pdf
12 вересня 2019 17:59
Витяг з ЄДР 12.09.19.pdf
12 вересня 2019 17:59
Виписка з ЄДР.pdf
12 вересня 2019 17:59
- Накази робітників.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 22:00
Електронний підпис
12 вересня 2019 21:58
7.Інші документи.pdf
12 вересня 2019 21:58
виписка покриття.pdf
12 вересня 2019 21:58
выписка со счета.pdf
12 вересня 2019 21:58
5.Проект договору.pdf
12 вересня 2019 21:58
4.Повноваження.pdf
12 вересня 2019 21:58
3.Тех.вимоги.pdf
12 вересня 2019 21:58
2.Ст.17.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 16:28
Електронний підпис
12 вересня 2019 16:28
7_Аналогічні договори.pdf
12 вересня 2019 16:28
4_Листи виробника.pdf
12 вересня 2019 16:28
15_Довідки з банків.pdf
12 вересня 2019 16:28
3_Сертифікати К 2019.pdf
12 вересня 2019 16:28
8_Працівники.pdf
12 вересня 2019 16:28
2094-19.zip

Публічні документи

11 вересня 2019 18:18
Електронний підпис
11 вересня 2019 18:16
Гарантія.zip
10 вересня 2019 17:11
Статут копія.PDF.zip
10 вересня 2019 17:11
Стаття 17.pdf.zip
10 вересня 2019 17:11
СЕС 1729-22004 копія.PDF.zip
10 вересня 2019 17:11
Рішення засновника №1.PDF.zip
10 вересня 2019 17:11
Рішення засновника 5-1.pdf.zip
10 вересня 2019 17:11
Проект договору.pdf.zip
10 вересня 2019 17:11
Повноваження.pdf.zip
10 вересня 2019 17:11
Паспорт Ірха копія.PDF.zip
10 вересня 2019 17:11
Накази на працівників.pdf.zip
10 вересня 2019 17:11
Наказ,штатное с 01.08.2019.PDF.zip
10 вересня 2019 17:11
Наказ охорона праціі.PDF.zip
10 вересня 2019 17:11
Наказ № 3, рішення № 4.pdf.zip
10 вересня 2019 17:11
Лист авторизації.pdf.zip
10 вересня 2019 17:11
Калькуляція.pdf.zip
10 вересня 2019 17:11
Исо.PDF.zip
10 вересня 2019 17:11
Довідка з банку ОТП.pdf.zip
10 вересня 2019 17:11
Дислокація.pdf.zip
10 вересня 2019 17:11
Відомості ЄДР.PDF.zip
10 вересня 2019 17:11
Відгук.pdf.zip
10 вересня 2019 17:11
Витяг ЄДР.PDF.zip
10 вересня 2019 17:11
Аналогічний договір.PDF.zip

Публічні документи

12 вересня 2019 22:07
Електронний підпис
12 вересня 2019 21:59
37 відсутність порушення.pdf
12 вересня 2019 21:59
34.1 Калькуляція (стілець).pdf
12 вересня 2019 21:59
32.4 Паспорт керівника.pdf
12 вересня 2019 21:59
32. Право підпису.pdf
12 вересня 2019 21:59
31. Витяг з ЄДР.pdf
12 вересня 2019 21:59
29. Статут ТОВ.pdf
12 вересня 2019 21:59
28. Проект договору.pdf
12 вересня 2019 21:59
9.1 тех заб.pdf
12 вересня 2019 21:59
4. Наказ на охорону праці.pdf
12 вересня 2019 21:59
2.2.3 Відгук 2.pdf
12 вересня 2019 21:59
2.2.1 договір 2.pdf
12 вересня 2019 21:59
2.1.3 Відгук 1.pdf
12 вересня 2019 21:59
2.1.1 Договір 1.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 18:31
Електронний підпис
12 вересня 2019 17:41
Документи.rar

Публічні документи

12 вересня 2019 16:50
Prozorro.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС"

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

ФОП Підручна Ірина Василівна

ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
641 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 10:27
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 08:16
Scan-191002-0001.pdf укладений
02 жовтня 2019 08:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 641 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 106 920,00 UAH)