Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по встановленню автоматичної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей у приміщеннях Київського професійного будівельного ліцею – проектування; монтаж та пуско – налагоджувальні роботи
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2019-08-27-002410-a ● cc90a76a449f418c80b91ae639cd0918
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський професійний будівельний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 02544394 |
Вебсайт: | http://kpbl.org.ua |
Місцезнаходження: | 02121, Україна , Київська обл., Київ, вул.Горлівська,220 |
Контактна особа: |
ХИЛЬЧЕНКО ІННА ГРИГОРІВНА 380976419901 Kpbl@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2019 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2019 15:33 |
Очікувана вартість: | 2 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по встановленню автоматичної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей у приміщеннях Київського професійного будівельного ліцею – проектування; монтаж та пуско – налагоджувальні роботи (Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02121, Україна, місто Київ, Київ, вул. Горлівська, 220
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | надані Виконавцем послуги сплачуються Замовником проміжними платежами Виконавцю за фактично наданих послуг/виконаних робіт шляхом безготівкового розрахунку на підставі узгодженого сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг/робіт. Вартість послуг, що обумовлені в Акті приймання-передачі наданих послуг/робіт, оплачується Замовником протягом 10-ти днів з дати підписання Акта приймання-передачі наданих послуг/робіт. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2019 18:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2019 17:48 |
Додаток 2.doc | |
27 серпня 2019 17:48 |
ТД Пожежна сигналізація 4.doc | |
27 серпня 2019 17:48 |
Додаток 1.doc | |
27 серпня 2019 17:48 |
Додаток 4.doc | |
27 серпня 2019 17:48 |
Додаток 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ІСО корупція
Дата подання: 02 вересня 2019 10:47
Дата відповіді: 03 вересня 2019 18:44
На підставі якого НПА висунута дана вимога - оригінал або копію діючого сертифікату, який підтвердить відповідність або впровадження або застосування або постійну дію на підприємстві системи менеджменту щодо протидії корупції вимогам ДСТУ ISO 37001 (або ISO 37001). Адже вона не має обов'язкового характеру, була оскаржена в АМКУ неодноразово і є незаконною. Вимагаємо її виключення або надання посилання на НПА, який визначає ОБОВ1яЗКОВИЙ характер даного сертифікату. З нетерпінням очікуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом уважно розглянуто Вашу вимогу, за результатом розгляду якої повідомляємо наступне. Відповідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У відповідності до зазначених вище положень, Замовника встановив вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції сертифікату, який підтвердить відповідність або впровадження або застосування або постійну дію на підприємстві системи менеджменту щодо протидії корупції вимогам ДСТУ ISO 37001 (або ISO 37001). Система управління заходами боротьби з корупцією символізує собою тверду прихильність до етичної поведінки, яка допомагає суб’єкту господарювання добре функціонувати, підвищувати свою репутацію та уникати потенційних ризиків хабарництва. Участь у корупційних діях може призвести до підриву репутації та втрати довіри до організації. Відповідно, питання протидії корупції є невіддільним компонентом її діяльності. Усвідомлюючи що хабарництво стало істотним ризиком і що багато організацій розглядають його як найлегший спосіб проникнення на нові ринки, міжнародні конвенції вимагають вживати необхідних заходів, спрямованих на його запобігання та підвищення поінформованості у всьому світі щодо шкоди, яку організації можуть зазнати у випадку участі у корупційних діях. Одним із нормативних документів, що регулює дане питання є ДСТУ ISO 37001 (або ISO 37001), який затверджено Наказом державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 14.08.2017 № 223 Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими та міжнародними нормативними документами. Метою вищевказаного стандарту є забезпечення підтримки у питаннях формування світової культури, яка бореться із хабарництвом і покращує відповідальність та довіру у світі бізнесу. Запобігання хабарництву стає глобальною ініціативою, починаючи з особистої поінформованості до організацій, відповідальних за забезпечення діяльності із запобігання хабарництву. Цієї мети можна досягти лише шляхом неухильного виконання, прозорості та дотримання вимог концептуальної основи системи управління заходами боротьби з корупцією, викладеної у стандарті ДСТУ ISO 37001 (або ISO 37001). Враховуючи, що Сертифікати є документами, що передбачається чинним законодавством України – відповідними ДСТУ, то відповідна вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.ст. 3, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не має правових підстав для задоволення.
Корупція
Дата подання: 02 вересня 2019 11:52
Дата відповіді: 03 вересня 2019 18:43
Звертаємо увагу про те, що Ваша вимога щодо сертифікату ІСО з корупції є незаконною і наявність такого сертифікату не передбачена Ліцензійними умовами надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Зазначену вимогу можна оскаржити в АМКУ, і якщо дана вимога не буде Вами виключена, ми будемо змушені оскаржити Вашу документацію. Що в свою чергу призведе до затягуання процедури і відкладення строків монтажу, а Ви як Замовник маєте хвилюватися за раціональне та вчасне використання коштів, які Вам виділяються з державного бюджету! Тому вимагаємо виключити вимогу про сертифкіат ІСО щодо корупції та внести відповідні зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом уважно розглянуто Вашу вимогу, за результатом розгляду якої повідомляємо наступне. Відповідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У відповідності до зазначених вище положень, Замовника встановив вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції сертифікату, який підтвердить відповідність або впровадження або застосування або постійну дію на підприємстві системи менеджменту щодо протидії корупції вимогам ДСТУ ISO 37001 (або ISO 37001). Система управління заходами боротьби з корупцією символізує собою тверду прихильність до етичної поведінки, яка допомагає суб’єкту господарювання добре функціонувати, підвищувати свою репутацію та уникати потенційних ризиків хабарництва. Участь у корупційних діях може призвести до підриву репутації та втрати довіри до організації. Відповідно, питання протидії корупції є невіддільним компонентом її діяльності. Усвідомлюючи що хабарництво стало істотним ризиком і що багато організацій розглядають його як найлегший спосіб проникнення на нові ринки, міжнародні конвенції вимагають вживати необхідних заходів, спрямованих на його запобігання та підвищення поінформованості у всьому світі щодо шкоди, яку організації можуть зазнати у випадку участі у корупційних діях. Одним із нормативних документів, що регулює дане питання є ДСТУ ISO 37001 (або ISO 37001), який затверджено Наказом державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 14.08.2017 № 223 Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими та міжнародними нормативними документами. Метою вищевказаного стандарту є забезпечення підтримки у питаннях формування світової культури, яка бореться із хабарництвом і покращує відповідальність та довіру у світі бізнесу. Запобігання хабарництву стає глобальною ініціативою, починаючи з особистої поінформованості до організацій, відповідальних за забезпечення діяльності із запобігання хабарництву. Цієї мети можна досягти лише шляхом неухильного виконання, прозорості та дотримання вимог концептуальної основи системи управління заходами боротьби з корупцією, викладеної у стандарті ДСТУ ISO 37001 (або ISO 37001). Враховуючи, що Сертифікати є документами, що передбачається чинним законодавством України – відповідними ДСТУ, то відповідна вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням ст.ст. 3, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не має правових підстав для задоволення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ САЛАМАНДР |
996 865,42
UAH з ПДВ
|
996 865,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Пожмастер" |
2 203 262,94
UAH з ПДВ
|
2 203 262,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" |
2 610 047,00
UAH з ПДВ
|
2 610 047,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА-М" |
2 699 980,00
UAH з ПДВ
|
2 699 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ САЛАМАНДР #41320741 |
Відхилено |
996 865,42
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 14:02
|
ПП "Пожмастер" #36326591 |
Відхилено |
2 203 262,94
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 15:32
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" #42733240 |
Переможець |
2 610 047,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2019 15:15
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2019 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2019 17:01
|
Договір про закупівлю.pdf | укладений |
09 жовтня 2019 16:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодилися зменшити суму Договору в зв’язку з отриманням позитивної Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту: Технічне переоснащення автоматичної системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в Київському професійному будівельному ліцеї за адресою: м. Київ, вул. Горлівська. 220, у відповідності до п.5 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пункту 3.1. Договору без зміни обсягу робіт. Внести зміни до п. 3.1. цього Договору і викласти його у новій редакції: «3.1. Ціна договору становить: 2 590 716 грн. (два мільйони п’ятсот дев’яносто тисяч сімсот шіснадцять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 431 786, 00 грн. (чотириста тридцять одна тисяча сімсот вісімдесят шість грн. 00 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | №59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |