Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хустська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 20453376 |
Вебсайт: | http://khust-internat.at.ua |
Місцезнаходження: | 90400, Україна , Закарпатська обл., м. Хуст, вул. Карпатської Січі, 48 |
Контактна особа: |
Олександр Попадинець +380988504216 pomxp83@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2019 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2019 14:56 |
Очікувана вартість: | 2 006 089,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 060,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2019 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2019 14:07 |
ДОДАТОК 4.docx | |
11 вересня 2019 14:07 |
ДОДАТОК 5.docx | |
11 вересня 2019 14:07 |
ТД Реконструкція технічного приміщення під котельню в Хустській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради1.pdf | |
11 вересня 2019 14:07 |
Протокол про внесення змін від 11.09.19.pdf | |
28 серпня 2019 16:54 |
ДОДАТОК 2.docx | |
28 серпня 2019 16:54 |
ДОДАТОК 8.docx | |
28 серпня 2019 16:54 |
ДОДАТОК 7.docx | |
28 серпня 2019 16:54 |
ДОДАТОК 3.docx | |
28 серпня 2019 16:54 |
ДОДАТОК 1.docx | |
28 серпня 2019 16:54 |
ДОДАТОК 6.docx |
11 вересня 2019 14:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 вересня 2019 14:07 |
ДОДАТОК 4.docx
|
||||||
11 вересня 2019 14:07 |
ДОДАТОК 5.docx
|
||||||
11 вересня 2019 14:07 |
ТД Реконструкція технічного приміщення під котельню в Хустській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради1.pdf
|
||||||
11 вересня 2019 14:07 |
Протокол про внесення змін від 11.09.19.pdf
|
||||||
28 серпня 2019 16:54 |
ДОДАТОК 2.docx
|
||||||
28 серпня 2019 16:54 |
ДОДАТОК 8.docx
|
||||||
28 серпня 2019 16:54 |
ДОДАТОК 7.docx
|
||||||
28 серпня 2019 16:54 |
ДОДАТОК 3.docx
|
||||||
28 серпня 2019 16:54 |
ДОДАТОК 1.docx
|
||||||
28 серпня 2019 16:54 |
ДОДАТОК 6.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-26-000002 ● ddfe156c7b3c48afa2950a7a998d959f
- Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2019 11:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.09.2019 № 37
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 26.09.2019 № 37
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-08-27-002359-a 27.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-09-03-000102-с 03.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-07-30-000456-b 30.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
01.10.2019 №246 Начальнику Державної аудиторської служби України управління західного офісу держаудитслужби в Закарпатській області С. Аніщенко На Висновок Західного офісу держаудитслужби в Закарпатській області від 01 жовтня 2019 року Тендерний комітет надає інформацію про неможливість усунення виявлених порушень, так як Законом України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) не передбачено порядок усунення виявлених порушень. Відповідно до абзацу 2,3 частини першої статті 31 Закону «Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі» тендерний комітет прийняв рішення про відміну торгів щодо предмету ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція технічного приміщення під котельню в Хустській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат I-IIІ cтупенів Закарпатської обласної ради». Додаток: Протокол засідання тендерного комітету №1 від 01.10.2019 р. Голова тендерного комітету Вучкан М.В.
2019-10-01 17:55:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
2019-10-03 09:04:57
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІОСИСТЕМИ" #37605094 |
Переможець |
1 970 109,60
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 14:08
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 01 жовтня 2019 17:53 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абзацу 2,3 частини першої статті 31 Закону «Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі» тендерний комітет прийняв рішення про відміну торгів щодо предмету ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція технічного приміщення під котельню в Хустській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат I-IIІ cтупенів Закарпатської обла |
01 жовтня 2019 17:53
|
Електронний підпис |
01 жовтня 2019 17:52
|
Протокол про відміну торгів від 01.10.19.pdf |