Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція технічного приміщення під котельню в Хустській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат І-ІІІ степенів Закарпатської обласної ради (джерело фінансування закупівлі бюджетні кошти)
Очікувана вартість
2 006 089,20 UAH
UA-2019-08-27-002359-a 5d4395c652c441f4bf755dd0cf939ed4
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Попадинець

+380988504216 pomxp83@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хустська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20453376
Вебсайт: http://khust-internat.at.ua
Місцезнаходження: 90400, Україна , Закарпатська обл., м. Хуст, вул. Карпатської Січі, 48
Контактна особа: Олександр Попадинець
+380988504216
pomxp83@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 19 вересня 2019 14:56
Очікувана вартість: 2 006 089,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 060,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція технічного приміщення під котельню в Хустській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат І-ІІІ степенів Закарпатської обласної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 14:07
ДОДАТОК 4.docx
11 вересня 2019 14:07
ДОДАТОК 5.docx
11 вересня 2019 14:07
ТД Реконструкція технічного приміщення під котельню в Хустській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради1.pdf
11 вересня 2019 14:07
Протокол про внесення змін від 11.09.19.pdf
28 серпня 2019 16:54
ДОДАТОК 2.docx
28 серпня 2019 16:54
ДОДАТОК 8.docx
28 серпня 2019 16:54
ДОДАТОК 7.docx
28 серпня 2019 16:54
ДОДАТОК 3.docx
28 серпня 2019 16:54
ДОДАТОК 1.docx
28 серпня 2019 16:54
ДОДАТОК 6.docx
11 вересня 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 14:07
ДОДАТОК 4.docx
28 серпня 2019 16:54
ДОДАТОК 4.docx
11 вересня 2019 14:07
ДОДАТОК 5.docx
28 серпня 2019 16:54
ДОДАТОК 5.docx
11 вересня 2019 14:07
ТД Реконструкція технічного приміщення під котельню в Хустській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради1.pdf
27 серпня 2019 17:21
ТД Реконструкція технічного приміщення під котельню в Хустській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради.pdf
11 вересня 2019 14:07
Протокол про внесення змін від 11.09.19.pdf
28 серпня 2019 16:54
ДОДАТОК 2.docx
28 серпня 2019 16:54
ДОДАТОК 8.docx
28 серпня 2019 16:54
ДОДАТОК 7.docx
28 серпня 2019 16:54
ДОДАТОК 3.docx
28 серпня 2019 16:54
ДОДАТОК 1.docx
28 серпня 2019 16:54
ДОДАТОК 6.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-26-000002 ● ddfe156c7b3c48afa2950a7a998d959f
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2019 11:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

26.09.2019 № 37
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 26.09.2019 № 37
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-08-27-002359-a 27.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-09-03-000102-с 03.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-07-30-000456-b 30.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

01.10.2019 №246 Начальнику Державної аудиторської служби України управління західного офісу держаудитслужби в Закарпатській області С. Аніщенко На Висновок Західного офісу держаудитслужби в Закарпатській області від 01 жовтня 2019 року Тендерний комітет надає інформацію про неможливість усунення виявлених порушень, так як Законом України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) не передбачено порядок усунення виявлених порушень. Відповідно до абзацу 2,3 частини першої статті 31 Закону «Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі» тендерний комітет прийняв рішення про відміну торгів щодо предмету ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція технічного приміщення під котельню в Хустській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат I-IIІ cтупенів Закарпатської обласної ради». Додаток: Протокол засідання тендерного комітету №1 від 01.10.2019 р. Голова тендерного комітету Вучкан М.В.

2019-10-01 17:55:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2019-10-03 09:04:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІОСИСТЕМИ" 1 970 109,60
UAH з ПДВ
1 970 109,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАКАРПАТМОНТАЖСЕРВІС 1 979 876,00
UAH з ПДВ
1 979 876,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 16:58
Довідки зг. ст.17.pdf
26 вересня 2019 16:58
Довідка МВС.pdf
26 вересня 2019 16:57
Довідка ДФС.pdf
18 вересня 2019 14:40
Електронний підпис
18 вересня 2019 14:39
2 Довідки зг. дод. 2.pdf
18 вересня 2019 14:39
8 Календарний графік.pdf
18 вересня 2019 14:39
3 Інформація зг.дод.3 _2_.pdf
18 вересня 2019 14:39
4 Проект договору.pdf
18 вересня 2019 14:39
10 Довідка про субпідряд.pdf
18 вересня 2019 14:39
5 Гарантії зг. дод. 5.pdf
18 вересня 2019 14:39
11 Лист згода зг. дод.7.pdf
18 вересня 2019 14:39
9 Довідка зг. дод. 8.pdf
18 вересня 2019 14:39
1 Документи зг. дод.1.pdf
18 вересня 2019 14:39
6 Пропозиція зг. дод. 6.pdf
18 вересня 2019 14:39
7 Договірна ціна.rar

Публічні документи

18 вересня 2019 14:56
ДОДАТОК 8.pdf
18 вересня 2019 14:56
ДОДАТОК 6.pdf
18 вересня 2019 14:56
ДОДАТОК 4.pdf
18 вересня 2019 14:56
ДОДАТОК 3.pdf
18 вересня 2019 14:56
ДОВІДКА ПРО СУБПІДРЯД.pdf
18 вересня 2019 14:56
ДОВІДКА ПРО САНКЦІЇ.pdf
18 вересня 2019 14:56
ДОДАТОК 2.pdf
18 вересня 2019 14:56
ДОДАТОК 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІОСИСТЕМИ"

ТОВ ЗАКАРПАТМОНТАЖСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІОСИСТЕМИ"
#37605094
Переможець 1 970 109,60
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 14:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІОСИСТЕМИ"
#37605094
1 970 109,60
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 жовтня 2019 17:53
Коментар щодо відміни: Відповідно до абзацу 2,3 частини першої статті 31 Закону «Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі» тендерний комітет прийняв рішення про відміну торгів щодо предмету ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція технічного приміщення під котельню в Хустській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат I-IIІ cтупенів Закарпатської обла
Документи:
01 жовтня 2019 17:53
Електронний підпис
01 жовтня 2019 17:52
Протокол про відміну торгів від 01.10.19.pdf