Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки в комплекті з монітором
Очікувана вартість
83 000,00 UAH
UA-2019-08-27-001995-a d3dcd75e88314c7c8e60d802aa9b66e7
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Приходько

+380504651539 finupr@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02318440
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, ВУЛИЦЯ МАГІСТРАТСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Ольга Приходько
+380504651539
finupr@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 15:42
Очікувана вартість: 83 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,36%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 одиниця
Системні блоки в комплекті з монітором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Магістратська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019  —  12 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 14:34
Scan_0002.pdf
27 серпня 2019 16:16
Комп пропоз.docx
30 серпня 2019 14:34
Scan_0002.pdf
27 серпня 2019 16:16
Scan_0001.pdf
27 серпня 2019 16:16
Комп пропоз.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 серпня 2019 10:20
Дата відповіді: 29 серпня 2019 08:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Ми розглядаємо тільки товари модель і марка яких відповідають зазначеним в технічних вимогах 2) До участі в закупівлі допускаються фізичні-особи підприємці неплатники ПДВ. Ціна буде розглядатися як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-27-001995-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3169712593
Дата подання: 04 вересня 2019 17:30
ВИМОГА щодо дискваліфікації
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ Чернігівторг в тендерній закупівлі UA-2019-08-27-001995-a, звертаємо Вашу увагу на те, що запропонований товар за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) 6 од. не відповідає вимогам закупівлі, а саме:

- Замовнику на майданчику «Prozoro» було задане питання - «Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП» на що замовник дав свою відповідь - цитуємо «Ми розглядаємо тільки товари модель і марка яких відповідають зазначеним в технічних вимогах»

ТОВ Чернігівторг в своїй пропозиції пропонує системні блоки, вміст яких неможливо визначити, тобто моделі комплектуючих нікому не відомі. Це говорить про те, що ТОВ Чернігівторг пропонує аналог товару, що є грубим порушенням умов закупівлі і порушує принципи проведення та відкритість торгів у системі «Prozoro»

Згідно змісту ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 10.04.2014 № 1197- VII, ФОП Зуб А.О., як учасник торгів має право подати обґрунтовану скаргу. Частина 3 вказаної статті встановлює, що у разі отримання замовником звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі замовник, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань зазначених у зверненні.
Розділом 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” №35 13.04.2016р. визначено, що у випадку виявлення порушення, Користувач може звернутися до Замовника із вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму. З огляду на наведене, на підставі положень, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р.,
Вимагаємо:
1. Враховуючи наведене вище, керуючись п. 13, 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 ретельно розглянути пропозицію ТОВ Чернігівторг, та дискваліфікувати, як таку що не відповідає вимогам закупівлі.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

04 вересня 2019 17:30
Вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 16:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Чернігівторг 77 544,00
UAH
76 497,00
UAH
Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 77 687,00
UAH
76 499,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 79 497,36
UAH
76 500,00
UAH
Документи
ТОВ "АВІСТА ГРУП" 82 332,00
UAH
77 000,00
UAH
Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 81 480,00
UAH
78 699,00
UAH
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 82 908,00
UAH
81 920,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 17:29
Остаточна пропозиція
03 вересня 2019 09:22
Пропозиція .pdf
03 вересня 2019 09:22
Документи якості.zip
03 вересня 2019 09:22
Документ якості Dell.pdf
03 вересня 2019 09:22
Статут ТОВ ЧЕРНІГІВТОРГ.pdf
03 вересня 2019 09:22
Витяг з ЄДР.pdf
03 вересня 2019 09:22
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 17:21
Специфікація.pdf
30 серпня 2019 17:21
Цінова пропозиція.pdf
30 серпня 2019 17:21
Договір.pdf
30 серпня 2019 17:21
Гарантійний лист.pdf
30 серпня 2019 17:21
DELL сертифікати.rar
30 серпня 2019 17:21
Сертифікати_DC_Link.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Чернігівторг

ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "АВІСТА ГРУП"

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Чернігівторг
#35687180
Відхилено 76 497,00
UAH
05 вересня 2019 15:53
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3169712593
Відхилено 76 499,00
UAH
05 вересня 2019 16:16
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 76 500,00
UAH
06 вересня 2019 09:23

Документи

05 вересня 2019 15:37
Scan_0006.pdf

Документи

05 вересня 2019 16:15
Scan_0007.pdf

Документи

06 вересня 2019 09:23
Scan_0002.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
76 500,00
UAH
Документи

Документи

06 вересня 2019 09:23
Scan_0002.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Scan_0006.pdf укладений
11 вересня 2019 16:19