Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44500000-5 Знаряддя, замки, ключі, петлі, кріпильні деталі, ланцюги та пружини
Очікувана вартість
10 800,00 UAH
UA-2019-08-27-001843-a e08882ab952d4a9f8cbbb494e719a9fe
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пономарьова Олена Сергіївна

+380968381513 salut_buhgalter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ САНАТОРІЙ "САЛЮТ" ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" У МІСТІ КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 24742858
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, будинок 28
Контактна особа: Пономарьова Олена Сергіївна
+380968381513
salut_buhgalter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 10 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 324,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44500000-5: Знаряддя, замки, ключі, петлі, кріпильні деталі, ланцюги та пружини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4566 штуки
44500000-5 Знаряддя, замки, ключі, петлі, кріпильні деталі, ланцюги та пружини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44500000-5 — Знаряддя, замки, ключі, петлі, кріпильні деталі, ланцюги та пружини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 серпня 2019 10:24
Дата відповіді: 28 серпня 2019 13:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Допускається аналог, який повністю відповідає технічним характеристикам, зазначеним в оголошені.
2) У додатку №3 оголошення зобов`язали учасників вказувати конкретну торгову марку та модель.
3) До участі допускається ФОП, які є не платниками ПДВ. Запропонована ціна буде розглядатися, як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 7 096,00
UAH з ПДВ
7 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 14:20
Уставні.pdf
30 серпня 2019 14:20
Пропозиція.pdf
30 серпня 2019 14:20
Document_USR_1005609632.pdf
30 серпня 2019 14:20
Довідка статут.pdf
30 серпня 2019 14:20
Довідка ліцензування.pdf
30 серпня 2019 14:20
Лист сертифікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3081115954
Переможець 7 096,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3081115954
7 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 340 Жилач С.О. 7096.00.pdf укладений
04 жовтня 2019 14:30