Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні (Змішувачи)
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-08-27-001645-a ● 747b57f1c169483ebbdf754869b5f801
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Криворізький психоневрологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01986256 |
Місцезнаходження: | 50011, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Дишинського, 27 |
Контактна особа: |
Екатерина Головко +380972385681,+380564947211 pndkr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2019 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 13:20 |
Очікувана вартість: | 16 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 240,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штука
Змішувачи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50011, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Дишинського, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 вересня 2019
—
24 вересня 2019
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2019 15:30 |
додаток 2 проект договору.doc |
27 серпня 2019 15:30 |
додаток 1 цінова пропозиція.doc |
27 серпня 2019 15:30 |
dokumentatsya.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 серпня 2019 10:27
Дата відповіді: 28 серпня 2019 10:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Уважно читайте документацію торгів, вона не містить посилання на конкретну торгівельну марку.
2) Враховуючи, що Учасник повинен надати документи які свідчать про якість продукції, зрозуміло що торгова марка запропонованої продукції буде відома, інакше яким чином саме Замовник переконається що товар відповідає технічним вимогам.
3) Ніяких обмежень щодо участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців тендерна документація не містить. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник лише розглядає пропозицію на відповідність вимогам докуменації торгів.
2) Враховуючи, що Учасник повинен надати документи які свідчать про якість продукції, зрозуміло що торгова марка запропонованої продукції буде відома, інакше яким чином саме Замовник переконається що товар відповідає технічним вимогам.
3) Ніяких обмежень щодо участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців тендерна документація не містить. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник лише розглядає пропозицію на відповідність вимогам докуменації торгів.
аналог
Дата подання: 30 серпня 2019 10:37
Дата відповіді: 30 серпня 2019 11:05
Добрий день!
Чи будете Ви розглядати пропозицію змішувачів виготовлених з матеріалу силумін?
Відповідь: Добрий день, обов'язкова вимога "Матеріалі корпуса змішувача - Латунь"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КАЗАКОВ АНАТОЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ" |
11 151,50
UAH з ПДВ
|
9 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КУЦ ЛІДІЯ ГРИГОРІВНА |
11 595,00
UAH з ПДВ
|
10 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Черненко Дмитро Анатолійович |
12 285,00
UAH з ПДВ
|
12 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Фоміних Ігор Миколайович |
12 140,00
UAH з ПДВ
|
12 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВІНІ" |
14 798,14
UAH з ПДВ
|
14 798,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ |
15 455,92
UAH з ПДВ
|
15 455,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КАЗАКОВ АНАТОЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ" #2771300793 |
Рішення скасоване |
9 999,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 13:51
|
ФОП "КАЗАКОВ АНАТОЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ" #2771300793 |
Відхилено |
9 999,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 13:52
|
КУЦ ЛІДІЯ ГРИГОРІВНА #1689705341 |
Переможець |
10 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 81_1.pdf | укладений |
17 вересня 2019 09:06
|