Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення системи обробки багажу (СОБ) «Приліт»
Очікувана вартість
4 767 699,00 UAH
UA-2019-08-27-001638-a e3fde5cd975f48f9bf510c2d715c6619
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Фургала

+380322298800 lfurhala@lwo.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "ЛЬВІВ" ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 33073442
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, АЕРОПОРТ ЦА
Контактна особа: Леся Фургала
+380322298800
lfurhala@lwo.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 15:27
Очікувана вартість: 4 767 699,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 838,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23838.49 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічне переоснащення системи обробки багажу (СОБ) «Приліт» (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 51110000-6 — Послуги зі встановлення електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-25-000002 ● 565bbae85ead41ba9f31b5c8e8dd4d11
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2019 17:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.11.2019 № 204
Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 204
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-27-001638-a 27.08.2019.Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-11-29 16:46:06

Звернення за роз`ясненням змісту висновку

Просимо надати роз`яснення щодо змісту висновку з врахуванням нижче зазначеного.

1. Щодо результатів моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю.
В розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького» відноситься до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання (пункт 4 частини 1 Статті 1 Закону). Закон застосовується до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень (частина 1 статті 2 Закону).
Згідно пункту 22 частини 1 Статті 1 Закону, до робіт відносяться: проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до оголошення UA-2019-08-27-001638-a, ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького» здійснило закупівлю робіт з Технічного переоснащення системи обробки багажу (СОБ) «Приліт», очікуваною вартістю 4 767 699 грн з ПДВ, що не перевищує 5 мільйонів гривень.
Предмет закупівлі визначено згідно з розділом 3 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, що в тому числі передбачає зазначення предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника (національного класифікатора України ДК 021:2015), в нашому випадку - «51110000-6 Послуги з встановлення електричного обладнання (CPV)».
Відповідно до частини 4 Статті 10 Закону, оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для робіт - 5150 тисячам євро. Враховуючи те, що очікувана вартість закупівлі станом на 27.08.2019 становила 171 919,869 євро (згідно даних Національного банку України курс євро станом на дату оголошення про проведення відкритих торгів 27.08.2019 становив 27,7321 грн за 1 євро).
Враховуючи все вищенаведене, висновки щодо порушення частини 4 статті 10 Закону є безпідставними.

2. Щодо результатів моніторингу відповідності тендерної документації вимогам пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.

Відповідно до пункту 2 частини 2 Статті 22 Закону, Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини 1 Статті 14 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Розділом 2 «Документи для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі для юридичних осіб відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації в тому числі встановлено наступні вимоги щодо інформації та способу підтвердження:
№п/п Вимоги статті 17 Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати таку інформацію: Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 повинен надати таку інформацію:
5 Учасника визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру (пункт 8 ч. 1 ст. 17 Закону) Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі.


Інформація в довільній формі за підписом уповноваженої особи переможця


6 У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
(пункт 9 ч. 1 ст. 17 Закону)
Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі.


В частині 8 «Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Відповідно вимог до абзацу 2 частини 3 Статті 17 та тендерної документації, ТОВ «ВІПЛАСТ» 21.09.2019 завантажено в електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17, в тому числі довідку що ТОВ «ВІПЛАСТ» не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру.

Враховуючи вищенаведене, висновки про порушення тендерною документацією вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону є безпідставними.

3. Щодо результатів моніторингу відповідності тендерної документації вимогам статей 25 і 28 Закону.
Ціна Договору (Договірна ціна) є твердою та визначається відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ).
Згідно з пунктом 6.2.4 ДСТУ - ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Відповідно, переможець повинен надати остаточний розрахунок ціни (кошторис), складений відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для перевірки та погодження Замовником. При цьому, таке подання не має наслідком внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, висновки щодо порушення статей 25 і 28 Закону є безпідставними.

4. Щодо результатів моніторингу порушення пункту 2 частини 1 статті 30 Закону.
Пунктом 8 розділу 2 «Документи для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі для юридичних осіб відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що передожець торгів має надати Довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа.
На виконання зазначеної вимоги ТОВ «ВІПЛАСТ» 21.09.2019 завантажено Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, від 20.09.2019 №83500, що видана ГУ ДПС у м. Києві в електронній формі.
Відповідно до пункту 7 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що затверджено Наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2018 року № 733, довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру).
Відповідно до частини 2 Статті 17 Закону, Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Враховуючи те, що:
- ТОВ «ВІПЛАСТ» відповідно до вимог Тендерної документації подано Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, від 20.09.2019 №83500, що видана ГУ ДПС у м. Києві в електронній формі
- Електронну довідку перевірено у відкритому реєстрі за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit
у ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького» були відсутні підстави прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника.

Враховуючи вищенаведене, висновки щодо порушення пункту 2 частини 1 статті 30 Закону є безпідставними.

5. Щодо результатів моніторингу порушення частини 4 статті 36 Закону.
Відповідно до частини 1 Статті 36 Закону, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до статті 6 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
В частині 3 «Проект договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Враховуючи те, що ТОВ «ВІПЛАСТ» як переможцем процедури закупівлі надано остаточний розрахунок ціни (кошторис), складений відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» у форматі сумісному з програмним комплексом АВК-5, у якому міститься вся інформація, в тому числі підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, не було необхідності долучати підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів в якості додатків до договору.
Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Тендерна пропозиція переможця не містила окремого документу: «підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів» і умови тендерної документації також не передбачали його подання, а згідно умов тендерної документації проект договору, у якому зазначений даний документ не є остаточний і може бути скорегований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів.
Таким чином, договір про закупівлю укладено відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
Враховуючи вищенаведене, висновки щодо порушення частини 4 статті 36 Закону є безпідставними.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення щодо змісту висновку. 1. Щодо результатів моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю. В розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького» відноситься до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання (пункт 4 частини 1 Статті 1 Закону). Закон застосовується до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень (частина 1 статті 2 Закону). Згідно пункту 22 частини 1 Статті 1 Закону, до робіт відносяться: проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Відповідно до оголошення UA-2019-08-27-001638-a, ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького» здійснило закупівлю робіт з Технічного переоснащення системи обробки багажу (СОБ) «Приліт», очікуваною вартістю 4 767 699 грн з ПДВ, що не перевищує 5 мільйонів гривень. Предмет закупівлі визначено згідно з розділом 3 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, що в тому числі передбачає зазначення предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника (національного класифікатора України ДК 021:2015), в нашому випадку - «51110000-6 Послуги з встановлення електричного обладнання (CPV)». Відповідно до частини 4 Статті 10 Закону, оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для робіт - 5150 тисячам євро. Враховуючи те, що очікувана вартість закупівлі станом на 27.08.2019 становила 171 919,869 євро (згідно даних Національного банку України курс євро станом на дату оголошення про проведення відкритих торгів 27.08.2019 становив 27,7321 грн за 1 євро). Враховуючи все вищенаведене, висновки щодо порушення частини 4 статті 10 Закону є безпідставними. 2. Щодо результатів моніторингу відповідності тендерної документації вимогам пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. Відповідно до пункту 2 частини 2 Статті 22 Закону, Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини 1 Статті 14 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Розділом 2 «Документи для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі для юридичних осіб відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації в тому числі встановлено наступні вимоги щодо інформації та способу підтвердження: Вимоги статті 17: • Учасника визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру (пункт 8 ч. 1 ст. 17 Закону): - Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати таку інформацію: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. - Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 повинен надати таку інформацію: Інформація в довільній формі за підписом уповноваженої особи переможця. • У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (пункт 9 ч. 1 ст. 17 Закону): - Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати таку інформацію: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. - Переможець торгів на виконання вимоги статті 17 повинен надати таку інформацію: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. В частині 8 «Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно вимог до абзацу 2 частини 3 Статті 17 та тендерної документації, ТОВ «ВІПЛАСТ» 21.09.2019 завантажено в електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17, в тому числі довідку що ТОВ «ВІПЛАСТ» не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру. Враховуючи вищенаведене, висновки про порушення тендерною документацією вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону є безпідставними. 3. Щодо результатів моніторингу відповідності тендерної документації вимогам статей 25 і 28 Закону. Ціна Договору (Договірна ціна) є твердою та визначається відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ). Згідно з пунктом 6.2.4 ДСТУ - ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Відповідно, переможець повинен надати остаточний розрахунок ціни (кошторис), складений відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для перевірки та погодження Замовником. При цьому, таке подання не має наслідком внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Враховуючи вищенаведене, висновки щодо порушення статей 25 і 28 Закону є безпідставними. 4. Щодо результатів моніторингу порушення пункту 2 частини 1 статті 30 Закону. Пунктом 8 розділу 2 «Документи для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі для юридичних осіб відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що передожець торгів має надати Довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа. На виконання зазначеної вимоги ТОВ «ВІПЛАСТ» 21.09.2019 завантажено Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, від 20.09.2019 №83500, що видана ГУ ДПС у м. Києві в електронній формі. Відповідно до пункту 7 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що затверджено Наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2018 року № 733, довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру). Відповідно до частини 2 Статті 17 Закону, Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Враховуючи те, що: - ТОВ «ВІПЛАСТ» відповідно до вимог Тендерної документації подано Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, від 20.09.2019 №83500, що видана ГУ ДПС у м. Києві в електронній формі - Електронну довідку перевірено у відкритому реєстрі за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit у ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького» були відсутні підстави прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника. Враховуючи вищенаведене, висновки щодо порушення пункту 2 частини 1 статті 30 Закону є безпідставними. 5. Щодо результатів моніторингу порушення частини 4 статті 36 Закону. Відповідно до частини 1 Статті 36 Закону, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до статті 6 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. В частині 3 «Проект договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Враховуючи те, що ТОВ «ВІПЛАСТ» як переможцем процедури закупівлі надано остаточний розрахунок ціни (кошторис), складений відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» у форматі сумісному з програмним комплексом АВК-5, у якому міститься вся інформація, в тому числі підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, не було необхідності долучати підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів в якості додатків до договору. Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Тендерна пропозиція переможця не містила окремого документу: «підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів» і умови тендерної документації також не передбачали його подання, а згідно умов тендерної документації проект договору, у якому зазначений даний документ не є остаточний і може бути скорегований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів. Таким чином, договір про закупівлю укладено відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону. Враховуючи вищенаведене, висновки щодо порушення частини 4 статті 36 Закону є безпідставними.

2019-12-03 16:59:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Дата публікації: 11 грудня 2019

Документи:

11 грудня 2019 11:24
Електронний підпис
11 грудня 2019 11:23
Опис суд.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІПЛАСТ 4 545 000,00
UAH з ПДВ
4 385 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЦЕНТР БЕЗПЕКИ БІНОМ 4 610 700,00
UAH з ПДВ
4 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2019 10:13
ВПВ17 для Переможця
14 вересня 2019 10:21
Розрахунок
14 вересня 2019 10:21
Договірна ціна
14 вересня 2019 10:21
Супровідний лист
11 вересня 2019 12:39
Цінова пропозиція.PDF
11 вересня 2019 12:39
ТЧ.pdf
11 вересня 2019 12:39
Проект договору.PDF
11 вересня 2019 12:39
КК.PDF
11 вересня 2019 12:39
ІД.PDF
11 вересня 2019 12:39
ВПВ17.PDF

Публічні документи

10 вересня 2019 11:59
Папка 4.rar
10 вересня 2019 11:59
Папка 3.rar
10 вересня 2019 11:59
Папка 2.rar
10 вересня 2019 11:59
Папка 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІПЛАСТ

ТОВ ЦЕНТР БЕЗПЕКИ БІНОМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВІПЛАСТ
#32527897
Переможець 4 385 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІПЛАСТ
#32527897
4 385 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 15:49
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 11:38
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 11:35
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 12:15
Договірна ціна Віпласт ОД_2019_09_30_2.pdf укладений
30 вересня 2019 11:50
Договір Віпласт ОД_2019_09_30_2.pdf укладений
30 вересня 2019 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ОД/2019/09/30/2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 385 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 730 833,33 UAH)