Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Мереф'янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40968364 |
Місцезнаходження: | 62472, Україна , Харківська обл., Мерефа, вул.Дніпровська,б.213 |
Контактна особа: |
Под'ячева Людмила Олександрівна 380506034845 gorsovet_zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2019 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2019 14:20 |
Очікувана вартість: | 3 379 626,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 796,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(Джерело фінансування - співфінансування: кошти державного бюджету (90%) та кошти місцевого бюджету (10%).)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Реконструкція спортивного майданчика для міні-футболу зі штучним покриттям на території Комунального закладу "Мереф'янський медичний ліцей" за адресою: вул. Дніпровська, 233 в м. Мерефа, Харківського району Харківської області. | Аванс | 15 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Реконструкція спортивного майданчика для міні-футболу зі штучним покриттям на території Комунального закладу "Мереф'янський медичний ліцей" за адресою: вул. Дніпровська, 233 в м. Мерефа, Харківського району Харківської області. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2019 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2019 16:48 |
Перелік змін.docx | |
05 вересня 2019 16:46 |
Протокол № 91.docx | |
05 вересня 2019 16:43 |
ТД__Реконструкцiя_Мед.ліцей – зміни.doc | |
05 вересня 2019 16:43 |
ДОДАТОК_2_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.doc | |
05 вересня 2019 16:43 |
Протокол № 91.docx |
05 вересня 2019 16:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
05 вересня 2019 16:48 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
05 вересня 2019 16:46 |
Протокол № 91.docx
|
||||||||||||
05 вересня 2019 16:43 |
ТД__Реконструкцiя_Мед.ліцей – зміни.doc
|
||||||||||||
05 вересня 2019 16:43 |
ДОДАТОК_2_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.doc
|
||||||||||||
05 вересня 2019 16:43 |
Протокол № 91.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. «Відповідно до абз. 1 п. 6 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам замовника стосовно технічних, якісних, кількісних та інших характеристик щодо предмета закупівлі, згідно з Додатком № 1 до тендерної документації.
Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації повинно мати: а) довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про якісні та кількісні характеристики робіт, які будуть проведені учасником із зазначенням гарантійного строку.»
Зазначена довідка в тендерній пропозиції відсутня».
ТОВ «ЛЕГІОНБУД» наголошує на неприпустимості дискримінації учасників публічних закупівель та закликає представників Замовника до уважного аналізу тендерних пропозицій, тому що вищевказана довідка у довільній формі надана ТОВ «ЛЕГІОНБУД» на сторінках 3-7 файлу «Документи Н Мерефа майданчик.pdf» тендерної пропозиції Вих. № 1109/3 від 11.09.2019 р. (додається до цієї вимоги).
2. «Окрім цього, відповідно до абз. 7 п. 6 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до державних будівельних норм із урахування змін та доповнень. Учасником в складу тендерної пропозиції надано тендерну пропозицію з зазначенням пропозиції на загальну суму 3 280 000,00 (три мільйони двісті вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) грн., у т.ч. ПДВ – 546 666,67 грн., однак кошторисна документація на підставі якої була розрахована сума пропозиції відсутня.
Тобто, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.»
ТОВ «ЛЕГІОНБУД» зазначає, що ціна його тендерної пропозиції (договірна ціна) розрахована відповідно до державних будівельних норм із урахування змін та доповнень, що також підтверджується у письмовому поясненні Вих. № 1109/24 від 11.09.2019 р., наданому на сторінці 31 файлу «Документи Н Мерефа майданчик.pdf» тендерної пропозиції (додається до цієї вимоги). Також, наголошуємо, що тендерною документацією не вимагалось надання кошторисної документації, на підставі якої була розрахована сума пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЛЕГІОНБУД» вважає відхилення його тендерної пропозиції неправомірним та вимагає від Замовника скасувати Протокол від 02.10.2019 р. № 122 та прийняти нове рішення щодо визнання ТОВ «ЛЕГІОНБУД» переможцем процедури.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звертатись до АМКУ та/або суду за захистом своїх прав та охоронюваних інтересів.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарі, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у т.ч. ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника в разі застосування переговорної процедури.
При цьому виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону.
Відповідно до ч. 1 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з:
- інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити перелік та обсяги робіт, без зазначення вартості окремих складових робіт (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)).
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Крім того, відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
При цьому Закон не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону.
Таким чином, у разі якщо предметом закупівлі є роботи, замовник може встановити вимогу щодо надання учасниками в складі своєї тендерної пропозиції переліку й обсягів робіт відповідно до технічної специфікації, установленої в тендерній документації, без зазначення вартості окремих складових робіт.
У свою чергу, ч. 6 ст. 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Згідно з ч. 1 ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так, згідно зі ст. 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до ст. 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі.
Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності й стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
При цьому п. 6.2.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі — ДСТУ) визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником.
Водночас п. 3.15 ДСТУ прописано: договірна ціна — кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником і підрядником) й обумовлена в договорі підряду.
Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватися за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису й ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватися сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та ЦКУ.
Таким чином рішення, яке було прийняте тендерним комітетом Виконавчого комітету Мереф’янської міської ради після досконального вивчення законодавства з даного питання, зважене та обґрунтоване.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-23-000018 ● d3a8ffacd46744828ee5480e62aa0725
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2019 18:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2019 № 254
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 21.10.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.10.2019№ 254
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3. UA-2019-08-27-001576-a 27.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш № UA-M-2019-10-23-000018 від 23.10.2019 повідомляю наступне. Відповідно до проведеного електронного аукціону 13 вересня 2019 року щодо закупівлі ДК 021:2015 код 45454000-4 «Реконструкція» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція спортивного майданчика для міні-футболу зі штучним покриттям на території КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "МЕРЕФ’ЯНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЛІЦЕЙ" за адресою: вулиця Дніпровська, 233 в м. Мерефа Харківського району, Харківської області) – закупівля UA-2019-08-27-001576-a , наступною (п’ятою) найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція ТОВ «ПБК Енергопростір» (далі – учасник). 15.10.2019 ТОВ «ПБК «Енергопростір» було визнано переможцем і повідомлено про намір укласти договір, який було укладено 28.10.2019 за № 673. Роботи розпочаті, ТОВ «ПБК «Енергопростір» відповідно до Постанови Кабінету Міністрів № 117 від 23.04.2014р. «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», перераховано передплату у розмірі 30% від суми договору, підрядником закуплено матеріал. Слід зазначити, що згідно п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з ч. 1 ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов´язковим для виконання сторонами. Відповідно до ст. 526 Цивільного кодексу України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Так, ст. 638 Цивільного кодексу України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до ч. 3 ст. 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. У свою чергу, підстави для зміни або розірвання договору зазначені в ст. 651 Цивільного кодексу України. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений ст. 188 Господарського кодексу України. З огляду на викладене, та враховуючи, те що Договір підряду на цей час діє, та Сторонами не було домовлено інше, на сьогоднішній день неможливо усунути виявлене порушення.
2019-11-19 14:19:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЮВМ-БУД |
2 628 259,39
UAH з ПДВ
|
1 649 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фаворит Спорт" |
2 904 553,20
UAH з ПДВ
|
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЛЕГІОНБУД |
3 280 000,00
UAH з ПДВ
|
1 749 268,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.Ч.ГРУП" |
2 433 272,05
UAH з ПДВ
|
1 999 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР" |
2 449 745,69
UAH з ПДВ
|
2 449 745,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Олешко Роман Іванович |
2 499 923,00
UAH з ПДВ
|
2 499 923,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛЕВШНЯ СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА " |
3 057 098,00
UAH з ПДВ
|
2 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" |
3 229 394,40
UAH з ПДВ
|
2 985 785,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" |
3 379 610,40
UAH з ПДВ
|
3 379 610,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЮВМ-БУД #42987221 |
Відхилено |
1 649 999,99
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 14:28
|
ТОВ "Фаворит Спорт" #37189494 |
Відхилено |
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 17:36
|
ТОВ ЛЕГІОНБУД #42901715 |
Відхилено |
1 749 268,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2019 15:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.Ч.ГРУП" #41671477 |
Відхилено |
1 999 997,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 16:41
|
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР" #39024008 |
Переможець |
2 449 745,69
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2019 16:13
|
Додаткова угода № 4 з додатком.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2019 08:51
|
Додаткова угода № 3 до дог. № 673.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2019 08:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2019 09:07
|
Додаток № 2 до Договору №673.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2019 09:06
|
ДУ № 2 до Договору 673.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2019 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2019 16:00
|
Протокол № 158.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2019 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2019 17:04
|
Додаток № 3.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 17:01
|
Додаток № 1.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 17:01
|
Додаток № 2.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 17:01
|
ДУ № 1 до Договору 673.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2019 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 09:41
|
Договір № 673.pdf | укладений |
28 жовтня 2019 09:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 673 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічних (механічних) помилок при заповненні форми Звіту про результати проведення процедури закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 673 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол № 158 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 673 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів № 117 від 23.04.2014 узгоджена поетапна оплата робіт: передплата в розмірі 30% від плати від обсягу фінансування предмету Договору та оплата 70% після підписання Акту виконаних робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 673 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до додаткової угоди № 4. |
Номер договору про закупівлю: | 673 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |