Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захищені носії особистих ключів (засіб криптографічного захисту інформації - ключ електронний)
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2019-08-27-001530-a 8420912b822c4100b6150d457d50f58e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Браславець

+380567264041
+380567708580
tkrudnev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985050
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 26.
Контактна особа: Ольга Браславець
+380567264041,+380567708580
tkrudnev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 13:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 13:45
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
(засіб криптографічного захисту інформації - ключ електронний) (джерело фінансування: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування: бюджетні кошти Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 12:51
Оголошення..docx
28 серпня 2019 08:31
Проект договору..doc
28 серпня 2019 12:51
Оголошення..docx
28 серпня 2019 08:28
Оголошення..docx
28 серпня 2019 08:23
Оголошення...docx
27 серпня 2019 15:17
Оголошення...docx
28 серпня 2019 08:31
Проект договору..doc
27 серпня 2019 15:17
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 серпня 2019 10:31
Дата відповіді: 28 серпня 2019 12:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1)Товар повинен відповідати вимогам вказаним в Оголошенні.
2) Додамо колонку в ціновій пропозиції.
3) До закупівлі допускаються всі учасники, незалежно від форми підприємницької діяльності.
Предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню. Є примітка "без ПДВ (на підставі п.26 ¹ підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ)".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Національні інформаційні системи" 2 750,00
UAH
2 750,00
UAH
Документи
ПрАТ "Інститут інформаційних технологій" 2 750,00
UAH
2 750,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Національні інформаційні системи"

ПрАТ "Інститут інформаційних технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Національні інформаційні системи"
#39787008
Переможець 2 750,00
UAH
10 вересня 2019 10:14

Документи

10 вересня 2019 10:13
протокол виз.пер..PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 10:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Національні інформаційні системи"
#39787008
2 750,00
UAH
Документи

Документи

10 вересня 2019 10:13
протокол виз.пер..PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:17
д.18.PDF укладений
18 вересня 2019 09:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 750,00
UAH