Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
45 500,00 UAH
UA-2019-08-27-001332-a f3b2a387c9804d4aba7b302580c87ab8
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Сірик

+380462661310 plan_centr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛПЗ Чернігівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
Код ЄДРПОУ: 38510035
Місцезнаходження: 14020, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 160
Контактна особа: Ірина Сірик
+380462661310
plan_centr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 14:45
Очікувана вартість: 45 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 228,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп"ютер в комплекті)(джерело фінасування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Покровська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 серпня 2019 10:38
Дата відповіді: 28 серпня 2019 15:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику закупівлі! 1) По даній закупівлі надання аналогів предмету закупівлі, що зазначені в техн. вимогах, не допускається. 2) В формі "Пропозиція", що вимагається Замовником під час участі в закупівлі зазначена конкретна торгова марка та модель товару. Всі учасники зобов"язані подавати свої пропозиції відповідно до вимог цієї форми. 3) До участі у закупівлі допускаються всі учасники, що відповідають законодавству України про закупівлі, в т.ч. учасники фізичні особи-підприємці неплатнини ПДВ. Під час оцінки пропозиція оцінюється як остаточна (з урахуванням всіх податків та зборів) Дякуємо за запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-27-001332-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1416005110
Дата подання: 05 вересня 2019 22:06
Вимога щодо дискваліфікації
Повідомляємо, що на сьогоднішній день, оцінка якості та безпеки комп'ютерів на території України регулюється "Сертифікатом відповідності".
( Посилання: https://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/124-19;
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2740-19#n585 )

Наявність цього документа дозволяє об'єктивно оцінити якість та безпеку запропонованого учасником торгів, комп'ютера.

Оскільки ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА не надала "Сертифікат про відповідність", підлягає сумніву якість та безпека комп'ютера, і відповідно його працездатність і можливість його нормальної роботи протягом закінчення терміна гарантії.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА 41 666,00
UAH з ПДВ
38 979,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ" 41 710,00
UAH з ПДВ
38 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 41 487,00
UAH з ПДВ
41 098,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 42 780,00
UAH з ПДВ
42 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 45 000,00
UAH з ПДВ
43 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 45 348,00
UAH з ПДВ
45 348,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 09:52
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ_38 979_00 .pdf
02 вересня 2019 09:47
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ_38 979_00.pdf
29 серпня 2019 17:56
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
29 серпня 2019 17:56
Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2019 17:56
Завірені.zip
29 серпня 2019 17:56
проект.pdf
29 серпня 2019 17:56
Технічні вимоги .pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 09:29
Паспорт 2.pdf
29 серпня 2019 09:29
Паспорт 1.pdf
29 серпня 2019 09:29
Лист згода.pdf
29 серпня 2019 09:29
Захист довкілля.pdf
29 серпня 2019 09:29
Довідка ліцензування.pdf
29 серпня 2019 09:29
Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2019 09:29
Відкриття рахунку.pdf
29 серпня 2019 09:29
Арифметични помилкі.pdf
29 серпня 2019 09:29
5 Авторизація.pdf
29 серпня 2019 09:29
4 Контактна інформація.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 18:00
Цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2019 18:00
Договір поставки.pdf
28 серпня 2019 18:00
Гарантійні листи.pdf
28 серпня 2019 18:00
Сертифікати_DC_Link.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 12:14
ДОГОВІР_исправленный.pdf
29 серпня 2019 12:14
Пропозиція нормальная.pdf
29 серпня 2019 12:14
Гарантійний лист.doc
29 серпня 2019 11:02
ДОГОВІР_типовой_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА

ФОП "ГОЛЬНИК ВЛАДЛЕН ПАВЛОВИЧ"

ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
#3026207584
Переможець 38 979,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 09:59

Документи

05 вересня 2019 09:59
комп. Нежин.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
#3026207584
38 979,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2019 09:59
комп. Нежин.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 268ГТ.pdf укладений
17 вересня 2019 13:41