Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір офісний
Очікувана вартість
9 500,00 UAH
UA-2019-08-27-001288-a 0983963ee8fc4d38951a4db6eb1e9c4b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лозко Інна Миколаївна

380444569404 shevchpol3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Шевченківського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 38945945
Вебсайт: http://shev.gov.ua
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, Ризька,1
Контактна особа: Лозко Інна Миколаївна
380444569404
shevchpol3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 15:02
Очікувана вартість: 9 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Skiper або Berga Speed або Canon Yellow Label або Xerox Performer або Maestro Standard. Призначення: копіювально-розмножувальні роботи на принтерах і багатофункціональних пристроях. Колір- білий; щільність 80г/м2; 500 арк/пач, клас С або С+
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачка
папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ризька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування - власні кошти підприємства, кошти НСЗУ Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 серпня 2019 10:39
Дата відповіді: 28 серпня 2019 11:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
Товар, іншого виробника, аніж той що вказаний в ТЗ - розглядатися не буде. Згідно діючого законодавства ФОП приймають участь в закупівлі на загальних підставах -їх ціна без ПДВ -буде остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 7 476,00
UAH з ПДВ
7 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 7 398,00
UAH з ПДВ
7 104,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір" 9 060,00
UAH з ПДВ
7 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 8 052,00
UAH з ПДВ
7 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 14:50
ЯО103_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 10:12
КП — оновлено.pdf
29 серпня 2019 15:38
УСТАВНЫЕ.7z
29 серпня 2019 15:38
Лист -договір - згода.pdf
29 серпня 2019 15:38
КП.pdf
29 серпня 2019 15:38
Договір аналог..PDF
29 серпня 2019 15:38
Відгук.pdf
29 серпня 2019 15:38
Видаткова накладна.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 16:05
Documenti_Express-papir.zip

Публічні документи

30 серпня 2019 11:06
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЛЮК ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3531012047
Відхилено 7 060,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 17:28
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Відхилено 7 104,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:23
Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір"
#36057863
Переможець 7 890,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 12:14

Документи

Документи

Документи

09 вересня 2019 12:10
Протокол Переможця.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 12:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Експрес Папір"
#36057863
7 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 вересня 2019 12:10
Протокол Переможця.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_папір.pdf укладений
12 вересня 2019 15:09