Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний мультимедійний комплекс
Очікувана вартість
457 584,00 UAH
UA-2019-08-27-001258-a 9b24110b260d495a8ccebd2867bd5c17
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малахатка Анатолій Миколайович

380614146216 mtrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Малотокмачанська сільська рада Оріхівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04352090
Місцезнаходження: 70550, Україна , Запорізька обл., село Мала Токмачка, вул.Миру,297
Контактна особа: Малахатка Анатолій Миколайович
380614146216
mtrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону встановлено:
«Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Замовником було двічі відмінено конкурентні процедури закупівель:
1. Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами по предмету: ДК 021:2015, код 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний мультимедійний комплекс) (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2019-07-18-000759-b за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
2. Відкриті торги в порядку розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами по предмету: код за ДК 021:2015, код 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний мультимедійний комплекс) (номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2019-08-05-000139-ba за адресою www.prozorro.gov.ua) на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019 15:00
Оскарження наміру укласти договір: 07 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


ДК 021:2015, код 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний мультимедійний комплекс)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
Інтерактивний мультимедійний комплекс (Джерело фінансування - Кошти державного та місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 10 банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2019р. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

27 серпня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 14:40
Протокол переговорів.pdf
27 серпня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 14:40
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
Переможець 457 584,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 15:00

Документи

27 серпня 2019 14:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 15:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
457 584,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2019 14:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 21:26
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2019 16:31
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2019 16:31
Протокол виправлення технічних (механічних) помилок.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 14:34
Договір.pdf укладений
09 вересня 2019 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В розміщеному в системі Prozorro Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури та в Звіті про результати проведення процедури закупівлі в графі «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» було вказано «до 10 вересня 2019», а в п.5.3. укладеного договору «Термін поставки» вважається «протягом 2019 року». Враховуючи, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить механізму виправлення технічних помилок, допущених при заповненні відповідних форм документів у сфері публічних закупівель після оприлюднення інформації, комітет може прийняти рішення про виправлення таких помилок шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні тендерного комітету. Відповідно до вищевикладеного, тендерний комітет прийняв рішення вважати технічною помилкою інформацію про строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, що зазначена в Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури та в Звіті про результати проведення процедури закупівлі, а саме вважати вірним «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 2019 року». Вважати технічною помилкою та виправити її інформацію про строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, що зазначена в Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури та в Звіті про результати проведення процедури закупівлі, а саме вважати вірним «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 2019 року».
Номер договору про закупівлю: 269
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 457 584,00
UAH (в тому числі ПДВ 76 264,00 UAH)