Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти комп’ютерного обладнання
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2019-08-27-000740-a 15199a6ca10f46e690a05a58715a3957
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Василь Сипливий

+380975104529 magerivosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Магерівської селищної ради Жовківського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 41869204
Вебсайт: http://magerivska-gromada.gov.ua/viddil-osviti-19-32-04-15-01-2018/
Місцезнаходження: 80327, Україна , Львівська обл., Жовківський район, смт. Магерів, вул. Жовківська, 34
Контактна особа: Василь Сипливий
+380975104529
magerivosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 12:40
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


До комплекту входять - (персональний ноутбук, програмне забезпечення, техніка для друкування, копіювання, сканування, з витратними матеріалами для природничо-математичних кабінетів, Інтерактивні мультимедійні електронні освітні ресурси (предметне), мишка комп’ютерна, мережевий фільтр,)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 одиниця
Комплекти комп'ютерного обладнання (субвенція з обласного бюджету місцевим бюджетам + співфінансування з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 серпня 2019 10:46
Дата відповіді: 28 серпня 2019 12:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Аналоги допускаються та будуть розглядатися, якщо характеристики будуть відповідати вимогам документації.
2) Внесемо зміни в документацію.
3) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі, ціна буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 104 000,00
UAH з ПДВ
104 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 11:46
сертификатWindows-10-Pro.jpg
04 вересня 2019 11:46
Сервіс_центри.pdf
04 вересня 2019 11:46
Гарантійний лист.pdf
04 вересня 2019 11:46
propozitsiya_ 104000.pdf
04 вересня 2019 11:46
Декларація ноутбуки НР 3.pdf
04 вересня 2019 11:46
Декларація ноутбуки НР 2.pdf
04 вересня 2019 11:46
Декларація ноутбуки НР 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 104 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2019 07:45

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2019 07:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
104 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір комп.обладнання.pdf укладений
04 жовтня 2019 09:27
специфікація комп. обладнання.pdf укладений
04 жовтня 2019 09:27