Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

портативні компютери (ноутбуки) (18 штук)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-08-27-000372-b 8ea8ce5d872e4931b87675ee57bb6242
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвеєва Тетяна Миколаївна

+380312613025 mdkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська дитяча клінічна лікарня" Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01992825
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул.Ф.Ракоці, буд.3
Контактна особа: Матвеєва Тетяна Миколаївна
+380312613025
mdkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 12:34
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 12:34
Початок аукціону: 13 вересня 2019 14:50
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
портативні компютери (ноутбуки) (18 штук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул.Ракоці, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки за Договором проводяться після фактичного отримання товару Замовником на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. До накладної додається: сертифікати якості чи сертифікати відповідності. 4.2. Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Покупцем шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Постачальника протягом 20 календарних днів, у разі наявності бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. У разі відсутності у Покупця бюджетних коштів на момент отримання товару, розрахунок за нього здійснюється протягом - 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування і коштів на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватись жодні штрафні санкції, в т.ч.пеня, за порушення строків оплати за поставлений товар. 4.3. Покупець має право затримати оплату за товар, якщо товарні накладні чи податкові накладні не відповідають вимогам, передбаченим чинним законодавством та цим Договором, або містять помилки чи розбіжності. Покупець зобов’язаний попередити Постачальника про недоліки в одержаних накладних протягом 5 робочих днів із дня їх отримання. Подальший розрахунок буде здійснюватись тільки після виправлення помилок в первинних документах Постачальника. 4.4. Ціна на товар визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. Не врахована Постачальником вартість окремих послуг не сплачується Покупцем окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції тендерних торгів. 4.5. На вимогу Покупця Сторони проводять звірку взаєморозрахунків у визначеному Покупцем порядку. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2019 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 12:30
ДОДАТОК 5 проект договору.doc
27 серпня 2019 12:30
Додаток 4 специфікація 2019 рік.doc
27 серпня 2019 12:30
ДОДАТОК 3 підстави ст 17.doc
27 серпня 2019 12:30
ДОДАТОК 2 кваліфікаційні.doc
27 серпня 2019 12:30
ДОДАТОК 1 форма тендерна пропозиція.doc
27 серпня 2019 12:30
Тендерна документація 3021 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 серпня 2019 10:46
Дата відповіді: 29 серпня 2019 09:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ВІДПОВІДЬ:
1.Замовником в Додатку 4 до Тендерної документації визначено, що усі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Якщо учасник подає в пропозиції ”еквівалент”, то він надає порівняльну таблицю із зазначенням його (еквівалента) характеристик в довільній формі.
2. Розділом ІІІ Тендерної документації Замовника визначено наступне. Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді кольорових сканованих копій у форматі PDF (Portable Document Format), що включає в себе інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), відповідно до Додатку 4 до тендерної документації. Розкриття тендерних пропозицій та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, інформації і документів, що містять технічний опис предмета закупівлі, регламентовано ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Порядок подання тендерних пропозицій визначений ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі». Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Критерії та методика оцінки визначені відповідно до ч.1 ст. 28 вищезазначеного закону. Єдиним критерієм оцінки даних тендерних закупівель є ціна. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (у т.ч. податку на додану вартість, якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування та інших витрат, визначених законодавством. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатись пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням податків і зборів (у т.ч. податку на додану вартість, якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування та інших витрат, визначених законодавством.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 28 серпня 2019 14:32
Дата відповіді: 29 серпня 2019 09:26
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ВІДПОВІДЬ:
Внесення змін до Додатку 4 Тендерної документації, як пропонує Заявник, призведе до порушень одних із принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі», а саме – максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників, які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробником.
Окрім того, в Додатку 4 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує якість запропонованої продукції (декларація виробника або інший документ) та Постачальник при поставці відповідної партії Товару передає Замовнику супровідну документацію на Товар: інструкції з використання та/або гарантійні сертифікати та/або технічні паспорти тощо, якщо їх отримання є обов’язковим згідно законодавства України. Замовник має право не приймати Товар у випадку не надання супровідних документів на Товар.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 197 856,00
UAH з ПДВ
177 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.Б. СИСТЕМ" 195 400,08
UAH з ПДВ
182 297,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" 200 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 15:46
ДФС.pdf
19 вересня 2019 15:46
МВС 01.09.pdf
19 вересня 2019 15:46
Д_Кор_Балюк О.А._05.09.zip
19 вересня 2019 15:46
Д_Кор_ТОВ Діавестенд_05.09.zip
11 вересня 2019 23:56
Електронний підпис
11 вересня 2019 23:55
14.довідка санкції.pdf
11 вересня 2019 23:55
Витяг ПДВ.pdf
11 вересня 2019 23:55
10.Витяг ПДВ копія.pdf
11 вересня 2019 23:55
8.Статут копія.pdf
11 вересня 2019 23:55
7.Відомості про Учасника.pdf
11 вересня 2019 23:55
реєстр документів.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 09:57
свiдоцтво про реестрацiю.pdf
12 вересня 2019 09:57
свiдоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 177 400,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
177 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 09:42
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 13:48
договір Ноутбуки.PDF укладений
08 жовтня 2019 13:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 177 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 566,67 UAH)