Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт нежитлової будівлі Лозівського міського Палацу культури за адресою: Харківська обл., м. Лозова, проспект Перемоги, 1 (коригування)
Очікувана вартість
44 756 000,00 UAH
UA-2019-08-27-000242-c 6603741b931c4902ae3a67100b6330f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тараненко Оксана

+380664773581 taranenko_o.s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04014080
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20
Контактна особа: Тараненко Оксана
+380664773581
taranenko_o.s@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 14:15
Очікувана вартість: 44 756 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 223 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 223780 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт нежитлової будівлі Лозівського міського Палацу культури за адресою: Харківська обл., м. Лозова, проспект Перемоги, 1 (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64604, Україна, Харківська обл., Лозова, пр. Перемоги, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Джерело фінансування: державний бюджет (ДФРР), обласний бюджет Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Джерело фінансування: державний бюджет (ДФРР), обласний бюджет Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 12:06
Проект договору ДКБ.doc
27 серпня 2019 12:06
ТД Лозіський ПК.doc
28 серпня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 12:06
Проект договору ДКБ.doc
27 серпня 2019 12:06
ТД Лозіський ПК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення п 4.1
Дата подання: 29 серпня 2019 08:42
Дата відповіді: 29 серпня 2019 10:52
Шановний Замовник. в п 4.1 -відомості про керівника- яка інформація в них входить
Відповідь: Прізвище, ім'я, по-батькові та будь-яка інша інша інформація, яку учасник вважає необхідно зазначити.
забезпечення тендерної пропозициї
Дата подання: 29 серпня 2019 08:46
Дата відповіді: 29 серпня 2019 10:59
Шановний замовник! Відповідно до ст. 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель» одними з основних принципів здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з п. 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації (затверджена рішенням тендерного комітету, протокол № 85 від 27.08.2019 року) вимагається забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 223780,00 грн. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: ‒ відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; ‒ непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; ‒ ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; Я вважаю такі вимоги тендерної документації дискримінаційними та такими, що не відповідають принципам здійснення закупівель. Таке враження, що замовник, застосовуючи такі жорсткі вимоги щодо повернення банківської гарантії, навмисне обмежує коло потенційних учасників. Пропоную привести умови надання забезпечення тендерної пропозиції у відповідність до Закону України «Про здійснення публічних закупівель» та внести зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
1. Дана закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Закон України "Про здійснення державних закупівель" втратив чинність 25.12.2015 року.
2. У Тендерній документації зазначені випадки, у яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, відповідно до вимог ч. 3 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі".
уточнення п.п.4.11 п.4 Інші вимоги
Дата подання: 29 серпня 2019 13:43
Дата відповіді: 30 серпня 2019 15:02
Шановний замовник! Надайте, будь ласка, конкретний перелік посад та спеціальностей саме відповідальних працівників, згідно п.п. 4.11, по яким необхідно надати скан-копії посвідчень з охорони праці. І що Ви маєте на увазі під словами, які стоять після ":", а саме "правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском".?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен в складі своєї тендерної пропозиції надати скан-копії оригіналів посвідчень з охорони праці директора, головного інженера та виконроба та відповідальних працівників відповідно до вимог Закону України "Про охорону праці", постанов КМУ від 30.03.2016 № 256 "Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками", від 26.10.2011 № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки"
Інші вимоги п.п. 4.7, 4.8, 4.9, 4.12
Дата подання: 29 серпня 2019 16:09
Дата відповіді: 30 серпня 2019 15:03
Добрий день. Необхідно чи ні надавати листи-пояснення про ненадання Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма вже не діє згідно законодавства), Свідоцтва про сплату єдиного податку, якщо підприємство не є платником цього податку, Листів-згод на обробку персональних даних та Витягу (виписки) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для фізичних осіб-підприємців), якщо підприємство є юридичною особою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен в складі своєї тендерної пропозиції надати документи відповідно до вимог чинного законодавства України та Тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-27-000242-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БК ГОТІКА, Код ЄДРПОУ:24672945
Дата подання: 24 вересня 2019 11:47
Скасувати тендер і призначити новий, усунувши при цьому всі помилки відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства.
Технічне завдання Замовника «Додаток 3» не відповідає наданим проектом для ознайомлення і тому всі тендерні пропозиції учасників не можуть розглядатися, тому що не відображають справжню вартість робіт і матеріалів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 15:54
За змістом подана вимога стосується тендерної документації. Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону такі вимоги (скарги) можуть подаватись з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до, установленої для подання тендерних пропозицій. Таким чином учасник ТОВ "ГОТІКА" (код ЄДРПОУ 24672945) повинен був подати вимогу (скаргу) на умови тендерної документації до 07.09.2019.

Документи

27 вересня 2019 15:54
Протокол 110.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2019 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БК ГОТІКА 38 887 566,00
UAH з ПДВ
36 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА 42 511 198,00
UAH з ПДВ
36 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 44 545 174,80
UAH з ПДВ
44 096 980,20
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 44 566 929,89
UAH з ПДВ
44 566 929,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 15:51
Електронний підпис
12 вересня 2019 15:45
Новая тенд. пропоз
12 вересня 2019 15:45
Новая тенд. пропоз
11 вересня 2019 17:33
Електронний підпис
11 вересня 2019 17:27
Новая папка.rar
11 вересня 2019 17:08
УМВС.rar
11 вересня 2019 17:08
техника.pdf
11 вересня 2019 17:08
охрана тр.pdf
11 вересня 2019 17:08
ліст подтв.pdf
11 вересня 2019 17:08
довідка.pdf
11 вересня 2019 17:07
3.pdf
11 вересня 2019 17:07
2.pdf
11 вересня 2019 17:07
1.pdf
11 вересня 2019 16:58
штатное.pdf
11 вересня 2019 16:58
техика безб.pdf
11 вересня 2019 16:58
Тех.задание.pdf
11 вересня 2019 16:58
Тенд. пропоз.pdf
11 вересня 2019 16:58
свід. регистр.pdf
11 вересня 2019 16:58
план фінанс.pdf
11 вересня 2019 16:58
паспорт лифт.pdf
11 вересня 2019 16:58
кошт ч4.pdf
11 вересня 2019 16:57
кошт ч3.pdf
11 вересня 2019 16:57
кошт ч2.pdf
11 вересня 2019 16:57
кошт ч1.pdf
11 вересня 2019 16:57
ДЦ.pdf
11 вересня 2019 16:57
Додаток 8 суб.підр.pdf
11 вересня 2019 16:57
Додаток 6 працевн.pdf
11 вересня 2019 16:57
Додаток 5 оборудов.pdf
11 вересня 2019 16:57
Додаток 7 анал. договор.pdf
11 вересня 2019 16:57
Договор.pdf
11 вересня 2019 16:57
довідки.pdf
11 вересня 2019 16:57
довідки банков.pdf
11 вересня 2019 16:57
Довідка корруац.zip
11 вересня 2019 16:57
Графики.pdf
11 вересня 2019 16:57
Гарантия ТОВ БК Готика.zip
11 вересня 2019 16:57
Устав.pdf
05 вересня 2019 14:02
Електронний підпис
05 вересня 2019 13:58
Устав.pdf
05 вересня 2019 13:58
наказ.лиц.pdf
05 вересня 2019 13:58
Довідка корруац.zip

Публічні документи

10 вересня 2019 12:00
Електронний підпис
10 вересня 2019 11:57
Ліцензія.pdf.p7s
10 вересня 2019 11:57
ГАРАНТІЯ_421.2019-НГЕ_09.09.2019.pdf
10 вересня 2019 11:57
Штатное расписание.pdf
10 вересня 2019 11:57
ТЗ.pdf
10 вересня 2019 11:57
Тендерна пропозиція.pdf
10 вересня 2019 11:57
Свідоцтво ПДВ.pdf
10 вересня 2019 11:57
Проект договору ДКБ.pdf
10 вересня 2019 11:57
Правила работ на высоте.pdf
10 вересня 2019 11:57
Пояснювальна записка.pdf
10 вересня 2019 11:57
Паспорт ліфта.pdf
10 вересня 2019 11:57
Наказ на Директора №19 001.pdf
10 вересня 2019 11:57
Ліцензія.pdf
10 вересня 2019 11:57
Лист-відгук.pdf
10 вересня 2019 11:57
Лист-відгук школа 55.pdf
10 вересня 2019 11:56
Дозвіл.pdf
10 вересня 2019 11:56
Додаток до ліцензії.pdf
10 вересня 2019 11:56
Додаток 7 досвід.pdf
10 вересня 2019 11:56
Договір Школа №55.pdf
10 вересня 2019 11:56
Дог.аренды автомоб.№01-02.pdf
10 вересня 2019 11:56
Дог. Департамент.pdf
10 вересня 2019 11:56
Довідка про сплату ПДВ.pdf
10 вересня 2019 11:56
Довідка ЄДРПОУ.pdf
10 вересня 2019 11:56
Графік.pdf
10 вересня 2019 11:56
Витяг на 04.09.19.pdf
10 вересня 2019 11:56
Акт Школа №55.pdf
10 вересня 2019 11:56
Акт Первомайськ.pdf
10 вересня 2019 11:56
Акт Департамент.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 14:27
Електронний підпис
23 вересня 2019 14:27
public_doc.p7s
11 вересня 2019 17:33
Електронний підпис
11 вересня 2019 17:31
Технічна специфікація.pdf
11 вересня 2019 17:31
Гарантія 2069-19.zip

Публічні документи

11 вересня 2019 15:07
Електронний підпис
11 вересня 2019 15:07
зразок паспорту.pdf
11 вересня 2019 15:07
Витяг із Статуту.7z
11 вересня 2019 15:07
Протокол НР.7Z
11 вересня 2019 15:06
Банківська ліцензія.7z
11 вересня 2019 15:06
Лист для клієнтів.7z
11 вересня 2019 15:06
Наказ Фролова Ю.М.7Z
11 вересня 2019 15:06
Гарантія 14200-19.7z
11 вересня 2019 15:06
кошторис+кал.графік.pdf
11 вересня 2019 15:06
відповідність ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БК ГОТІКА

НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БК ГОТІКА
#24672945
Відхилено 36 550 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 16:09
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА
#30235387
Відхилено 36 600 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 10:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
Переможець 44 096 980,20
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 08:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 08:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
44 096 980,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:08
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 08:39
ДУ 11.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 08:39
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 08:00
ДУ 10.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 08:00
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 08:35
ДУ 9 (1).pdf зміни до договору
26 травня 2021 08:35
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 10:48
ДУ 8 (1).pdf зміни до договору
24 травня 2021 10:48
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 08:29
ДУ 7 (1).pdf зміни до договору
08 квітня 2021 08:25
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:57
ДУ 6 (1) (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:57
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 11:03
ДУ 5 (1).pdf зміни до договору
08 грудня 2020 11:02
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 14:47
ДУ 4 (1).pdf зміни до договору
16 червня 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:24
ДУ 3 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:24
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 08:38
ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 08:38
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2019 11:23
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 11:23
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 11:09
Договір 16-19.pdf укладений
02 жовтня 2019 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення цни
Номер договору про закупівлю: 16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коригуванням проектної документації
Номер договору про закупівлю: 16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 899 310,10
UAH (в тому числі ПДВ 4 983 218,35 UAH)