Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція котельні на вул. Котельникова, 7/13 (І черга будівництва)
Очікувана вартість
5 622 360,00 UAH
UA-2019-08-27-000166-b 2573662917f74a939c4e5389113379b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2019 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 14:55
Очікувана вартість: 5 622 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 622,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м. Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська, 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: обсяг відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: котельня на вул. Котельникова, 7/13 у Святошинському районі м. Києва.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція котельні на вул. Котельникова, 7/13 (І черга будівництва).
Джерело фінансування - бюджет міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, вул. Котельникова, 7/13 у Святошинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1) Замовник має право надати аванс у розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів; 2) Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В" 5 138 217,98
UAH з ПДВ
5 138 217,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО 5 505 378,66
UAH з ПДВ
5 505 378,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 5 622 350,80
UAH з ПДВ
5 622 350,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 12:03
Електронний підпис
20 вересня 2019 12:02
10. Відкрит. рах. ПУМБ.pdf
20 вересня 2019 12:02
9. Відкрит. рах. Приват24.pdf
20 вересня 2019 12:02
8.2 Виписка.pdf
20 вересня 2019 12:02
8. Витяг з ЄДР.PDF
20 вересня 2019 12:02
1.1 ДЦ.pdf
20 вересня 2019 12:01
1. Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 12:01
17. Статут та опис.PDF
20 вересня 2019 12:01
7. Витяг ПДВ.pdf
20 вересня 2019 12:01
6.3 Паспорт Д_яченко І.А..PDF
20 вересня 2019 12:01
16. Інші довідки.pdf
20 вересня 2019 12:01
6.2 Протокол Наказ.pdf
20 вересня 2019 12:01
15. ст. 17.PDF
20 вересня 2019 12:01
12. Ліцензія та Дозвіл.pdf
20 вересня 2019 12:01
11. Баланс та Ф2_3_4.pdf
20 вересня 2019 12:01
4.6 Відгук.pdf
20 вересня 2019 12:01
4.5 КБ 141216.pdf
20 вересня 2019 12:01
4.4 КБ 161216.pdf
20 вересня 2019 12:01
4.3 Договір 141216.pdf
20 вересня 2019 12:01
4.2 Договір 161216.pdf
20 вересня 2019 12:01
3.2 Підтвердження прац..PDF
20 вересня 2019 12:01
3.1 Довідки працівники.PDF
20 вересня 2019 12:01
2.5 Ліцензія АВК.pdf
20 вересня 2019 12:01
2.4 Довідка АВК.pdf
20 вересня 2019 12:01
2.3 Договір оренди.pdf
20 вересня 2019 12:01
2. Наявність обладнання.pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 20:46
Рішення.pdf
19 вересня 2019 20:46
14,15.Копія,_ІПН_директора.pdf
19 вересня 2019 20:46
13.Витяг платника ПДВ.pdf
19 вересня 2019 20:46
12.Виписка з ЄДР.pdf
19 вересня 2019 20:46
11.Витяг ЄДРПОУ.pdf
19 вересня 2019 20:46
10.Статут нова ред..pdf
19 вересня 2019 20:46
10.Опис2.pdf
19 вересня 2019 20:46
8.Протокол засідання.pdf
19 вересня 2019 20:46
7. Протокол №1.pdf
19 вересня 2019 20:46
2.Договір_бух_облік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В"

ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО

ТОВ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В"
#34760641
Переможець 5 138 217,98
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В"
#34760641
5 138 217,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:56
Додаткова угода № 3 від 30.12.2020 до дог. № 16_19-КТ реконструкція котельні вул. Котельникова 7_13.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 18:30
Додаткова угода № 2 від 16.10.2019 до дог. № 16-19-КТ від 16.10.2019, вул. Котельникова, 7-13.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 18:00
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 12:30
Додаткова угода №1 від 22.10.2019 до дог. №16-19-КТ від 16.10.2019 вул. Котельникова, 7-13.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 12:18
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 16:03
Додатки до договору Локальні кошториси 2-1-4 - 2-1-18.pdf укладений
17 жовтня 2019 15:46
Договір № 16-19-КТ від 16.10.2019, вул. Котельникова, 7-13.pdf укладений
17 жовтня 2019 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору; в Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору; в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору; в Розділ 17 «Інші умови Договору» Договору; до додатків до Договору: Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді 1 від 22.10.2019 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 16/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 2 «Строки виконання робіт» Договору, в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 17 «Інші умови Договору» Договору, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 27.12.2019 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 16/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, у Розділ 18 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 3 – Договірна ціна в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 30.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 16/19-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 508 269,39
UAH (в тому числі ПДВ 418 044,90 UAH)