Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва. Капітальний ремонт (утеплення фасаду) житлового будинку ОСББ «Юнал» по вул. А. Барбюса, 40. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 801 980,00 UAH
UA-2019-08-26-000017-c ● bf705811b2cc4a33959ef3878de0e3ce
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 25772436 |
Вебсайт: | http://www.kyivesko.com.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а |
Контактна особа: |
Валентина Скляренко +380442345410,+380442345427 sklyar-min@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2019 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2019 12:51 |
Очікувана вартість: | 3 801 980,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 010,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Строки виконання можуть бути змінені в залежності від терміну проведення процедури закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва. Капітальний ремонт (утеплення фасаду) житлового будинку ОСББ «Юнал» по вул. А. Барбюса, 40. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Фінансування відповідно Програмі економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 рік
Розгорнути
Згорнути
Фінансування відповідно Програмі економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, Київ, м.Київ, вул. А. Барбюса, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
—
14 листопада 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) в розмірі до 30% від суми договору. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2019 23:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2019 23:08 |
2 ТД Барбюса-зміни.pdf | |
10 вересня 2019 23:08 |
5 Перелік внесення змін 10.09.19.pdf | |
26 серпня 2019 16:44 |
Додаток 5 Проект договору-Барбюса.pdf |
10 вересня 2019 23:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 вересня 2019 23:08 |
2 ТД Барбюса-зміни.pdf
|
|||
10 вересня 2019 23:08 |
5 Перелік внесення змін 10.09.19.pdf
|
|||
26 серпня 2019 16:44 |
Додаток 5 Проект договору-Барбюса.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічних вимог
Дата подання: 02 вересня 2019 14:48
Дата відповіді: 04 вересня 2019 12:51
Просимо надати роз’яснення щодо умов тендерної закупівлі, а саме:
1. У Додатку №4 «Технічні вимоги замовника» зазначено, що «Учасник торгів має право подати пропозицію, що містить матеріали та обладнання відмінні від зазначених у відомості робіт, матеріалів та обладнання, в разі якщо ці матеріали та обладнання є їх еквівалентом». Просимо роз’яснити, що саме можна вважати «еквівалентом», яким чином замовником буде прийняте рішення, щодо еквівалентності та якими діючими нормативними актами визначається «еквівалентність» матеріалів та обладнання, та яким чином вона має бути підтверджена чи спростована.
2. У Додатку №4 «Технічні вимоги замовника» зазначено, що «Матеріали, що використовуються для виконання робіт, повинні мати необхідні сертифікати», проте з 01.01.2018р. скасовано обов’язкову сертифікацію матеріалів, тобто матеріали, що будуть використовуватися для виконання робіт з предмету закупівлі, не повинні мати сертифікати.
Просимо внести зміни до тендерної документації та забезпечити рівні умови та відсутність дискримінації Учасників процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Еквівалентом матеріалу зазначеному в умовах закупівлі буде рахуватись матеріал, який має таку ж сферу застосування та технічні характеристики і показники властивостей якого будуть відповідати вимогам відповідних ДСТУ.
2) Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 №93 (зареєстрованого в Мін’юсті України 16.02.2018 №194/31646) втратив чинність наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання т а споживчої політики від 01 лютого 2005 р. №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов`язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 №466/10746 ( із змінами). З 1 січня 2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 №46-94 «Про стандартизацію і сертифікацію», який визначав правові та економічні основи стандартизації та сертифікації.
В п. 5.10.4 ДСТУ Б В.2.6-34:2008 зазначено: Організація-розробник конструкції фасадної теплоізоляції та виготовлювач (постачальник) комплекту, як правило, забезпечують поставку матеріалів, що передбачені проектом, надає документи, які підтверджують придатність даних матеріалів та комплектуючих виробів для застосування в будівництві (сертифікати, свідоцтва про придатність до застосування, технічні умови, протоколи та висновки випробувань в акредитованих лабораторіях), бере участь у контрольних випробуваннях, встановлює гарантійний термін на кінцевий виріб, здійснює моніторинг експлуатаційних властивостей системи теплоізоляції.
Враховуючи те, що на теперішній час в Україні відсутня обов`язкова сертифікація продукції, Підрядник, на вимогу Замовника, має право отримати у виробника продукції посвідчення якості про відповідність виробленої продукції вимогам ДСТУ, які виробник може отримати від відповідного компетентного органу.
2) Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 №93 (зареєстрованого в Мін’юсті України 16.02.2018 №194/31646) втратив чинність наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання т а споживчої політики від 01 лютого 2005 р. №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов`язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 №466/10746 ( із змінами). З 1 січня 2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 №46-94 «Про стандартизацію і сертифікацію», який визначав правові та економічні основи стандартизації та сертифікації.
В п. 5.10.4 ДСТУ Б В.2.6-34:2008 зазначено: Організація-розробник конструкції фасадної теплоізоляції та виготовлювач (постачальник) комплекту, як правило, забезпечують поставку матеріалів, що передбачені проектом, надає документи, які підтверджують придатність даних матеріалів та комплектуючих виробів для застосування в будівництві (сертифікати, свідоцтва про придатність до застосування, технічні умови, протоколи та висновки випробувань в акредитованих лабораторіях), бере участь у контрольних випробуваннях, встановлює гарантійний термін на кінцевий виріб, здійснює моніторинг експлуатаційних властивостей системи теплоізоляції.
Враховуючи те, що на теперішній час в Україні відсутня обов`язкова сертифікація продукції, Підрядник, на вимогу Замовника, має право отримати у виробника продукції посвідчення якості про відповідність виробленої продукції вимогам ДСТУ, які виробник може отримати від відповідного компетентного органу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "АВД Будагросервіс" |
3 496 390,00
UAH з ПДВ
|
3 178 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОП ФАСАД" |
3 654 983,76
UAH з ПДВ
|
3 178 892,89
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
3 668 905,20
UAH з ПДВ
|
3 179 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАСТРЕЙЛ" |
3 610 560,91
UAH з ПДВ
|
3 180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Саліт" |
3 790 674,00
UAH з ПДВ
|
3 790 674,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "АВД Будагросервіс" #36200611 |
Відхилено |
3 178 890,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 19:42
|
ТОВ "ТОП ФАСАД" #41307813 |
Відхилено |
3 178 892,89
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2019 18:05
|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Переможець |
3 179 900,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 18:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 19:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2019 17:28
|
160 Дог ДУ 1 Класика комфортуScan.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2019 17:27
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 16:37
|
9 160 Бмр Класіка комфорту Юнал, Барбюса (1).pdf | укладений |
25 жовтня 2019 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 6.3. договору та додаток 2 до договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 160-Г-БМ-70/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |