Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-08-23-002224-c ab1d8343fab14e4b9740bb2d04754194
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

СЕРГІЄВА-ШМАРКАТЮК Оксана Миколайвна

+380552343843 internat101@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Гімназія ім. Т.Г.Шевченка" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 23130722
Місцезнаходження: 73013, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Пугачова, 101
Контактна особа: СЕРГІЄВА-ШМАРКАТЮК Оксана Миколайвна
+380552343843
internat101@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Пункт закону cт. 35, п 4. Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документаціїОбгрунтування "Комунальний заклад "Гімназія ім. Т.Г.Шевченка" Херсонської обласної ради, Замовник, відповідно до покладених на нього зобов’язань та з метою забезпечення його належного функціювання, намагався вже двічі провести відкриті торги на закупівлю Послуги зі встановлення систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень , але щоразу дана закупівля відмінялася UA-2019-07-11-000454-b , UA-2019-05-23-002111-a, відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, у зв’язку із тим, що на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій. А отже, враховуючи вищевикладене та з метою дотримання вимог діючого законодавства, забезпечення виконання річного плану закупівель на 2019 рік, вважаємо за доцільне здійснити закупівлю Класифікація за ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи шляхом застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно до пункту четвертого частини другої статті 35 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: UA-2019-07-11-000454-b , UA-2019-05-23-002111-a

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 серпня 2019 19:34
Оскарження наміру укласти договір: 04 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73013, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Пугачова,101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

23 серпня 2019 19:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-28-000013 ● 706ba7a17ea34aeea5b50e491423f874
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 вересня 2021 13:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
28.09.2021 № 594

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-08-23-002224-c.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бєлоусова Наталія Василівна
#2127218629
Переможець 294 865,00
UAH з ПДВ
24 серпня 2019 19:34

Документи

24 серпня 2019 19:33
Електронний підпис
24 серпня 2019 19:31
ПРОТОКОЛ наміру.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 серпня 2019 19:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бєлоусова Наталія Василівна
#2127218629
294 865,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 серпня 2019 19:33
Електронний підпис
24 серпня 2019 19:31
ПРОТОКОЛ наміру.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 13:53
пожарка.pdf укладений
13 вересня 2019 13:38