Інтерактивна панель.
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2019-08-23-002203-c 16f8075a89084c548a81da11a1723d0a
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: відділ освіти Ічнянської міської ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 42016568
Місцезнаходження замовника: 16703, Україна, Чернігівська обл., місто Ічня, вулиця Героїв Майдану, 6
Контактна особа замовника: Івченко Володимир Іванович
+380463321897
ichniaosvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2019 19:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2019 19:03
Початок аукціону: 09 вересня 2019 15:52
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,58 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Інтерактивна панель.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16703, Україна, Чернігівська область, місто Ічня, вул. Героїв Майдану, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі, співфінансування: - субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду, кошти місцевого бюджету Ічнянської міської ради . Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 серпня 2019 19:03
Електронний цифровий підпис
23 серпня 2019 18:59
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 08:50
Дата відповіді: 28 серпня 2019 18:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 6 розділу ІІ тендерної документації Замовником викладено вимоги до товару, який може запропонувати Учасник.
Пункт 5 розділу І тендерної документації передбачає: вітчизняні та іноземні учасникм всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівлі на рівних умовах.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій буде проподитися згідно розділу V тендерної документації на підставі ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-23-002203-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 28 серпня 2019 20:55
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: п. Копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO14001:2015) на інтерактивну панель, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій.Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників.Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити : п. Копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO14001:2015) на інтерактивну панель, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2019 17:26
Якщо документи або інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, не передбачені чинним законодавством України (або законодавством іншої країни, в якій зареєстрований учасник - нерезидент) для учасника, то вони не подаються останніми, але замість них подається письмове пояснення (з посиланням на відповідні норми законодавства) про причини неподання документів у складі тендерної пропозиції, (п.1 р. ІІІ, інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації).
Номер вимоги: UA-2019-08-23-002203-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 28 серпня 2019 20:56
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2019 17:31
Якщо документи або інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, не передбачені чинним законодавством України (або законодавством іншої країни, в якій зареєстрований учасник - нерезидент) для учасника, то вони не подаються останніми, але замість них подається письмове пояснення (з посиланням на відповідні норми законодавства) про причини неподання документів у складі тендерної пропозиції /п. 1 р. ІІІ, інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації/.

Документи

29 серпня 2019 17:26
протокол

Документи

29 серпня 2019 17:31
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 260 000,00
UAH з ПДВ
258 492,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 259 250,00
UAH з ПДВ
259 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 10:33
Податкова.PDF
12 вересня 2019 10:33
МВС.PDF
12 вересня 2019 10:33
Довідка корупція.pdf
12 вересня 2019 10:33
Довідка банкрутство.pdf
06 вересня 2019 17:03
sign.p7s
06 вересня 2019 17:02
ISO 9001.pdf
06 вересня 2019 17:02
ISO 14001.pdf
06 вересня 2019 17:02
Технічні вимоги.pdf
06 вересня 2019 17:02
Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 17:02
Статут.PDF
06 вересня 2019 17:02
Стаття 17.pdf
06 вересня 2019 17:02
Проект договору.pdf
06 вересня 2019 17:01
Паспорт код директора.PDF
06 вересня 2019 17:01
Опис.PDF
06 вересня 2019 17:01
Інструкція на ПЗ.pdf
06 вересня 2019 17:01
Інструкція на панель.pdf
06 вересня 2019 17:01
Згода на обробку даних.pdf
06 вересня 2019 17:01
ДСЕЕ на панель.pdf
06 вересня 2019 17:01
Довідка платник ПДВ.pdf
06 вересня 2019 17:01
ГРИФ mClass.pdf
06 вересня 2019 17:01
Гарантія на товар.pdf
06 вересня 2019 17:01
Гарантійний щодо ціни.pdf
06 вересня 2019 17:01
Гарантійний санкції.pdf
06 вересня 2019 17:01
Відомості ЄДРПОУ.PDF
06 вересня 2019 17:01
Витяг з ЄДР.PDF
06 вересня 2019 17:01
Витяг ПДВ.pdf
06 вересня 2019 17:01
Виписка з ЄДР.pdf
06 вересня 2019 17:01
Авторизація на ПЗ.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 17:32
Цінова пропозиція.pdf
30 серпня 2019 17:32
Технічна специфікація.pdf
30 серпня 2019 17:32
Статут.PDF
30 серпня 2019 17:32
Ст. 17.pdf
30 серпня 2019 17:32
Проект ДОГОВОРУ.pdf
30 серпня 2019 17:32
Паспорт код директора.PDF
30 серпня 2019 17:32
Довідка платник ПДВ.pdf
30 серпня 2019 17:32
Гарантія ціни.pdf
30 серпня 2019 17:32
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
30 серпня 2019 17:32
Витяг ПДВ.PDF
30 серпня 2019 17:32
Витяг з ЄДР.PDF
30 серпня 2019 17:32
Виписка з ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
Переможець 258 492,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 10:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
258 492,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку