Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 7122000-6 «Послуги з архітектурного проектування» (Виготовлення ескізного проекту «Будівництво Льодової арени в м. Києві»)
DK 021: 2015: code 7122000-6 «Architectural design services» (Development of the sketch project "Construction of the Ice Arena in Kyiv")
Очікувана вартість
4 760 000,00 UAH
UA-2019-08-23-002186-c 199ff4b9c19a4d91baa101b825431eb1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жмурко Катерина Олександрівна

+380505305177 Led_st@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство «Центральна учбово-тренувальна база по ковзанярському спорту «Льодовий стадіон»
Код ЄДРПОУ: 04539931
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., Київ, проспект Академіка Глушкова, 9
Контактна особа: Жмурко Катерина Олександрівна
+380505305177
Led_st@ukr.net
Додаткові контактні особи: Жмурко Катерина Олександрівна
+380505305177
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Enterprise "Central Ice Skating Training and Training Base for Ice Skating"
National ID: 04539931
Contact point: Zhmurko Ekaterina Alexandrovna
+380505305177
Led_st@ukr.net
Additional contacts: Zhmurko Ekaterina Alexandrovna
+380505305177

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 11:04
Очікувана вартість: 4 760 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 23 серпня 2019 18:15
Enquiries until: 28 вересня 2019 00:00
Complaints submission until: до 04 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 жовтня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 4 760 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 47 600 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71220000-6: Послуги з архітектурного проектування


Scope of the procurement
«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України» Ідентифікатор плану: UA-P-2019-08-27-001510-c
Розгорнути Згорнути
"As the e-procurement system windowro.gov.ua provides for the obligatory indication of the expected value of" with "or" without "VAT the customer indicated the value" of "VAT. However, the evaluation and participation of the participants are allowed regardless of the form of taxation, determined in accordance with the tax legislation of Ukraine » Plan ID: UA-P-2019-08-27-001510-c
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення ескізного проекту «Будівництво Льодової арени в м. Києві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03187, Україна, Київська область, м. Київ, просп. А. Глушкова, буд. 9
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Development of the sketch project "Construction of the Ice Arena in Kyiv"
CPV: 71220000-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надану послугу здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання кожного Акту прийому-здачі наданих послуг наступними етапами: архітектурна частина – 50 % від загальної вартості послуг за цим Договором;10.2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 50
Iнша подія Розрахунки за надану послугу здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання кожного Акту прийому-здачі наданих послуг наступними етапами:конструктивна частина – 20 % від загальної вартості послуг за цим Договором. 10.2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 20
Iнша подія Розрахунки за надану послугу здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання кожного Акту прийому-здачі наданих послуг наступними етапами: технологічне обладнання – 20 % від загальної вартості послуг за цим Договором; 10.2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 20
Iнша подія Розрахунки за надану послугу здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання кожного Акту прийому-здачі наданих послуг наступними етапами: кошторисна документація – 10 % від загальної вартості послуг за цим Договором. 10.2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 14:48
Додаток_7_Форма-лист підтвердження згоди щодо істотних умов Договору.docx
30 вересня 2019 14:48
Додаток_6_Лист-згода на обробку_ використання_ поширення та доступ до персональних даних.docx
30 вересня 2019 14:48
Перелік змін 30.09.2019.docx
23 вересня 2019 12:13
Перелік змін 23.09.2019.docx
30 вересня 2019 14:48
Тендерна_документацiя_(Виготовлення_ескiзного_проекту)_зі змінами 30.09.19.docx
23 вересня 2019 12:13
Тендерна_документацiя_(Виготовлення_ескiзного_проекту)_зі змінами 23.09.19.docx
23 серпня 2019 18:16
Тендерна_документацiя_(Виготовлення_ескiзного_проекту).docx
30 вересня 2019 14:48
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(1).doc
23 вересня 2019 12:13
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(1).doc
23 серпня 2019 18:16
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(1).doc
23 вересня 2019 12:13
Додаток__5_Проект_договору_зі змінами 23.09.19.doc
23 серпня 2019 18:16
Додаток__5_Проект_договору.doc
23 вересня 2019 12:13
Додаток__4_Технiчнi_характеристики_зі змінами 23.09.19.rtf
23 серпня 2019 18:16
Додаток__4_Технiчнi_характеристики.rtf
23 вересня 2019 12:13
Додаток__1_Тендерна_пропозицiя_зі змінами.doc
23 серпня 2019 18:16
Додаток__1_Тендерна_пропозицiя.doc
23 серпня 2019 18:16
Додаток__3_Вiдповiднiст__квалiфiкацiйним_критерiям_(на_погодження).rtf
23 серпня 2019 18:16
Додаток__2_Вiдповiднiст__вимогам_ст.17_(1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання стосовно етапів виготовлення та видачі документації
Дата подання: 12 вересня 2019 17:43
Дата відповіді: 17 вересня 2019 16:01
Відповідно до умов проекту договору викладеному у ТД, Розрахунки за надану послугу здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання кожного Акту прийому-здачі наданих послуг наступними етапами: 3.5.1. архітектурна частина – 50 % від загальної вартості послуг за цим Договором; 3.5.2. конструктивна частина – 20 % від загальної вартості послуг за цим Договором; 3.5.3. технологічне обладнання – 20 % від загальної вартості послуг за цим Договором; 3.5.4. кошторисна документація – 10 % від загальної вартості послуг за цим Договором Просимо Вас роз'яснити, чи необхідно ( або можливо) виконувати та передавати Замовнику ПКД у відповідності до запропонованої в п.3.5.1-3.5.4 системи розрахунків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п 3.5 Проекту договору передбачається три етапи розрахунків за надані послуги. Розрахунок за передання кошторисної документації є одним із етапів відповідно до підпункту 3.5.4. . Порядок погодження, здачі і прийняття наданих послуг визначені у пункті 4 договору.
Чертежи
Дата подання: 13 вересня 2019 14:58
Дата відповіді: 17 вересня 2019 16:01
Вы предоставляете чертежи арены?
Відповідь: Підпунктом 2.1.1. пункту 2.1 проекту договору визначено перелік вихідних даних, які зобов'язаний надати Замовник.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-23-002186-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БАДЕ", Код ЄДРПОУ:37723094
Дата подання: 12 вересня 2019 17:26
Щодо усунення дискримінаційних умов закупівлі
Пунктом 4.4 першого розділу тендерної документації встановлено строк виконання робіт 90 календарних днів з моменту підписання договору, але в будь-якому випадку до 31.12.2019. По-перше: зазначеного строку (90 днів) для виконання даного обсягу робіт замало в принципі, не кажучи вже про якість та відповідність робіт. По-друге: фактично на виконання робіт залишиться менш ніж 45 календарних днів, враховуючи прогнозовану дату проведення аукціону 29.10.2019, а підписання договору з урахуванням всіх процедур вийде, у кращому випадку, на середину листопада 2019 р.
В даному випадку складається таке враження, що у когось проект (предмет закупівлі) вже виконаний, а встановленням нереальних строків виконання робіт Замовник відсіює потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до статті 3 Закону №922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренцiя серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям i зловживанням.
На виконання п. 2 та п 3, статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015, вимагаємо:
- надати роз’яснення: на підставі чого визначений даний строк виконання робіт;
- усунути у тендерній документації дискримінаційні умови шляхом збільшення строку виконання робіт та встановлення чіткого, константного та безумовного строку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2019 16:02
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" одним із принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність. Встановлення строків на виконання робіт здійснювалося відповідно до вказаного принципу та на розсуд замовника, що не є діями, які суперечать вимогам Закону України "Про публічні закупівлі". А також строк виконання робіт визначений з урахування того, що бюджетний період в Україні становить один календарний рік, який триває з 1 січня по 31 грудня одного року.
Номер вимоги: UA-2019-08-23-002186-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АІММ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39180745
Дата подання: 13 вересня 2019 14:26
Уточнення по Закупівлі
Для кошторисного розрахунку вартості виконання проектних робіт, просимо Вас надати уточнення по тендеру, а саме:
"На яку орієнтовну кількість працівників розрахована Адміністративна будівля або яка площа відведена під Адміністративну будівлю в комплексі"
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 вересня 2019 16:02
Комплекс має бути розрахований з адміністративною частиною з постійно перебуваючими працівниками в кількості 30 - 45 осіб.
Номер вимоги: UA-2019-08-23-002186-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕВТЕХПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39780751
Дата подання: 13 вересня 2019 15:14
Дискримінаційні вимоги
Враховуючи вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція Замовника оголошена з грубими порушеннями.
По-перше: вимога пункту 1., розділу ІІІ тендерної пропозиції є неправомірною, а саме: «...Тендерну пропозицію (за формою Додатку 1), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону.». «Тендерна пропозиція», де зазначається вартість робіт, послуг один з вагомих документів, який повинен заповнюватися на етапі подання пропозиції на майданчик prozorro, а не після проведення аукціону. Дана вимога є грубим порушенням даної закупівлі.
По-друге: В заявленому предметі закупівлі Замовник вказує виготовлення ескізного проекту (ДК 021:2015: код 7122000-6 «Послуги з архітектурного проектування» (Виготовлення ескізного проекту «Будівництво Льодової арени в м. Києві»)). а в Додатку 4 до тендерної документації, технічні характеристики предмету закупівлі вказані як на стадію ескізний проекту та і на виготовлення проектної документації. Виходячи з цього відбудеться не цільове використання коштів, що тягне за собою кримінальну відповідальність.
По-третє: В вимогах тендерної документації Замовник прописав дискримінаційні умови для учасників, а саме:
1) п.1., розділу ІІІ тендерної документації є наступна вимога «...Згідно частини другої статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 №2275-VIII, якщо сума угоди 50% і більше чистих активів ТОВ, така угода повинна обов’язково бути узгоджена загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи – активи підприємства за вирахуванням його зобов’язань. У разі, якщо учасник торгів є товариство з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції.»
2) П.п. 3.1., п.3, таблиці 1, додатку 3 до тендерної документації вимагається «.3.1. Інформаційна довідка в довільної формі, що містить інформацію про наявність в учасника аналогічних договорів (не менш двох), що підтверджує наявність досвіду розробки ескізних проектів.» Вважаємо вимогу щодо надання копій 2 договорів щодо надання аналогічних послуг такою, що порушує визначені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме принцип добросовісної конкуренції серед учасників та принцип недискримінації учасників. Надання копії 1 договору щодо надання аналогічних послуг є цілком достатнім підтвердженням позитивного досвіду виконання учасником аналогічних договорів, також враховуючи положення ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Тобто Закон України «Про публічні закупівлі» визначає як кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, визначаючи аналогічний договір в однині, що вказує на достатність одного аналогічного договору в якості документального підтвердження досвіду учасника. На підставі вищевикладеного, вимагаємо:
1) Змінити вимогу щодо надання копії 2-х договорів щодо надання аналогічних послуг на вимогу щодо надання копії 1-ого договору щодо надання аналогічних послуг на підставі ст. 3 та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».

Враховуючи вище викладене, просимо тендерний комітет привести вимоги тендерної документації відповідно до законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 вересня 2019 16:34
Щодо першого. Абзац перший пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації викладено в редакції: "Тендерну пропозицію (за формою Додатку 1), приведену у відповідність до вимог тендерної документації, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону.
* Примітка: у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції, тендерну пропозицію, приведену у відповідність до вимог тендерної документації, учасник, пропозиція якого є наступною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника."
Щодо другого. В абзаці першому пункту 6 додатку 4 слова "проектної документації" замінити на слова "екскізного проекту".
Щодо третього.
1) Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів, зокрема, з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника Процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; іншою інформацією, що передбачена згідно з цією Документацією.
Згідно з частиною першою статті 44 Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). Згідно з частино другою статті 44 вказаного Закону рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно з ПСБО [Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку] 19, чисті активи - активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань.
Отже, у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, та установчий документ якого містить особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значних правочинів), такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва тощо), та у випадку, якщо вартість предмету договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітнього періоду тощо) додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі.
Позиція наведена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету Україниз розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3670-р/пк-пз від 28.03.2019.

2) Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Тобто, вимога щодо надання не менше двох аналогічних договорів не є такою, що суперечить вимогам законодавства.
Вказана інформація наведена відповідно до позиції Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, викладеної неодноразово у відповідях на звернення учасників торгів, одна із яких знаходиться за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=fce9e57e-a46c-44bb-83d6-7107a29dc459&lang=uk-UA .
Номер вимоги: UA-2019-08-23-002186-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БАДЕ", Код ЄДРПОУ:37723094
Дата подання: 13 вересня 2019 17:02
Щодо усунення невідповідностей у тендерній документації
У пункті 1., розділу ІІІ тендерної документації міститься умова: «Тендерну пропозицію (за формою Додатку 1), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону…», але у формою тендерної пропозиції (форма Додатку 1), не передбачено надання будь-якої інформації або показників, які потенційно можуть бути змінені за результатами аукціону.
Вимагаємо усунути вищезазначену невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 вересня 2019 16:35
абзац перший пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації буде викладено в редакції: "Тендерну пропозицію (за формою Додатку 1), приведену у відповідність до вимог тендерної документації, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону.
* Примітка: у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції, тендерну пропозицію, приведену у відповідність до вимог тендерної документації, учасник, пропозиція якого є наступною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника."

Документи подані скаржником

12 вересня 2019 17:15
Вимога.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-08-23-002186-c199ff4b9c19a4d91baa101b825431eb1
Найменування: Державне підприємство «Центральна учбово-тренувальна база по ковзанярському спорту «Льодовий стадіон»
Код ЄДРПОУ: 04539931
Місцезнаходження: 03680, Україна, м. Київ обл., Київ, проспект Академіка Глушкова, 9
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Майстерня архітектора І. Бикова" Документи
Очікується рішення
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
Очікується рішення
Документи
ПрАТ "Хімнафтомашпроект" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "АІММ-ГРУП" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "БЮРО РАДЕН" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 23:51
Сертифікат Хомка.pdf
07 жовтня 2019 23:51
Сертифікат Куц.pdf
07 жовтня 2019 23:32
Сертифікат Биков.pdf
07 жовтня 2019 23:22
тендердна гарантия.rar
25 вересня 2019 15:33
Витяг ПДВ.pdf
25 вересня 2019 15:33
Document_USR_1005782409.rtf
25 вересня 2019 15:32
Статут_Майстернi_Бикова.pdf

Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 19:01
18806_____23_09_2019.zip
07 жовтня 2019 18:59
Тендер УАТ 2.pdf
23 вересня 2019 22:18
18806_____23_09_2019.zip
23 вересня 2019 22:18
Тендер УАТ.pdf

Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 11:51
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:00
Ліцензія.zip
04 жовтня 2019 15:00
Гарантия 6317.zip
04 жовтня 2019 14:15
Додаток 7.pdf
30 вересня 2019 10:19
Електронний підпис
30 вересня 2019 10:13
Лiцензiя.pdf
30 вересня 2019 10:13
Довiренiсть.pdf
30 вересня 2019 10:13
Гарантия_6317.zip
30 вересня 2019 10:13
Licence.zip
30 вересня 2019 10:13
Dovirenist_Ryzhiy.zip
25 вересня 2019 16:03
Додаток 3_4.2.Витяг.pdf
25 вересня 2019 16:03
Додаток 3.2.2_Статут.pdf
25 вересня 2019 16:03
Банкрутство_20.08.19.pdf
25 вересня 2019 16:03
8.Захист довкілля.pdf
25 вересня 2019 16:03
5.Протокол_тендер.pdf
25 вересня 2019 16:03
Пожежна ліцензія.pdf
25 вересня 2019 16:03
Додаток 3.1.3_Договір_ЗАГС.pdf
25 вересня 2019 16:03
Додаток 3.1.3_Відгуки.pdf
25 вересня 2019 16:03
Додаток 3.1.2_Фахівці.pdf
25 вересня 2019 16:03
Додаток 3.1.1_Матбаза.pdf

Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 14:56
Електронний підпис
04 жовтня 2019 17:39
Підписаний_Лицензия.pdf
04 жовтня 2019 17:38
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
04 жовтня 2019 17:38
Підписаний_G0919-7367-GL_tender.pdf
04 жовтня 2019 17:38
lic_zaver.pdf
04 жовтня 2019 13:00
Електронний підпис
04 жовтня 2019 11:49
Статут.pdf
04 жовтня 2019 11:49
Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 11:49
Підписаний_GarLIST 7367.pdf
04 жовтня 2019 11:49
Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 11:49
Технічне завдання.pdf

Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 16:45
Електронний підпис
07 жовтня 2019 16:41
027 відхилення ТП.PDF
07 жовтня 2019 16:41
025 ТОВАРИ.PDF
07 жовтня 2019 16:41
024 надання документів.PDF
07 жовтня 2019 16:41
023 СТРОК.PDF
07 жовтня 2019 16:41
022 ознайомлення.PDF
07 жовтня 2019 16:41
021 паспортні дані.PDF
07 жовтня 2019 16:41
020 ОПИС.PDF
07 жовтня 2019 16:41
019 довкілля.PDF
07 жовтня 2019 16:41
018 договір.PDF
07 жовтня 2019 16:41
017 ІСТОТНІ УМОВИ.PDF
07 жовтня 2019 16:41
012 ПРОТОКОЛ (АКТИВИ).PDF
07 жовтня 2019 16:41
011 ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ.PDF
07 жовтня 2019 16:41
010 ПІДПИС ТП.PDF
07 жовтня 2019 16:41
02 ВІДПОВІДНІСТЬ СТ. 17.PDF
07 жовтня 2019 16:41
028 ПІДПИСУВАТИ ДОГОВІР.PDF
07 жовтня 2019 16:41
014 відповідність ст. 16.PDF
07 жовтня 2019 16:41
013 БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.rar
07 жовтня 2019 16:41
013 банківська гарантія.PDF
07 жовтня 2019 16:41
07 СТАТУТ.PDF
07 жовтня 2019 16:41
05 АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.PDF
07 жовтня 2019 16:41
04 штат працівників.PDF

Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 18:43
Електронний підпис
07 жовтня 2019 18:41
довідка печатка.PDF
07 жовтня 2019 18:41
фінансовий звіт.PDF
07 жовтня 2019 18:41
Довідка субпідрядники.PDF
07 жовтня 2019 18:41
Довідка статут.PDF
07 жовтня 2019 18:41
установчі документи.rar
07 жовтня 2019 18:41
Проект договору.PDF
07 жовтня 2019 18:41
працівники частина 2.pdf
07 жовтня 2019 18:41
працівники частина 1.pdf
07 жовтня 2019 18:41
Довідка працівники.PDF
07 жовтня 2019 18:41
Довідка ліцензія.PDF
07 жовтня 2019 18:41
Гарантійний лист ст 17.PDF
07 жовтня 2019 18:41
Fw_ Гарантия.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Майстерня архітектора І. Бикова"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ПрАТ "Хімнафтомашпроект"

ТОВ "АІММ-ГРУП"

ТОВ "БЮРО РАДЕН"

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Майстерня архітектора І. Бикова" Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Документи
ПрАТ "Хімнафтомашпроект" Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП" Документи
ТОВ "БЮРО РАДЕН" Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 23:51
Сертифікат Хомка.pdf
07 жовтня 2019 23:51
Сертифікат Куц.pdf
07 жовтня 2019 23:32
Сертифікат Биков.pdf
07 жовтня 2019 23:22
тендердна гарантия.rar
25 вересня 2019 15:33
Витяг ПДВ.pdf
25 вересня 2019 15:33
Document_USR_1005782409.rtf
25 вересня 2019 15:32
Статут_Майстернi_Бикова.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 19:01
18806_____23_09_2019.zip
07 жовтня 2019 18:59
Тендер УАТ 2.pdf
23 вересня 2019 22:18
18806_____23_09_2019.zip
23 вересня 2019 22:18
Тендер УАТ.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 11:51
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:00
Ліцензія.zip
04 жовтня 2019 15:00
Гарантия 6317.zip
04 жовтня 2019 14:15
Додаток 7.pdf
30 вересня 2019 10:19
Електронний підпис
30 вересня 2019 10:13
Лiцензiя.pdf
30 вересня 2019 10:13
Довiренiсть.pdf
30 вересня 2019 10:13
Гарантия_6317.zip
30 вересня 2019 10:13
Licence.zip
30 вересня 2019 10:13
Dovirenist_Ryzhiy.zip
25 вересня 2019 16:03
Додаток 3_4.2.Витяг.pdf
25 вересня 2019 16:03
Додаток 3.2.2_Статут.pdf
25 вересня 2019 16:03
Банкрутство_20.08.19.pdf
25 вересня 2019 16:03
8.Захист довкілля.pdf
25 вересня 2019 16:03
5.Протокол_тендер.pdf
25 вересня 2019 16:03
Пожежна ліцензія.pdf
25 вересня 2019 16:03
Додаток 3.1.3_Договір_ЗАГС.pdf
25 вересня 2019 16:03
Додаток 3.1.3_Відгуки.pdf
25 вересня 2019 16:03
Додаток 3.1.2_Фахівці.pdf
25 вересня 2019 16:03
Додаток 3.1.1_Матбаза.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 14:56
Електронний підпис
04 жовтня 2019 17:39
Підписаний_Лицензия.pdf
04 жовтня 2019 17:38
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
04 жовтня 2019 17:38
Підписаний_G0919-7367-GL_tender.pdf
04 жовтня 2019 17:38
lic_zaver.pdf
04 жовтня 2019 13:00
Електронний підпис
04 жовтня 2019 11:49
Статут.pdf
04 жовтня 2019 11:49
Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 11:49
Підписаний_GarLIST 7367.pdf
04 жовтня 2019 11:49
Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 11:49
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 16:45
Електронний підпис
07 жовтня 2019 16:41
027 відхилення ТП.PDF
07 жовтня 2019 16:41
025 ТОВАРИ.PDF
07 жовтня 2019 16:41
024 надання документів.PDF
07 жовтня 2019 16:41
023 СТРОК.PDF
07 жовтня 2019 16:41
022 ознайомлення.PDF
07 жовтня 2019 16:41
021 паспортні дані.PDF
07 жовтня 2019 16:41
020 ОПИС.PDF
07 жовтня 2019 16:41
019 довкілля.PDF
07 жовтня 2019 16:41
018 договір.PDF
07 жовтня 2019 16:41
017 ІСТОТНІ УМОВИ.PDF
07 жовтня 2019 16:41
012 ПРОТОКОЛ (АКТИВИ).PDF
07 жовтня 2019 16:41
011 ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ.PDF
07 жовтня 2019 16:41
010 ПІДПИС ТП.PDF
07 жовтня 2019 16:41
02 ВІДПОВІДНІСТЬ СТ. 17.PDF
07 жовтня 2019 16:41
028 ПІДПИСУВАТИ ДОГОВІР.PDF
07 жовтня 2019 16:41
014 відповідність ст. 16.PDF
07 жовтня 2019 16:41
013 БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.rar
07 жовтня 2019 16:41
013 банківська гарантія.PDF
07 жовтня 2019 16:41
07 СТАТУТ.PDF
07 жовтня 2019 16:41
05 АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.PDF
07 жовтня 2019 16:41
04 штат працівників.PDF

Публічні документи

07 жовтня 2019 18:43
Електронний підпис
07 жовтня 2019 18:41
довідка печатка.PDF
07 жовтня 2019 18:41
фінансовий звіт.PDF
07 жовтня 2019 18:41
Довідка субпідрядники.PDF
07 жовтня 2019 18:41
Довідка статут.PDF
07 жовтня 2019 18:41
установчі документи.rar
07 жовтня 2019 18:41
Проект договору.PDF
07 жовтня 2019 18:41
працівники частина 2.pdf
07 жовтня 2019 18:41
працівники частина 1.pdf
07 жовтня 2019 18:41
Довідка працівники.PDF
07 жовтня 2019 18:41
Довідка ліцензія.PDF
07 жовтня 2019 18:41
Гарантійний лист ст 17.PDF
07 жовтня 2019 18:41
Fw_ Гарантия.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Майстерня архітектора І. Бикова"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ПрАТ "Хімнафтомашпроект"

ТОВ "АІММ-ГРУП"

ТОВ "БЮРО РАДЕН"

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 жовтня 2019 14:29
Коментар щодо відміни: Відмінити (скасувати) торги згідно оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: ДК 021:2015: код 7122000-6 «Послуги з архітектурного проектування» (Виготовлення ескізного проекту «Будівництво Льодової арени в м. Києві») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-23-002186-c на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг, що є предметом закупівлі
Документи:
30 жовтня 2019 14:29
ПРОТОКОЛ_СКАСУВАННЯ_ПРОЦЕДУРИ.pdf