Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проїзної частини вул. Європейської (від початку вулиці до містка включно), смт. Добровеличківка (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
4 233 807,80 UAH
UA-2019-08-23-002143-c 6eaa91f4ee174e418fb8eeecf47f8790
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Гончаренко

+380975640209 torgy_amd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Контактна особа: Євгенія Гончаренко
+380975640209
torgy_amd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 13:10
Очікувана вартість: 4 233 807,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 169,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт проїзної частини вул. Європейської (від початку вулиці до містка включно), смт. Добровеличківка (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, смт. Добровеличківка, вул. Європейська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування - кошти субвенції з державного бюджету Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 18:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 17:26
ТД.doc
23 серпня 2019 17:26
Додатки 1-8 .doc
23 серпня 2019 17:26
Додаток 9.doc
23 серпня 2019 18:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 17:26
ТД.doc
23 серпня 2019 17:26
Додатки 1-8 .doc
23 серпня 2019 17:26
Додаток 9.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000002 ● c68440bb8c404b2daff16547191b4b02
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 12:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.08.2019 № 45

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ


Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 29.08.2019 № 45

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-08-23-002143-с 23.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-29 12:13:33

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт проїзної частини вул. Європейської (від початку вулиці до містка включно), смт. Добровеличківка (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-23-002143-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Так, відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт.
Просимо пояснити, чому при проведенні вказаної закупівлі робіт у оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації розмір забезпечення тендерних пропозицій визначений Вами у сумі, що перевищує розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений абзацем 3 частини 1 статті 24 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-29 15:30:07

Відповідь

Тендерним комітетом державного підприємства "Агентство місцевих автомобільних доріг" розглянуто запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області щодо надання пояснень в рамках розпочатого моніторингу згідно наказу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 29.08.2019 № 45 "Про початок моніторингу", за результатами якого повідомляємо, що Державне підприємство "Агентство місцевих автомобільних доріг" (далі - Замовник) під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. У відповідності до приписів статті 10 та 22 Закону Замовником 06 липня 2019 року було оголошено тендерну процедуру - відкриті торги за предметом закупівлі «Капітальний ремонт проїзної частини вул. Європейської (від початку вулиці до містка включно), смт. Добровеличківка (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». За результатами засідання тендерного комітету 29.08.2019 року, на якому було розглянуто порушення зазначене Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, було прийнято рішення про відміну торгів на підставі абзацу третього частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В ході проведення моніторингу Замовником було усунено порушення шляхом відміни процедури закупівлі

2019-09-06 11:22:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону, в частині встановлення завищеного розміру забезпечення тендерної пропозиції)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 24 Закону, в частині встановлення завищеного розміру забезпечення тендерної пропозиції) • усунуто

-

2019-09-13 11:50:10

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 вересня 2019 16:58
Коментар щодо відміни: у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель