Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-08-23-001907-c d6f1119a17af468e82e87b0b49533aa0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Хоменко

+380432661766 anastasiyahome@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34939304
Вебсайт: http://vinjust.gov.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Анастасія Хоменко
+380432661766
anastasiyahome@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 12:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Багатофункціональні пристрої (ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 15:46
ТД БФП.doc
23 серпня 2019 15:46
Титулка ТД БФП.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 09:47
Дата відповіді: 27 серпня 2019 20:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Постачальник! Дякую за запитання.
1) Так, у Додатку 2 до тендерної документації вказано, що допускаються аналоги та еквіваленти товару, що є предметом закупівлі, та які відповідають технічним вимогам, зазначеним у цьому ж Додатку.
2) Щодо другого запитання повідомляємо, що у Додатку 3 до тендерної документації міститься вимога надання Учасником проекту договору про закупівлю, із заповненим Учасником додатком, де і вказується конкретне найменування товару.
3) Так, ФОПи неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі. Буде розглядатись остаточна вартість товару, яку потрібно буде перерахувати на рахунок Продавця за поставлений товар, немає різниці буде вона включати ПДВ (для платників ПДВ) чи ні (для ФОП неплатників ПДВ).
З повагою, Анастасія.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАРАНОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" 95 200,00
UAH з ПДВ
89 896,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 91 727,04
UAH з ПДВ
91 727,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 13:07
Електронний підпис
10 вересня 2019 13:05
Копія паспорту.pdf
10 вересня 2019 13:05
Копія ідент.коду.pdf
09 вересня 2019 17:26
Електронний підпис
06 вересня 2019 16:36
Електронний підпис
06 вересня 2019 16:31
Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 16:31
Проект Договору.pdf
06 вересня 2019 16:31
Копія Виписки з ЄДР(1).pdf

Публічні документи

07 вересня 2019 12:33
Canon264_267_269dw.pdf
06 вересня 2019 17:28
Проект договору.pdf
06 вересня 2019 17:28
Довідка.pdf
06 вересня 2019 17:28
Гарантійний лист, дод. 4.pdf
06 вересня 2019 17:28
Витяг з ЄДР Комел.pdf
06 вересня 2019 17:28
Лист про санкції.pdf
06 вересня 2019 17:28
Статут, завірена копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАРАНОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАРАНОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА"
#3427708144
Відхилено 89 896,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 13:51
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 91 727,04
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 13:53

Документи

13 вересня 2019 13:51
Електронний підпис
09 вересня 2019 12:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 вересня 2019 13:53
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
13 вересня 2019 13:53
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі