Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-08-23-001884-c 88968cfd8f2549d28de03e919438abd0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Геннадій Петрович Павлов

+380975692702 mvartadn2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37538877
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Геннадій Петрович Павлов
+380975692702
mvartadn2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 01:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 12:06
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


в асортименті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штука
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул Робоча 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 09:15
Дата відповіді: 27 серпня 2019 16:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. Повідомляємо Вам, що всі наші дії з організації та проведення закупівель чинятся згідно законодавства норм та правил про публічні закупівлі..

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-23-001884-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СВІКОМ", Код ЄДРПОУ:37167117
Дата подання: 02 вересня 2019 06:27
НА КВАЛІФІКАЦІЮ
Учасник "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАМРАДОН" не надав жодного документа до пропозиції, не підтвердив ні кваліфікацію, ні відповідність технічним вимогам. Вимагаємо відхилити пропозицію "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАМРАДОН", як таку що не відповідає вимогам закупівлі.
Скасована
Дата: 02 вересня 2019 11:02
Причина: оцінка пропозиції
Номер вимоги: UA-2019-08-23-001884-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КАМРАДОН", Код ЄДРПОУ:41695194
Дата подання: 02 вересня 2019 18:23
Перегляд результатів засідання тендерного комітету
Відповідно до Протоколу засідання тандерного комітету № 28/19 від 02.09.19 пропозицію ТОВ "Камрадон" будо діскваліфіковано як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам. А саме, вказано що учасником не надані наступні документи:
1. Гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами Договору.
2. Довідка про відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам.
Звертаю Вашу увагу, що дані документи були розміщені на електроному майданчику та знаходяться там дотепер. Вони засвідчені належним чином підписом відповідальної особи та печаткою підприємства.
Прошу переглянути результати засідання та скасувати дискваліфікацію.
Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 20:42
Доброго дня. Надані Вами документи завантажені після розгляду Вашої пропозиції тендерним комітетом. Наступного разу завантажуйте документи до початку аукціону це дозволить уникнути непорозумінь. Дякуємо за участь.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАМРАДОН" 10 000,00
UAH з ПДВ
7 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 7 799,78
UAH з ПДВ
7 699,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 10:20
Відсут.підстав.pdf
02 вересня 2019 10:06
Умови.дог..pdf
02 вересня 2019 10:00
Відповід.тех.вимогам.pdf
02 вересня 2019 09:52
Статут ТОВ_КАМРАДОН 3mb.pdf
02 вересня 2019 09:52
КАМРАДОН РЕКВІЗИТИ.pdf
02 вересня 2019 09:52
довідка банкрутство.pdf
02 вересня 2019 09:52
Витяг ЄДР 040418.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАМРАДОН"

ТОВ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАМРАДОН"
#41695194
Відхилено 7 200,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 14:43
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 7 699,50
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 16:04

Документи

02 вересня 2019 14:42
прот розг.jpg

Документи

03 вересня 2019 16:04
img20190903_15212755.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
7 699,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2019 16:04
img20190903_15212755.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
СВІКОМ канцтовари 7699,50 1.pdf укладений
17 вересня 2019 15:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 699,50
UAH (в тому числі ПДВ 1 248,25 UAH)