ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої)
Очікувана вартість
54 000,00 UAH
UA-2019-08-23-001871-c 318581eab37e45c1ae8e67d581a6e519
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34939304
Вебсайт замовника: http://vinjust.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 21036, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа замовника: Анастасія Хоменко
+380432661766
anastasiyahome@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2019 12:00
Очікувана вартість: 54 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Багатофункціональні пристрої (ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 серпня 2019 15:37
Електронний цифровий підпис
23 серпня 2019 15:35
Титулка ТД БФП.pdf
23 серпня 2019 15:35
ТД БФП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 09:48
Дата відповіді: 27 серпня 2019 20:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Постачальник! Дякую за запитання.
1) Так, у Додатку 2 до тендерної документації вказано, що допускаються аналоги та еквіваленти товару, що є предметом закупівлі, та які відповідають технічним вимогам, зазначеним у цьому ж Додатку.
2) Щодо другого запитання повідомляємо, що у Додатку 3 до тендерної документації міститься вимога надання Учасником проекту договору про закупівлю, із заповненим Учасником додатком, де і вказується конкретне найменування товару.
3) Так, ФОПи неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі. Буде розглядатись остаточна вартість товару, яку потрібно буде перерахувати на рахунок Продавця за поставлений товар, немає різниці буде вона включати ПДВ (для платників ПДВ) чи ні (для ФОП неплатників ПДВ).
З повагою, Анастасія.

Інформація про відміну

Дата відміни
08 вересня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку