Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (Принтери)
Очікувана вартість
12 600,00 UAH
UA-2019-08-23-001790-c ● b96698b6f95845dd9da5b79fa286a9a0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 34939304 |
Вебсайт: | http://vinjust.gov.ua |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 |
Контактна особа: |
Анастасія Хоменко +380432661766 anastasiyahome@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2019 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 12 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Принтери (ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2019 17:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 17:39 |
ТД принтери.doc | |
23 серпня 2019 15:17 |
Титулка ТД принтери.pdf |
23 серпня 2019 17:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 серпня 2019 17:39 |
ТД принтери.doc
|
|||
23 серпня 2019 15:17 |
Титулка ТД принтери.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 27 серпня 2019 09:37
Дата відповіді: 27 серпня 2019 20:20
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Постачальник!
Розгляд пропозицій відбувається у відповідності до вимог наказу ДП “ПРОЗОРРО” № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”. Розглядаються аналоги та еквіваленти товару, що є предметом закупівлі, та які відповідають технічним вимогам, зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації.
З повагою, Анастасія.
Розгляд пропозицій відбувається у відповідності до вимог наказу ДП “ПРОЗОРРО” № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”. Розглядаються аналоги та еквіваленти товару, що є предметом закупівлі, та які відповідають технічним вимогам, зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації.
З повагою, Анастасія.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 09:49
Дата відповіді: 27 серпня 2019 20:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Постачальник! Дякую за запитання.
1) Так, у Додатку 2 до тендерної документації вказано, що допускаються аналоги та еквіваленти товару, що є предметом закупівлі, та які відповідають технічним вимогам, зазначеним у цьому ж Додатку.
2) Щодо другого запитання повідомляємо, що у Додатку 3 до тендерної документації міститься вимога надання Учасником проекту договору про закупівлю, із заповненим Учасником додатком, де і вказується конкретне найменування товару.
3) Так, ФОПи неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі. Буде розглядатись остаточна вартість товару, яку потрібно буде перерахувати на рахунок Продавця за поставлений товар, немає різниці буде вона включати ПДВ (для платників ПДВ) чи ні (для ФОП неплатників ПДВ).
З повагою, Анастасія.
1) Так, у Додатку 2 до тендерної документації вказано, що допускаються аналоги та еквіваленти товару, що є предметом закупівлі, та які відповідають технічним вимогам, зазначеним у цьому ж Додатку.
2) Щодо другого запитання повідомляємо, що у Додатку 3 до тендерної документації міститься вимога надання Учасником проекту договору про закупівлю, із заповненим Учасником додатком, де і вказується конкретне найменування товару.
3) Так, ФОПи неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі. Буде розглядатись остаточна вартість товару, яку потрібно буде перерахувати на рахунок Продавця за поставлений товар, немає різниці буде вона включати ПДВ (для платників ПДВ) чи ні (для ФОП неплатників ПДВ).
З повагою, Анастасія.
Інформація про відміну
Дата відміни
08 вересня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій