ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої)
Очікувана вартість
93 926,00 UAH
UA-2019-08-23-001702-c ac55fc79e23c428a8689fa39ef122454
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34939304
Вебсайт замовника: http://vinjust.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 21036, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа замовника: Анастасія Хоменко
+380432661766
anastasiyahome@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 15:06
Очікувана вартість: 93 926,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 469,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Багатофункціональні пристрої ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 серпня 2019 17:45
Електронний цифровий підпис
23 серпня 2019 17:44
ТД_БФП.doc
23 серпня 2019 14:57
Титулка ТД БФП.pdf
23 серпня 2019 17:45
Електронний цифровий підпис
23 серпня 2019 17:45
Електронний цифровий підпис
23 серпня 2019 15:03
Електронний цифровий підпис
23 серпня 2019 15:03
Електронний цифровий підпис
23 серпня 2019 17:44
ТД_БФП.doc
23 серпня 2019 14:57
ТД_БФП.doc
23 серпня 2019 14:57
Титулка ТД БФП.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 09:52
Дата відповіді: 27 серпня 2019 20:13
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Постачальник! Дякую за запитання.
1) Так, у Додатку 2 до тендерної документації вказано, що допускаються аналоги та еквіваленти товару, що є предметом закупівлі, та які відповідають технічним вимогам, зазначеним у цьому ж Додатку.
2) Щодо другого запитання повідомляємо, що у Додатку 3 до тендерної документації міститься вимога надання Учасником проекту договору про закупівлю, із заповненим Учасником додатком, де і вказується конкретне найменування товару.
3) Так, ФОПи неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі. Буде розглядатись остаточна вартість товару, яку потрібно буде перерахувати на рахунок Продавця за поставлений товар, немає різниці буде вона включати ПДВ (для платників ПДВ) чи ні (для ФОП неплатників ПДВ).
З повагою, Анастасія.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАРАНОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" 84 990,00
UAH з ПДВ
74 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 79 209,00
UAH з ПДВ
79 209,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 13:20
sign.p7s
10 вересня 2019 13:17
Копія паспорту.pdf
10 вересня 2019 13:17
Копія ідент.коду.pdf
09 вересня 2019 17:50
sign.p7s
06 вересня 2019 18:16
sign.p7s
06 вересня 2019 18:14
Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 18:14
Проект Договору.pdf
06 вересня 2019 18:14
Копія Виписки з ЄДР.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 11:22
Д_Кор_ТОВ Діавестенд_05.09.zip
17 вересня 2019 11:22
МВС 01.09.pdf
17 вересня 2019 11:21
ДФС.pdf
17 вересня 2019 11:21
Копія Статуту.pdf
08 вересня 2019 11:40
sign.p7s
08 вересня 2019 11:39
СЕС Canon.pdf
08 вересня 2019 11:39
Сanon MF231 232w 237w 244dw 247dw 249dw.pdf
08 вересня 2019 11:39
Гарантійний лист.pdf
08 вересня 2019 11:39
12638910 пропозицiя.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАРАНОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА"
#3427708144
Відхилено 74 990,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 14:04
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 79 209,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 14:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
79 209,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку