Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері містобудування ( Розроблення генерального плану смт Брусилів Житомирської області)
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2019-08-23-001642-c 64b5aa6e07a04f98b170cc3f7a4de0c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барановська Наталія Вадимівна

+380416230319 brustender2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Брусилівська селищна рада Брусилівського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348504
Місцезнаходження: 12601, Україна , Житомирська обл., Брусилів, вул. Митрополита Іларіона
Контактна особа: Барановська Наталія Вадимівна
+380416230319
brustender2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 14:48
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 14:48
Початок аукціону: 10 вересня 2019 11:44
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення генерального плану смт Брусилів Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12601, Україна, Житомирська область, Брусилівський район, смт Брусилів вул. Митрополита Іларіона,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданої послуги здійснюється Замовником поетапно згідно календарного плану (Додаток № 2 ), на підставі Акту приймання-передачі наданої Послуги, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі наданої Послуги. Надання Послуги по наступних частинах певного етапу розпочинається лише після повної оплати попередніх. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 14:43
Додаток 4 (ген.план).docx
23 серпня 2019 14:43
Додаток 3 до ТД (Генплан).docx
23 серпня 2019 14:43
Додаток 2 (ген.план).docx
23 серпня 2019 14:43
Додаток 1 (Ген.план) .doc
23 серпня 2019 14:43
ТД (Ген.план) .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна умова
Дата подання: 23 серпня 2019 18:27
Дата відповіді: 28 серпня 2019 16:23
Шановний замовник! Розроблення містобудівної документації регулюється, зокрема, Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядком розроблення містобудівної документації, затвердженим наказом Мінрегіону від 16.11.2011 №290, ДБН Б.1.1-15-2012 Склад та зміст генерального плану, ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій». Згідно з п. 4.5. Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого наказом Мінрегіону від 16.11.2011 №290 генеральний план населеного пункту та план зонування території розробляється суб'єктами господарювання, які мають в своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат. Тобто законодавством встановлена вимога до розробників містобудівної документації. Однак, замовник у п.5.1 Розділі 3. Підготовка тендерних пропозицій (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) до тендерної документації вимагає від учасників подати у складі тендерної пропозиції інженера-землевпорядника, що отримав відповідний кваліфікаційний сертифікат, еколога, географа, цим самим штучно створюючи умови для дискримінації потенційних учасників у супереч вимогам законодавства
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник !
Повідомляємо, що відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність працівників відповідної кваліфікації.
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи це, вважаємо, що даний кваліфікаційний критерій не обмежує коло потенційних учасників та не призводить до дискримінації.
Недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом. Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
З урахуванням специфіки предмета закупівлі,- розроблення генерального плану, виконання якого передбачає комплексного проведення певних робіт(послуг) ,- наявність працівників - серед них: Інженера-землевпорядника, що отримав відповідний кваліфікаційний сертифікат, еколога, географа, має суттєве значення , оскільки є додатковою гарантією якості робіт, що виконуються, злагодженості дій під час надання послуги, а тому надійнішого використання коштів за призначенням.
Щодо тендерної пропозиції
Дата подання: 26 серпня 2019 12:44
Дата відповіді: 27 серпня 2019 16:47
Додаток 1 до тендерної документації ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ містить таблицю зі стовбчиками, зокрема, "одиниця виміру" та "кількість". Поясніть, будь ласка, що розуміє замовник під вище вказаним формулюваннями/ що має вказати учасник, зважаючи на те, що предметом закупівлі є розроблення генерального плану.
Відповідь: Шановний участник! Повідомляємо,-одиниця виміру закупівлі зазначені в п.4.3 Розділу І ТД
Щодо тендерної пропозиції
Дата подання: 27 серпня 2019 23:13
Дата відповіді: 28 серпня 2019 12:40
У п.4.3 тендерної документації, на який посилається замовник у відповіді на попереднє питання, зазначено "1 послуга" - тобто кількість, а форма тендер на пропозиція містить стовбчик "одиниця виміру". Отже, що є одиницею виміру однієї послуги: розроблення генерального плану???
Відповідь: Шановний учаснику! В Додатку 1 до тендерної документації, в таблиці відповідно вказується :
- найменування товару - код та найменування предмета закупівлі;
- одиниці виміру - пуслуга;
- кількість - 1 (одна) ;
В колонках "Ціна..." та "Загальна вартість...), - проставляються вартісні показники по предмету закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-23-001642-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування", Код ЄДРПОУ:01422832
Дата подання: 19 вересня 2019 13:11
Звернення до Замовника за роз'ясненнями У ПОРЯДКУ, ВСТАНОВЛЕНОМУ СТАТТЕЮ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»
Тендерним комітетом Брусилівської селищної ради (далі - Замовник) на веб- сайті «Рrоzоrrо» 23.08.2019 розміщено тендерну документацію на закупівлю Послуги у сфері містобудування ( Розроблення генерального плану смт. Брусилів Житомирської області).
10.09.2019 відбулись відкриті торги на яких Державне підприємство «Науково- дослідний і проектний інститут містобудування» (далі - ДП «НДПІ містобудування», Скаржник) запропонувало здійснити закупівлю за ціною - 240 000,00 грн.
18.09.2019 на веб-сайті «Рго/огго» Замовником торгів оприлюднено протокол тендерного комітету Брусилівської селищної ради № 51 де вказано, що тендерним комітетом ухвалено рішення «відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по закупівлі Послуги у сфері містобудування ( Розроблення генерального плану смт Брусилів Житомирської області) — код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «71410000-5 — Послуги у сфері містобудування» - Державне підприємство «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» з наступних підстав:
«Учасником, в наданій у складі тендерної пропозиції довідці (№ 566 від 06.09.2019), що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які необхідні для виконання зобов’язань за договором про закупівлю, не зазначено відомостей щодо наявності в Учасника еколога. Також, відсутні документи (диплом,тощо), які підтверджують наявність у штаті Учасника працівника з екологічною освітою, що суперечить п. 5.1.1 п 5.1 розд.З Тендерної документації Замовника.
ДП «НДПІ містобудування», вважає рішення тендерного комітету Брусилівської селищної ради про відхилення тендерної пропозииії ДП «НДПІ містобудування» безпідставним, таким, що суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі», порушує права учасника та може завдати збитки державним інтересам. З огляду на зазначене Скаржник просить дане рішення скасувати, а прийняти відповідно до чинного законодавства виходячи з наступного.

У складі тендерної пропозиції ДП «НДПІ містобудування» надав довідку № 566 від 06.09.2019, що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які необхідні для виконання зобов’язань за договором про закупівлю в якій в числі інших спеціалістів вказав головного спеціаліста з охорони навколишнього природного середовища науково-проектного відділу інженерного захисту території та охорони навколишнього природного середовища Вдовиченко Світлану Василівну. В якості підтвердження її кваліфікації надано кваліфікаційний сертифікат інженера- проектувальника II категорії «інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) CCI (незначні наслідки) від 30.11.2016 № 11115.
Відповідно до ДБН Б1.1.-15:2015 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту» (автор ДБН - ДП «НДПІ містобудування») в складі генерального плану обов’язково в розділі «обґрунтування та пропозиції» визначаються розрахункові показники та заходи щодо розвитку дощової каналізації, інженерної підготовки та захисту території та розробляється схема «Інженерної підготовки та захисту території» (не екології, еколог - це загальна назва спеціалістів з питань охорони навколишнього природного середовища), кваліфікованим спеціалістом з питань яких є Вдовиченко С.В.
Крім того, відповідно до п. 4.5 Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 16.11.2011 № 290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації» генеральний план населеного пункту та план зонування території розробляється суб'єктами господарювання, які мають в своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат.
В ч.4 ст.16 Закону вказано «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Враховуючи викладене, керуючись чинним законодавством України, ДП «НДПІ містобудування» просить скасувати рішення, яке прийнято на засіданні тендерного комітету, протокол від 18.09.2019 № 51 та прийняти рішення у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
В іншому випадку вимушені будемо звернутися до Органу оскарження та правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 вересня 2019 13:11
Тендерний комітет Брусилівської селищної ради за результатами розгляду Вимоги ДП «НДПІ містобудування» повідомляє наступне.
Зауваження, які наведені у вимозі, є необґрунтованими, оскільки рішення тендерного комітету прийнято відповідно до пп.4 п.1 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Замовником, Брусилівською селищною радою, в тендерній документації було заявлено вимогу щодо наявності в учасника кваліфікованого фахівця еколога. Така спеціальність , як екологія затверджена в Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 р. №266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти». Посилання учасника на те, що «еколог - це загальна назва спеціалістів з питань охорони навколишнього природного середовища» не мають під собою жодного нормативно-правового підгрунтя.
Відповідно вимоги Брусилівської селищної ради (Замовника) в тендерній документації були обгрунтованими та відповідають нормам чинного законодавства.
2. Відповідно до п.7 статті 1 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» стратегічна екологічна оцінка - процедура визначення, опису та оцінювання наслідків виконання документів державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, виправданих альтернатив, розроблення заходів із запобігання, зменшення та пом’якшення можливих негативних наслідків, яка включає визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку, проведення громадського обговорення та консультацій (за потреби - транскордонних консультацій), врахування у документі державного планування звіту про стратегічну екологічну оцінку, результатів громадського обговорення та консультацій, інформування про затвердження документа державного планування та здійснюється у порядку, визначеному цим Законом.
У ст. 3 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» вказано, що метою стратегічної екологічної оцінки є сприяння сталому розвитку шляхом забезпечення охорони довкілля, безпеки життєдіяльності населення та охорони його здоров’я, інтегрування екологічних вимог під час розроблення та затвердження документів державного планування.
У ч.4 статті 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» зазначено, що містобудівна документація підлягає стратегічній екологічній оцінці в порядку, встановленому Законом України "Про стратегічну екологічну оцінку". Розділ "Охорона навколишнього природного середовища", що розробляється у складі проекту містобудівної документації, одночасно є звітом про стратегічну екологічну оцінку, який має відповідати вимогам Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку".
Виходячи із важливості стратегічної екологічної оцінки та законодавчих вимог встановлених щодо необхідності її проведення, замовником і були встановлені у п.5.1.1. тендерної документації вимоги щодо наявності відповідних працівників, у тому числі еколога із наданням диплома, що підтверджує відповідну освіту. До того ж, Національний класифікатор України класифікатор професій ДК 003:2010 містить професію «еколог» за кодом 2211.2.
Згідно з п.2 Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554 кваліфікаційний сертифікат - документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов'язані із
створенням об'єктів архітектури, що зазначені в такому документі і
належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554. У переліку робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, зокрема, зазначено:
1.Розроблення містобудівної документації.
2. Архітектурне та інженерно-будівельне проектування.
Поданий у складі тендерної пропозиції ДП «НДПІ містобудування» сертифікат інженера-проектувальника II категорії «інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) CCI (незначні наслідки) від 30.11.2016 № 11115 виданий за найменуванням професії «інженер-проектувальник», що не відповідає предмету закупівлі – розроблення містобудівної документації. Таким чином учасник ДП «НДПІ містобудування» не виконав вимог тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовник об’єктивно розглянув тендерну пропозицію учасника ДП «НДПІ містобудування» та з дотриманням чинного законодавства прийняв рішення про відхилення даної тендерної пропозиції за результатом закупівлі.

Документи подані скаржником

19 вересня 2019 13:11
Скарга

Документи

23 вересня 2019 13:11
Рішення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АНДРУСИШИН РОМАН ПЕТРОВИЧ 260 000,00
UAH з ПДВ
235 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування" 364 192,87
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА" 359 999,57
UAH з ПДВ
244 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ" 284 026,61
UAH з ПДВ
279 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 19:29
тенд.проп1.jpg
05 вересня 2019 19:29
тенд.проп2.jpg
05 вересня 2019 19:29
досв. роботи.7z
05 вересня 2019 19:29
працівники.7z
05 вересня 2019 19:29
відс.санкц.jpg
05 вересня 2019 19:29
ДОКУМЕНТИ.7z
05 вересня 2019 19:29
Договір.7z
05 вересня 2019 19:29
тех завд1.jpg
05 вересня 2019 19:29
м-тех.база.7z
05 вересня 2019 19:29
кошт..jpg
05 вересня 2019 19:29
відсутн заборон.ст17.jpg
05 вересня 2019 19:29
тех.завд2.jpg

Публічні документи

09 вересня 2019 12:36
Електронний підпис
09 вересня 2019 12:34
Проект договору.pdf
09 вересня 2019 12:34
Статут.pdf
09 вересня 2019 12:34
Накази про призначення.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 09:55
Електронний підпис
25 вересня 2019 09:16
Документи переможця.pdf
06 вересня 2019 13:27
Електронний підпис
06 вересня 2019 13:18
Довідки ст. 17.pdf
06 вересня 2019 13:18
Відгуки.pdf
06 вересня 2019 13:18
Аналогічні договори.pdf
06 вересня 2019 13:18
Довідка про працівників.pdf
06 вересня 2019 13:18
Довідка обладнання.pdf
06 вересня 2019 13:18
Протокол на договір.pdf
06 вересня 2019 13:18
Баланс.pdf
06 вересня 2019 13:18
Сертифікат ESRI.pdf
06 вересня 2019 13:18
Календарний план.pdf
06 вересня 2019 13:18
Кошторис.pdf
06 вересня 2019 13:18
Інформація дія санкцій.pdf
06 вересня 2019 13:18
Проект договору.pdf
06 вересня 2019 13:18
наказ на директора.pdf
06 вересня 2019 13:18
протокол на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АНДРУСИШИН РОМАН ПЕТРОВИЧ

Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА"

ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОСТОРОВЕ ПЛАНУВАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АНДРУСИШИН РОМАН ПЕТРОВИЧ
#2263007477
Відхилено 235 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 12:12
Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування"
#01422832
Відхилено 240 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 11:57
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА"
#42003009
Переможець 244 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 14:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА"
#42003009
244 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:14
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 16:09
Підписаний договір укладений
10 жовтня 2019 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 244 000,00
UAH