Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Розробка проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок Національному Києво-Печерському історико–культурному заповіднику на вул. Лаврській, 9 у Печерському районі м. Києва для експлуатації та обслуговування об’єктів Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника»
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2019-08-23-001604-c 6f2b2c251aeb4a51a30477960a934e37
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євтушенко Ярослава

+380444066346 LAVRATENDERCOM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник
Код ЄДРПОУ: 20073260
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, КИЕВ, вул. Лаврська, 9, корпус №8
Контактна особа: Євтушенко Ярослава
+380444066346
LAVRATENDERCOM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 12:35
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


«Бюджетне фінансування на 2019 рік - 360 000,00 грн. За умови наявності фінансування з Державного бюджету України у 2020 році - 540 000,00 грн.»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
«Розробка проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок Національному Києво-Печерському історико–культурному заповіднику на вул. Лаврській, 9 у Печерському районі м. Києва для експлуатації та обслуговування об’єктів Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника»Джерело фінансування - кошти Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, Київська обл., Київ, Лаврська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2019  —  19 грудня 2020
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата здійснюється за обсяги послуг, наданих в межах бюджетного року відповідно до календарного плану, та за наявності фінансування Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 16:17
ПЕРЕЛІК_ЗМІН2_30082019.pdf
30 серпня 2019 16:17
ПЕРЕЛІК_ЗМІН1_30082019.pdf
30 серпня 2019 16:17
ТД_ЗЕМЛЯ_Д5_30082019.docx
30 серпня 2019 16:17
ТД_ЗЕМЛЯ_Д2_ТЗ_30082019.doc
29 серпня 2019 15:50
ПЕРЕЛІК_ЗМІН29082019.pdf
29 серпня 2019 15:50
ТД_ЗЕМЛЯ_Д3_29082019.doc
23 серпня 2019 14:35
ТД_ЗЕМЛЯ_Д6.docx
23 серпня 2019 14:35
ТД_ЗЕМЛЯ_Д4.doc
23 серпня 2019 14:35
ТД_ЗЕМЛЯ.doc
23 серпня 2019 14:35
Рішення_Київради.pdf
23 серпня 2019 14:35
ТД_ЗЕМЛЯ_Д1.doc
30 серпня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 16:17
ПЕРЕЛІК_ЗМІН2_30082019.pdf
30 серпня 2019 16:17
ПЕРЕЛІК_ЗМІН1_30082019.pdf
30 серпня 2019 16:17
ТД_ЗЕМЛЯ_Д5_30082019.docx
23 серпня 2019 14:35
ТД_ЗЕМЛЯ_Д5.docx
30 серпня 2019 16:17
ТД_ЗЕМЛЯ_Д2_ТЗ_30082019.doc
23 серпня 2019 14:35
ТД_ЗЕМЛЯ_Д2_ТЗ.doc
29 серпня 2019 15:50
ПЕРЕЛІК_ЗМІН29082019.pdf
29 серпня 2019 15:50
ТД_ЗЕМЛЯ_Д3_29082019.doc
23 серпня 2019 14:35
ТД_ЗЕМЛЯ_Д3.doc
23 серпня 2019 14:35
ТД_ЗЕМЛЯ_Д6.docx
23 серпня 2019 14:35
ТД_ЗЕМЛЯ_Д4.doc
23 серпня 2019 14:35
ТД_ЗЕМЛЯ.doc
23 серпня 2019 14:35
Рішення_Київради.pdf
23 серпня 2019 14:35
ТД_ЗЕМЛЯ_Д1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання підтвердження аналогічного договору
Дата подання: 27 серпня 2019 15:24
Дата відповіді: 29 серпня 2019 16:03
Доброго дня! В Додатку № 3 п. 3 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» визначено вимогу наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме « Виконання аналогічних договорів (не менше 1-го договору), з підтверджуючими документами: (копіями договорів та актів виконаних робіт або наданих послуг, та/або оригіналами листів-відгуків контрагентів). За період: 2015-2019 рр.» Однак Замовником конкретно невизначено назву предмету аналогічного договору у відповідності до предмету закупівлі «Розробка проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок» Просимо зазначити конкретний предмет договору, який Замовник визначає аналогічним. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Щодо назви предмету аналогічного договору – дивіться пункти 1.1 ÷1.3 розділу 1. «Предмет Договору», що є додатком № 5 до тендерної документації, та зміни, внесені в додаток № 3 до тендерної документації: «Під поняттям аналогічний договір слід розуміти договір, в межах якого здійснювались роботи чи послуги по розробці проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок з правом постійного користування земельною ділянкою.»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-23-001604-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин", Код ЄДРПОУ:32348604
Дата подання: 28 серпня 2019 15:52
Вимога на приведення у відповідність положень проекту Договору
Проаналізувавши умови проекту договору, який є додатком 5 до тендерної документації, нами було виявлено, наступні порушення:
1) пункт 3.6. проекту договору суперечить пункту 3.5. та 4.1. проекту договору. А саме в п.3.5 проекту договору зазначено «Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником за наявності бюджетного фінансування шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті (гривня) на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг (далі – Акт).». Згідно з п. 4.1. проекту договору «Сторони здійснюють приймання-передачу наданих Послуг згідно з Календарним планом надання послуг шляхом підписання Акту, який має бути належним чином оформлений Виконавцем.». Календарним планом передбачено надання послуг поетапно з встановленням строків на виконання кожного етапу послуг. В той же час, п. 3.6. визначено: «Фінансові зобов’язання у Замовника за цим Договором виникають після затвердження в установленому порядку кошторисних призначень та надходжень коштів з державного бюджету України, але не раніше повного виконання Виконавцем зобов’язань, встановлених пунктом 1.1. цього Договору в частині надання Послуг. Замовник не несе майнової відповідальності за відсутності бюджетного фінансування.», що в свою чергу передбачає оплату послуг не за фактом виконання певного етапу, згідно з актами приймання - передачі, а тільки після надання послуг по всім етапам в повному обсязі.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до додатку 5 до тендерної документації, виклавши пункт 3.6. договору в такій редакції «3.6. Фінансові зобов’язання у Замовника за цим Договором виникають після затвердження в установленому порядку кошторисних призначень та надходжень коштів з державного бюджету України, але не раніше підписання акту прийому – передачі наданих послуг за етапом згідно з Календарним планом. Замовник не несе майнової відповідальності за відсутності бюджетного фінансування.»
2) Пунктом 7.4. проекту договору передбачено: «Замовник може направити Виконавцю лист-повідомлення, яким звільняє останнього від виконання його зобов’язань за Договором, якщо виконання втратило інтерес для Замовника.». Даний пункт проекту договору суперечить вимогам статті 598 Цивільного кодексу України «Підстави припинення зобов'язання», частинами 1 та 2 якої передбачено: «Зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом.», а також суперечить ст. 651 ЦК та ч. 7 ст. 193 Господарського кодексу України. А саме, в проекті договору не вказані випадки, за яких замовник має право в односторонньому порядку розірвати договір.
Законодавством України передбачено ряд випадків, за яких сторона договору може відмовитись в односторонньому порядку від договору. Враховуючи викладене, просимо, внести зміни до проекту договору шляхом виключення п. 7.4. з проекту договору, або доповнити п. 7.4. проекту договору конкретними підставами, чи посиланням на норми законодавства, які містять такі підстави, з настанням яких у замовника виникає право «звільнити виконавця від зобов’язань». При цьому, проектом договору не врегульоване питання розрахунків сторін за фактично виконані роботи, у випадку розірвання договору на умовах п.7.4. проекту договору, у зв’язку з чим, просимо, у випадку залишення п. 7.4. проекту договору із вказанням підстав для його застосування, доповнити договір умовами здійснення розрахунків за фактично виконані етапи послуги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 серпня 2019 16:19
Вимога задоволена. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-23-001604-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин", Код ЄДРПОУ:32348604
Дата подання: 28 серпня 2019 17:10
Приведення у відповідність вимог Тендерної документації
Проаналізувавши умови додатку 2 «Календарний план надання послуг» до проекту договору, який є додатком 5 до тендерної документації та додатку 2 до Тендерної документації «Технічне завдання», нами було виявлено, наступні порушення:
1) Додаток 2 до проекту договору «Календарний план надання послуг» та розділ 7 «Склад послуг» Технічного завдання, який є додатком 2 до тендерної документації не відповідає ЗУ «Про землеустрій» (далі – Закон), та технологічному циклу розробки проекту землеустрою, щодо відведення земельних ділянок. Відповідно до ст. 1 Закону, є наступні види робіт із землеустрою - обстежувальні, вишукувальні, топографо-геодезичні, картографічні, проектні та проектно-вишукувальні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою. Всі перелічені роботи є тотожними поняттю «землевпорядні роботи». При цьому, за логічною послідовністю дій, послуги передбачені в етапі ІІ мають передувати послугам, передбаченим в етапі ІІІ.
Враховуючи викладене, пропонуємо привести календарний план у відповідність до вимог Закону, виклавши етапи послуг з наступною послідовністю: І - Підготовчі роботи; ІІ – Проведення польових топографо-геодезичних вишукувань для актуалізації топографічного плану масштабу 1:500, ІІІ – Землевпорядний етап; IV – Погоджувальний етап.
2) По тексту Технічного завдання, який є додатком 2 до технічної документації необхідно слова «технічна документація» замінити словами «проект землеустрою» з метою приведення тексту технічного завдання у відповідність до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 16:20
Вимога відхилена. З приводу невідповідності додатку 2 до проекту Договору «Календарний план надання послуг» (додаток № 5 до ТД) та розділу 7 «Склад послуг» Технічного завдання (додаток № 2 до ТД) повідомляємо, що НКПІКЗ має топографічний план М1:500, який діє з 28.12.2018, інформація про це вказана в пункті 6.1.7. Технічного завдання (додаток № 2 до ТД). В додатку 2 до проекту Договору «Календарний план надання послуг» (додаток № 5 до ТД) у 2020 році передбачено проведення польових топографо-геодезичних вишукувань для актуалізації (оновлення) топографічного плану М 1:500. З приводу заміни словосполучення «технічна документація» словосполученням «проект землеустрою» в Технічному завданні (додаток № 2 до ТД) – відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-23-001604-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування", Код ЄДРПОУ:01422832
Дата подання: 01 жовтня 2019 16:46
Тендерному комітету Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника стосовно прийнятого рішення за результатом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕСОММ Со»
Тендерним комітетом Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника на веб-сайті «dzo.com.ua» 23.08.19 розміщено тендерну документацію на закупівлю UA-2019-08-23-001604-c «Розробка проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок Національному Києво-Печерському історико–культурному заповіднику на вул. Лаврській, 9 у Печерському районі м. Києва для експлуатації та обслуговування об’єктів Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника» код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги.
Замовником торгів оприлюднено протокол засідання тендерного комітету Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника №09-23 від 26 вересня 2019 року в якому за результатом розгляду тендерної пропозиції документи учасника ТОВ «ЕСОММ Со» (ЄДРПОУ 23735402) відповідають вимогам замовника, викладеним у тендерній документації відкритих торгів UА-2019-08-23-001604-c та кваліфікаційним критеріям, установленим згідно зі статтею 16 Закону.
Висловлюємо претензію стосовно прийнятого рішення згідно вищезазначеного протоколу, оскільки учасником торгів ТОВ «ЕСОММ Со» порушено умови пункту 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції відкритих торгів» щодо послуг з «Розробка проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок Національному Києво-Печерському історико–культурному заповіднику на вул. Лаврській, 9 у Печерському районі м. Києва для експлуатації та обслуговування об’єктів Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника» у частині способу подання тендерної пропозиції, стосовно сторінок тендерної пропозиції, які повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку.
А саме не завірені печаткою учасника:
- перша сторінка сканкопії Тендерної пропозиції ТОВ «ЕСОММ Со»;
- проект договору з додатками (Додаток №5).
Вищезазначені порушення не відносяться до формальних (не суттєвих) помилок визначених тендерною документацією.
Крім того, до моменту укладання договору спливає термін повірки електронного тахеометра (оренда) LeicaTCR 1205+R100 (Свідоцтво про повірку № 7680 чинне до 10.10.2019).
З огляду на вищезазначене Скаржник просить негайно скасувати рішення № 09-23 від 26 вересня 2019 року тендерного комітету Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника.
В разі відсутності прийняття Вами рішення про скасування протоколу тендерних пропозицій (UA-2019-08-23-001604-с3), ДП «НДПІ містобудування» буде змушено звернутися до Антимонопольного комітету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 жовтня 2019 15:48
Текст рішення: «Вимога відхилена. Документи, надані ТОВ «ЕСОММ Со» на підтвердження проведення в установленому чинним законодавством порядку повірки (сертифікації) обладнання, необхідного для надання послуг (для обладнання, що потребує обов’язкової повірки, сертифікації), зокрема Свідоцтво про повірку № 7680, відповідають вимогам замовника, оскільки тендерна документація не містить жодних застережень стосовно закінчення строку їх чинності на дату укладання договору. Інші документи, зокрема форма тендерної пропозиції та проект договору, відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, надані у вигляді кольорової сканованої копії у форматі PDF, викладені в повному обсязі, мають чіткий вигляд повного (завершеного) документу з печаткою та підписом). Відповідно до частини третьої статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки»

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

01 жовтня 2019 16:45
Скарга

Документи

03 жовтня 2019 15:48
Рішення_по_вимозі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Земля-2000 792 010,92
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНГЕР-ГРАД" 399 418,60
UAH з ПДВ
299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ECOMM Co 769 500,00
UAH з ПДВ
599 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування" 853 818,91
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" 778 546,92
UAH з ПДВ
699 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 17:06
37Вiдомостi про компанію.PDF
06 вересня 2019 17:06
32ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
06 вересня 2019 17:06
29Статут.pdf
06 вересня 2019 17:06
27Витяг з ЄДР.pdf
06 вересня 2019 17:06
25Додаток № 6 лист-згода.pdf
06 вересня 2019 17:06
20Відгук від ОТіС.pdf
06 вересня 2019 17:06
19Відгук від БП Оболонь.pdf
06 вересня 2019 17:06
18Відгук від Зубицького.pdf
06 вересня 2019 17:06
15Відгук від КААС.pdf
06 вересня 2019 17:06
11Сертифікат Пронік М. В..pdf
06 вересня 2019 17:06
9Сертифікат Бабин А. Ю..pdf
06 вересня 2019 17:06
7Сертифікат Боднар Д.І..pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 18:11
Електронний підпис
01 жовтня 2019 17:56
Електронний підпис
30 вересня 2019 12:16
Електронний підпис
30 вересня 2019 12:14
Інформаційна довідка
30 вересня 2019 12:14
Довідка з ЄРП
30 вересня 2019 12:14
Довідка про юр. особу
30 вересня 2019 12:14
Довідка про юр. особу
27 вересня 2019 16:15
Електронний підпис
27 вересня 2019 16:13
Дозволи та ліцензії
27 вересня 2019 16:13
Довідка з МВС
07 вересня 2019 15:36
Електронний підпис
07 вересня 2019 15:27
5 - Приклад роботи.pdf
07 вересня 2019 15:27
17 Лист згода.PDF
07 вересня 2019 15:26
10 Установчі.pdf
07 вересня 2019 15:26
3 - Виписка з балансу.pdf
07 вересня 2019 15:26
2 Проект Договору.pdf
07 вересня 2019 15:26
1 Тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2019 15:26
0 Реєстр.pdf

Публічні документи

07 вересня 2019 16:59
Електронний підпис
07 вересня 2019 16:51
Відомості про учасника.pdf
07 вересня 2019 16:51
Статут.pdf
07 вересня 2019 16:50
Накази про призначення.pdf
07 вересня 2019 16:50
Прект договору.pdf
07 вересня 2019 16:50
Виписка з балансу.pdf
07 вересня 2019 16:50
Тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2019 16:50
Реєстр.pdf

Публічні документи

07 вересня 2019 16:07
Електронний підпис
06 вересня 2019 19:05
38 Тендерна пропозиція_.pdf
06 вересня 2019 19:05
36 Технічне завдання_.pdf
06 вересня 2019 19:05
34 Проект Договору_.pdf
06 вересня 2019 19:05
29 Аналогічні договори____.pdf
06 вересня 2019 19:05
27 Дипломи працівників_.pdf
06 вересня 2019 19:05
26 Трудові книжки.pdf
06 вересня 2019 19:05
19 Ліцензія Digitals_.pdf
06 вересня 2019 19:05
18 Свідоцтва повірки_.pdf
06 вересня 2019 19:04
09 Витяг ЄДРПОУ_.pdf
06 вересня 2019 19:04
01.1 Реєстр документів_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Земля-2000

ТОВ "ІНГЕР-ГРАД"

ТОВ ECOMM Co

Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування"

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Земля-2000
#31924096
Відхилено 100 000,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 16:35
ТОВ "ІНГЕР-ГРАД"
#36832419
Відхилено 299 000,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 16:39
ТОВ ECOMM Co
#23735402
Переможець 599 500,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ECOMM Co
#23735402
599 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 11:00
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2021 14:05
ДУ5_Дог133.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 14:03
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 13:57
ДУ№4дог133 (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 13:02
ДУ3дог133 (1).pdf зміни до договору
15 вересня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 16:05
ДУ2дог133 (2).pdf зміни до договору
04 березня 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 12:23
ДУ1дог133 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:23
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 11:13
Договір земля_133.PDF укладений
22 жовтня 2019 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 3.1 розділу 3 Договору № 133/2 від 21.10.2019 р. в наступній редакції: «3.1 Ціна Договору становить: 599 500,00 грн. (п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч 500 гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% 99916 грн. 67 коп. (дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот шістнадцять гривень 67 коп.), в тому числі, у відповідності до фінансування за відповідною бюджетною програмою вартість Послуг на 2019 рік становить 238 888,00 грн. (двісті тридцять вісім тисяч вісімсот вісімдесят вісім гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 39 814,67 грн. (тридцять дев’ять тисяч вісімсот чотирнадцять гривень 67 коп.). Оплата за Послуги здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України з використання державних коштів.»
Номер договору про закупівлю: 133/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 10.3 Договору № 133/2 від 21.10.2019 р. сторони погодились внести зміни до п. 3.1 Договору, виклавши його у новій редакції: 3.1 Ціна Договору становить: 599 500,00 грн. (п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч 500 гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% 99916 грн. 67 коп. (дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот шістнадцять гривень 67 коп.), а саме: - на 2019 рік: 238 888 грн. 00 коп. з ПДВ; - на 2020 рік: 360 612,00 грн. з ПДВ. Виконання та оплата послуг на 2020 рік становить 360 612,00 грн. (триста шістдесят тисяч шістсот дванадцять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 60 102,00 грн., за умови наявності бюджетного фінансування.
Номер договору про закупівлю: 133/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що Постановою КМУ від 11.03.2020 р. №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», Постановою КМУ №255 від 02.04.2020 р. «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. №211», Постановою КМУ №291 від 22.04.2020 р. «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України», Постановою КМУ від 20.05.2020 р. № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID – 19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапи послаблення протиепідемічних заходів» було обмежено роботу органів державної влади та місцевого самоврядування, що унеможливило Виконавцю надати послуги у строки, визначені Договором, Сторони, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовились продовжити строк надання послуг та внести до Договору наступні зміни. 1. Сторони погодили викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «2.1. Строк надання Послуг: з моменту підписання Договору до 01.12.2020 року». 2. Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 2 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 133/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19", Постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 р. № 392 "Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2", Постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 "Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" було обмежено роботу органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, що унеможливило Виконавцю надати послуги у строки, визначені Договором, Сторони, керуючись пунктом 4) частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовились продовжити строк дії Договору і надання послуг та внести до Договору наступні зміни: 1. Сторони погодили викласти пункт 2.1 Договору у наступній редакції: «2.1. Строк надання Послуг: з моменту підписання Договору до 01.12.2021 року.» 2. Сторони погодились викласти пункт 10.1. Договору у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: 133/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони,керуючись пунктами 10.3 та підпунктом 3 пункту 10.4 Договору, погодились: Викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 599 500,00 грн. (п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20% 99 916 грн. 67 коп. (дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот шістнадцять гривень 67 коп.), в тому числі, у відповідності до фінансування за відповідною бюджетною програмою вартість Послуг згідно з Протоколом погодження договірної ціни (Додаток №1) становить: на 2019 рік: 238 888,00 грн. (двісті тридцять вісім тисяч вісімсот вісімдесят вісім гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 39 814,67 грн. (тридцять дев’ять тисяч вісімсот чотирнадцять гривень 67 коп.); на 2020 рік: 305 592,00 грн. (триста п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто дві гривні 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 50 932,00 грн. (п’ятдесят тисяч дев’ятсот тридцять дві гривні 00 коп.); на 2021 рік: 55020,00 грн. (п’ятдесят п’ять тисяч двадцять гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 9170,00 грн. (дев’ять тисяч сто сімдесят гривень 00 коп.); Оплата за Послуги здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України з використання державних коштів»
Номер договору про закупівлю: 133/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 599 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 99 916,67 UAH)