Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Калоприймач стомічний AlternaFree однокомпонентний відкритий непрозорий з отвором для вирізання з 12 мм до 75 мм. Виробництва Coloplast каталожний № 17500 № 30 в упаковці. Калоприймач стомічний двокомпонентний, Мішок відкритий без фільтру , фланець 60 мм. Виробництва Coloplast каталожний №1693 № 30 в упаковці. Калоприймач стомічний двокомпонентний Alterna, пластина LongWear, фланець 60 мм., розмір для вирізання 10-55 мм, Виробництва Coloplast каталожний номер 13191 № 5 в упаковці. Калоприймач стомічний двокомпонентний, Пластина AlternaConvex, фланець 50 мм, розмір для вирізання 15-33 мм Виробництва Coloplast каталожний №46759 №4 в упаковці
Очікувана вартість
52 804,00 UAH
UA-2019-08-23-001461-c ff41321d4f6842ecb20309b4bda4339f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Олександрівна Воронцова

+380981608821 zakupki_centr3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899762
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53
Контактна особа: Наталя Олександрівна Воронцова
+380981608821
zakupki_centr3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 14:51
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2019 14:51
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:00
Очікувана вартість: 52 804,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 264,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 упаковка
Калоприймач стомічний AlternaFree однокомпонентний відкритий непрозорий з отвором для вирізання з 12 мм до 75 мм. Виробництва Coloplast каталожний № 17500 № 30 в упаковці (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 упаковка
Калоприймач стомічний двокомпонентний, Мішок відкритий без фільтру , фланець 60 мм. Виробництва Coloplast каталожний №1693 № 30 в упаковці (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
13 упаковка
Калоприймач стомічний двокомпонентний Alterna, пластина LongWear, фланець 60 мм., розмір для вирізання 10-55 мм, Виробництва Coloplast каталожний номер 13191 № 5 в упаковці (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3 упаковка
Калоприймач стомічний двокомпонентний, Пластина AlternaConvex, фланець 50 мм, розмір для вирізання 15-33 мм Виробництва Coloplast каталожний №46759 №4 в упаковці (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата проводиться після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ. Фінансування здійснюється за кошти міського бюджету. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 52 780,59
UAH з ПДВ
52 514,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЦЕНТР ДІНА 52 560,00
UAH з ПДВ
52 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 16:39
Акцепт UA-2019-08-23-001461-c.pdf
09 вересня 2019 11:47
ЦП після аукціону.pdf
05 вересня 2019 16:47
ТЧ.pdf
05 вересня 2019 16:47
КЧ_p107-153.pdf
05 вересня 2019 16:47
КЧ_p054-106.pdf
05 вересня 2019 16:47
КЧ_p001-053.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 10:26
Цінова пропозиція.pdf
06 вересня 2019 10:26
Статут.pdf
06 вересня 2019 10:26
Ст.17.pdf
06 вересня 2019 10:26
Сертиф калоприйм.PDF
06 вересня 2019 10:26
Протокол.PDF
06 вересня 2019 10:26
Наказ .PDF
06 вересня 2019 10:26
Лист-довідка.pdf
06 вересня 2019 10:26
інфо про учасника.pdf
06 вересня 2019 10:26
Згода умови договору.pdf
06 вересня 2019 10:26
захист довк.pdf
06 вересня 2019 10:26
догов аналог 3.PDF
06 вересня 2019 10:26
догов аналог 2.pdf
06 вересня 2019 10:26
догов аналог 1.PDF
06 вересня 2019 10:26
довідка працівники.pdf
06 вересня 2019 10:26
довідка аналог договори.pdf
06 вересня 2019 10:26
мед-тех пропозиц.pdf
06 вересня 2019 10:26
мат-тех база.pdf
06 вересня 2019 10:26
гарант листи.pdf
06 вересня 2019 10:26
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
06 вересня 2019 10:26
Витяг з ЄДРЮО.PDF
06 вересня 2019 10:26
Виписка з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ ЦЕНТР ДІНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 52 514,35
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
52 514,35
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 14:42
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 16:47
Доп.угода №1 калоприймачі.pdf зміни до договору
26 вересня 2019 16:46
Протокол № 267 доп.угода.pdf зміни до договору
26 вересня 2019 16:46
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 09:50
Договір №97 калоприймач .pdf укладений
23 вересня 2019 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.5.1 договору, а саме викласти в новій редакції «Сума визначена в договорі складає 51261,07 грн. ( п’ятдесят одна тисяча двісті шістдесят одна грн. 07 коп.) з ПДВ, у тому числі ПДВ, який складає 3 353,53 грн. ( три тисячі триста п’ятдесят три грн. 53 коп.). Розрахунок суми наводиться в Додатку № 1 ( Специфікація), який є невід’ємною частиною цього Договору.» Внести зміни до специфікації та викласти її в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 51 261,07
UAH (в тому числі ПДВ 3 353,53 UAH)