Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшетний сканер
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-08-23-001364-c 10eb301fd1684f1087c2e636fda8b833
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Мурашкін

+380952060195 zakupivli@vla.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОЛИНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42255369
Вебсайт: https://court.gov.ua/sud4802/
Місцезнаходження: 43016, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд. 10
Контактна особа: Андрій Мурашкін
+380952060195
zakupivli@vla.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 13:06
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


код ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (планшетний сканер). Кількість – 1 штука. Очікувана вартість предмета закупівлі - 25000,00 грн. з ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Планшетний сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43016, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2019  —  04 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання належним чином оформленої видаткової накладної на передачу Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 13:50
Додаток 1.docx.p7s
23 серпня 2019 13:50
Додаток 1.docx
23 серпня 2019 13:50
Додаток 3.docx.p7s
23 серпня 2019 13:50
Додаток 3.docx
23 серпня 2019 13:50
Додаток 4 (Проект договору про закупівлю).docx.p7s
23 серпня 2019 13:50
Додаток 4 (Проект договору про закупівлю).docx
23 серпня 2019 13:49
ТД - СКАНЕР планшетний.docx.p7s
23 серпня 2019 13:49
ТД - СКАНЕР планшетний.docx
23 серпня 2019 13:49
ОГОЛОШЕННЯ про пров. ВТ.docx.p7s
23 серпня 2019 13:49
ОГОЛОШЕННЯ про пров. ВТ.docx
23 серпня 2019 13:49
Додаток 7.docx.p7s
23 серпня 2019 13:49
Додаток 7.docx
23 серпня 2019 13:49
Додаток 6 (Форма 2).docx.p7s
23 серпня 2019 13:49
Додаток 6 (Форма 2).docx
23 серпня 2019 13:49
Додаток 5 (Форма 1).docx.p7s
23 серпня 2019 13:49
Додаток 5 (Форма 1).docx
23 серпня 2019 13:49
Додаток 2.docx.p7s
23 серпня 2019 13:49
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 09:58
Дата відповіді: 28 серпня 2019 09:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання №1. Умовами тендерної документації Замовником визначені лише загальні технічні характеристики предмета закупівлі (планшетного сканера) без зазначення конкретної торгової марки чи виробника. До розгляду допускаються тендерні пропозиції учасників, які запропонують на торги товар (планшетний сканер), що буде відповідати технічним вимогам заявленими у тендерній документації Замовника. Також зазначаємо, що тендерною документацією Замовником визначено, що при поданні тендерних пропозицій всі Учасники зобов’язані вказати фактичні характеристики або показники запропонованого товару (планшетного сканера) із зазначенням назви виробника запропонованого товару, торгівельної марки, моделі, країни походження та технічні характеристики, гарантійний термін обслуговування.

Відповідь на питання №2.Оцінка пропозиції кандидата який не є платником ПДВ, здійснюється на загальних умовах. Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОП немає, в тому числі і неплатників податків. Умовами тендерної документації Замовником визначено: що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію “ціна” (питома вага критерію “ціна” – 100%), найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією буде визначена тендерна пропозиція з найнижчою ціною за результатами електронного аукціону з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ) та оцінка пропозицій учасників проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Отже, до участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються і його ціна буде розглядатись, як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" 11 424,00
UAH з ПДВ
11 424,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 24 999,60
UAH з ПДВ
24 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 13:34
Електронний підпис
17 вересня 2019 13:33
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.PDF
11 вересня 2019 17:33
Електронний підпис
09 вересня 2019 17:16
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:18
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:16
РЕЄСТР.pdf
06 вересня 2019 15:16
14. Копія Опису.PDF
06 вересня 2019 15:16
13. Копія Статуту.PDF

Публічні документи

08 вересня 2019 02:28
Електронний підпис
08 вересня 2019 02:26
Копія Статуту.pdf
08 вересня 2019 02:26
Договір+відгук_копія.pdf
08 вересня 2019 02:26
21. пропозиція.pdf
08 вересня 2019 02:26
20. Реєстр.pdf
08 вересня 2019 02:26
19. Довідка.pdf
08 вересня 2019 02:26
18. Довідка.pdf
08 вересня 2019 02:26
17. Довідка.pdf
08 вересня 2019 02:26
16. Довідка.pdf
08 вересня 2019 02:26
15. Довідка.pdf
08 вересня 2019 02:26
14. Довідка.pdf
08 вересня 2019 02:26
13. Довідка.pdf
08 вересня 2019 02:26
11. Дозвіл, ліцензія.pdf
08 вересня 2019 02:26
09. Довкілля.pdf
08 вересня 2019 02:26
07. Проект договору.pdf
08 вересня 2019 02:26
06. Надання документів.pdf
08 вересня 2019 02:26
04. Відсутність підстав.pdf
08 вересня 2019 02:26
02. Відсутність підстав.pdf
08 вересня 2019 02:26
01. Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛЛ-ІТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛЛ-ІТ"
#42472703
Переможець 11 424,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 14:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛЛ-ІТ"
#42472703
11 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:51
ЗВІТ про викон. договору 11424 грн..pdf.p7s укладений
02 січня 2020 14:51
ЗВІТ про викон. договору 11424 грн..pdf укладений
02 січня 2020 14:51
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 11:51
Договір №78-19.pdf укладений
24 вересня 2019 11:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 424,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 904,00 UAH)