Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Старознесенська (від вул. Почаївської до вул. Балкової) у м. Львові [за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)]
Очікувана вартість
5 380 000,00 UAH
UA-2019-08-23-001134-b fc5b0106a2e54a6c8413f8615d5a7c3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Батенчук Марія Михайлівна

380322546212

lychakivskara94@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056109
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. К.Левицького, 67
Контактна особа: Батенчук Марія Михайлівна
380322546212,,
lychakivskara94@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 13:19
Очікувана вартість: 5 380 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Старознесенська (від вул. Почаївської до вул. Балкової) у м. Львові [за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)]
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Старознесенська (від вул. Почаївської до вул. Балкової) у м. Львові [за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79024, Україна, Львівська область, Львів, вул. Старознесенська (від вул. Почаївської до вул. Балкової)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Розрахунки за фактично виконані роботи проводяться тільки після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів протягом 20-ти робочих днів з моменту підписання актів виконаних робіт (в межах бюджетних призначень при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному Об’єкту). Аванс 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 27 серпня 2019 10:55
Дата відповіді: 29 серпня 2019 12:39
Доброго дня. 1. В Технічному завданні вказано вид робіт - "Улаштування основи зі щебенево-піщаної суміші (С-5)" та "Улаштування основи зі щебенево-піщаної суміші (С-7)". Просимо повідомити чи укріплені дані суміші цементом? Якщо так, то в яких пропорціях? 2. В Технічному завданні вказано вид робіт - "Садiння дерев та кущiв з круглою грудкою землi розмiром 0,3х0,3 м вручну" Просимо повідомити висоту кущів та дерев. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше запитання повідомляємо наступне: відповідно до технічного завдання до закупівлі (Додаток 5) укріплення цементом проводиться виключно проїзної частини. Вміст цементу для суміші С-5 – 5% за масою, для суміші С-7 – 7% за масою. Висота дерев становить не менше 3 м. Розмір кущів- саджанець в горщику на 5 літрів.
Уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 29 серпня 2019 09:41
Дата відповіді: 29 серпня 2019 12:39
Доброго дня. 1. В Технічному завданні вказано вид робіт - "Улаштування основи зі щебенево-піщаної суміші (С-5)" та "Улаштування основи зі щебенево-піщаної суміші (С-7)". Просимо повідомити чи укріплені дані суміші цементом? Якщо так, то в яких пропорціях? 2. В Технічному завданні вказано вид робіт - "Садiння дерев та кущiв з круглою грудкою землi розмiром 0,3х0,3 м вручну" Просимо повідомити висоту кущів та дерев. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше запитання повідомляємо наступне: відповідно до технічного завдання до закупівлі (Додаток 5) укріплення цементом проводиться виключно проїзної частини. Вміст цементу для суміші С-5 – 5% за масою, для суміші С-7 – 7% за масою. Висота дерев становить не менше 3 м. Розмір кущів- саджанець в горщику на 5 літрів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" 4 995 099,04
UAH з ПДВ
4 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" 4 795 475,53
UAH з ПДВ
4 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг" 4 701 942,96
UAH з ПДВ
4 701 942,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕРГОБУД" 4 858 000,52
UAH з ПДВ
4 777 300,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 17:06
Тендерна пропозиція.PDF
09 вересня 2019 12:55
Штатний розпис.pdf
09 вересня 2019 12:55
Технічне завдання.PDF
09 вересня 2019 12:55
Тендерна пропозиція.PDF
09 вересня 2019 12:55
Проект договору.PDF
09 вересня 2019 12:55
Підтвердження досвіду.rar
09 вересня 2019 12:55
Оборотно-сальдова.pdf
09 вересня 2019 12:55
Лист санкції.PDF
09 вересня 2019 12:55
Лист про демпінг.PDF
09 вересня 2019 12:55
Копія Статуту.PDF
09 вересня 2019 12:55
Копія Ліцензії.PDF
09 вересня 2019 12:55
Звіт 1ДФ.pdf
09 вересня 2019 12:55
Договір механізми.PDF
09 вересня 2019 12:55
Довідка ст.17.PDF
09 вересня 2019 12:55
Довідка приміщення.PDF
09 вересня 2019 12:55
Довідка працівники.PDF
09 вересня 2019 12:55
Довідка обладнання.PDF
09 вересня 2019 12:55
Довідка ВІБЕР.PDF
09 вересня 2019 12:55
Відомості про учасника.PDF
09 вересня 2019 12:55
Відгук Золота НОВИЙ.pdf
09 вересня 2019 12:55
Витяг ПДВ копія.PDF
09 вересня 2019 12:55
Виписка ЄДР.PDF

Публічні документи

09 вересня 2019 14:50
Протокол учасників.pdf
09 вересня 2019 14:50
Договірна ціна.pdf
09 вересня 2019 14:50
Бух довідка про облік ОЗ.pdf
09 вересня 2019 14:50
Копiя_лiцензii.pdf
09 вересня 2019 14:50
Локальний кошторис_2.pdf
09 вересня 2019 14:50
Проект договору.pdf
09 вересня 2019 14:50
Фото_СихівРА.pdf
09 вересня 2019 14:50
Витяг ПДВ.pdf
09 вересня 2019 14:50
Платіжні док_СихівРА.pdf
09 вересня 2019 14:50
Акт2 СихівРА_2а частина.pdf
09 вересня 2019 14:50
Технічне завдання.pdf
09 вересня 2019 14:50
Локальний кошторис_1.pdf
09 вересня 2019 14:50
Акт2 СихівРА_1а частина.pdf
09 вересня 2019 14:50
Лист-відгук.pdf
09 вересня 2019 14:50
Копії накладних.pdf
09 вересня 2019 14:50
Відомість ресурсів.pdf
09 вересня 2019 14:50
Копія аналогіч договору.pdf
09 вересня 2019 14:50
Пояснювальна записка.pdf
09 вересня 2019 14:50
Копія Статуту.pdf
09 вересня 2019 14:50
Копія 1 ДФ та квитанц.pdf
09 вересня 2019 14:50
Витяг з ЄДР.pdf
09 вересня 2019 14:50
Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2019 14:50
Копія штатного розпису.pdf
09 вересня 2019 14:50
Копія виписки з ЄДР.pdf
09 вересня 2019 14:50
Обєктний кошторис.pdf
09 вересня 2019 14:50
Акт1 СихівськаРА.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 14:55
Довідка з податкової.pdf
23 вересня 2019 14:55
Довідка з МВС.pdf
09 вересня 2019 13:54
Ліцензія.pdf
09 вересня 2019 13:54
тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2019 13:54
проект договору.pdf
09 вересня 2019 13:54
наявність приміщень.pdf
09 вересня 2019 13:54
наявність працівників.pdf
09 вересня 2019 13:54
лист гарантія ціни.pdf
09 вересня 2019 13:54
гарантійний лист.pdf
09 вересня 2019 13:54
договірна ціна.pdf
09 вересня 2019 13:54
лист гарантія санкції.pdf
09 вересня 2019 13:54
технічне завдання.pdf
09 вересня 2019 13:54
довідка субпідрядники.pdf
09 вересня 2019 13:54
довідка довкілля.pdf
09 вересня 2019 13:54
лист згода.pdf
09 вересня 2019 13:54
Аналогічний акт Трильв.5.pdf
09 вересня 2019 13:54
Наказ на директора.pdf
09 вересня 2019 13:54
Витяг ПДВ.pdf
09 вересня 2019 13:54
витяг ЄДРПОУ.pdf
09 вересня 2019 13:54
Статут і протокол.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 11:18
ст 17.pdf
09 вересня 2019 11:13
проект договору.pdf
09 вересня 2019 11:13
гарантія ціна ТД.pdf
09 вересня 2019 11:13
гарантія зп.pdf
09 вересня 2019 11:13
гарантія екон санкції.pdf
09 вересня 2019 11:13
ТЗ.pdf
09 вересня 2019 11:13
захист довкілля.pdf
09 вересня 2019 11:13
лист-згода персон дані.pdf
09 вересня 2019 11:13
статут.pdf
09 вересня 2019 11:13
ПДВ.pdf
09 вересня 2019 11:13
витяг.pdf
09 вересня 2019 11:13
загальні відомості.pdf
09 вересня 2019 11:13
протокол.pdf
09 вересня 2019 11:13
протокол повноваження.pdf
09 вересня 2019 11:13
наказ.pdf
09 вересня 2019 11:13
виписка з протоколу.pdf
09 вересня 2019 11:13
ліцензія.pdf
09 вересня 2019 11:13
фото1.pdf
09 вересня 2019 11:13
акт2.pdf
09 вересня 2019 11:13
акт1.pdf
09 вересня 2019 11:13
відгук 2.pdf
09 вересня 2019 11:13
копіядог.pdf
09 вересня 2019 11:13
1дф.pdf
09 вересня 2019 11:13
штатний.pdf
09 вересня 2019 11:13
договір ЦПХ.pdf
09 вересня 2019 11:13
працівники.pdf
09 вересня 2019 11:13
бухдовідка .pdf
09 вересня 2019 11:13
договір оренда приміщ.pdf
09 вересня 2019 11:13
дог склад.pdf
09 вересня 2019 11:13
довідка приміщення.pdf
09 вересня 2019 11:13
договір надання послуг.pdf
09 вересня 2019 11:13
техпаспортМ.pdf
09 вересня 2019 11:13
тех паспор 2.pdf
09 вересня 2019 11:13
обладнання.pdf
09 вересня 2019 11:13
відомість ресурсів.pdf
09 вересня 2019 11:13
загальновиробничі.pdf
09 вересня 2019 11:13
ДЦ.pdf
09 вересня 2019 11:13
форма цінова пропоз.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"

ТОВ "ЕРГОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ"
#41390227
Відхилено 4 200 000,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 16:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"
#40452418
Відхилено 4 700 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 18:01
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"
#40504235
Переможець 4 701 942,96
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 17:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"
#40504235
4 701 942,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 жовтня 2019 16:59
ДОГОВІР Старознесенська.pdf укладений
07 жовтня 2019 16:58
sign.p7s зміни до договору
19 листопада 2020 16:30
ДУ 5 до Договору 444 від 07.10.2019.PDF зміни до договору
19 листопада 2020 16:29
sign.p7s зміни до договору
19 листопада 2020 16:18
ДУ №4 до Догвороу 444 від 07.10.2019р..PDF зміни до договору
19 листопада 2020 16:16
sign.p7s зміни до договору
18 березня 2020 11:46
ДУ №3 Старознесенська.pdf зміни до договору
18 березня 2020 11:45
sign.p7s зміни до договору
03 грудня 2019 19:03
ДУ №2 Старознесенська.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 19:00
ДУ 1 Старознесенська 21 жовтня.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 14:13
sign.p7s зміни до договору
23 жовтня 2019 11:02
ДУ Старознесенська.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, за взаємною згодою, керуючись п. 9.1, 10.2. Договору № 4/33-444 від 07.10.2019р., у зв’язку з відсутністю розпорядчого документа Замовника стосовно надання Підряднику авансу, домовились виключити з Договору № 4/33-444 від 07.10.2019р пункт 2.2. та пункт 4.4.4. 2. Сторони, керуючись п. 1.3., п. 9.1, п. 10.2 Договору № 4/33-444 від 07.10.2019р., домовились (без зміни ціни Договору), уточнити вартість робіт, які будуть виконуватись протягом 2019-2020рр. та доповнити п.2.1. підпунктами 2.1.1., 2.1.2. наступного змісту: 2.Ціна договору 2.1. Ціна Договору становить – 4 701 942,96 грн. (чотири мільйони сімсот одна тисяча дев’ятсот сорок дві гривні 96 коп.) з ПДВ. «2.1.1. Вартість робіт (договірна ціна), які підлягають виконанню у 2019 році становить 4 601 900,00 грн. (чотири мільйони шістсот одна тисяча дев’ятсот гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ.» «2.1.2. Вартість робіт (договірна ціна), які підлягають виконанню у наступному бюджетному періоді - 2020 році становить 100 042,96 грн. (сто тисяч сорок дві гривні 96 коп.) в т.ч. ПДВ, при умові виділеного фінансування».
Номер договору про закупівлю: № 4/33-444
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, керуючись п. 1.3., п. 9.1, п. 10.2 Договору № 4/33-444 від 07.10.2019р., домовились (без зміни ціни Договору), уточнити вартість робіт, які будуть виконуватись протягом 2019-2020рр. та викласти підпункти 2.1.1., 2.1.2. пункту 2.1. Договору № 4/33-444 наступного змісту: 2.Ціна договору 2.1. Ціна Договору становить – 4 701 942,96 грн. (чотири мільйони сімсот одна тисяча дев’ятсот сорок дві гривні 96 коп.) з ПДВ. «2.1.1. Вартість робіт (договірна ціна), які підлягають виконанню у 2019 році становить 4 165 019,54 грн. (чотири мільйони сто шістдесят п’ять тисяч дев’ятнадцять гривень 54 коп.) в т.ч. ПДВ.» «2.1.2. Вартість робіт (договірна ціна), які підлягають виконанню у наступному бюджетному періоді - 2020 році становить 536 923,42 грн. (п’ятсот тридцять шість тисяч дев’ятсот двадцять три гривні 42 коп.) в т.ч. ПДВ, при умові виділеного фінансування». 2. Ця Додаткова угода №2 є невід’ємною частиною Договору № 4/33-444 від 07.10.2019р.
Номер договору про закупівлю: № 4/33-444
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 1.3., п. 9.1, п. 10.2 Договору № 4/33-444 від 07.10.2019р., ., у зв’язку з виділенням бюджетних призначень на 2020 рік, домовились (без зміни ціни договору) викласти підпункти 2.1.1. та 2.1.2. Договору № 4/33-444 від 07.10.2019р. у наступній редакції: 2.Ціна договору 2.1. Ціна Договору становить – 4 701 942,96 грн. (чотири мільйони сімсот одна тисяча дев’ятсот сорок дві гривні 96 коп.) з ПДВ. «2.1.1. Вартість робіт (договірна ціна), які були виконані у 2019 році становить 4 165 019,54 грн. (чотири мільйони сто шістдесят п’ять тисяч дев’ятнадцять гривень 54 коп.) в т.ч. ПДВ.» «2.1.2. Вартість робіт (договірна ціна), які підлягають виконанню у 2020 році становить 536 923,42 грн. (п’ятсот тридцять шість тисяч дев’ятсот двадцять три гривні 42 коп.) в т.ч. ПДВ. 2. У зв’язку з зміною банківських реквізитів Сторін, Сторони домовились викласти у новій редакції банківські реквізити Сторін
Номер договору про закупівлю: № 4/33-444
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою керуючись п.3.2., п.10.2.Договору №4/33-444 від 07.10.2019 у звязку з виробничною необхідністю, домовились продовжити строки викорнання робіт на Обєкті та продовжити строк Дії Договору №4/33-444 від 07.10.2019, виклавши пп.3.1.1. п.3.1. частини 3, пп.10.1 п.10 частини 10 Договору №4/33-444 від 07.10.2019р., у нових редакціях 3.1.Роботи за договором повинні бути виконані: 3.1. Початок 08.10.2019р. Закінчення-31.12.2021р. 10.1.Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до 31.12.2021р., або до повного виконання Сторонами зобовязань за цим Договором.
Номер договору про закупівлю: № 4/33-444
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою, домовились (без зміни ціни договору) уточнити вартість робіт які будуть виконуватись протягом 2019-2020-2021рр. та доповнити п.2.1 підпунктом 2.1.3 та викласти підпункти 2.1.1 та 2.1.2 Договору №4/33-444 від 07.10.2019 року у наступній редакції: 2.1.Ціна Договору становить 4 70 1942,96 (чотири мільйони сімсот одна тисяча гривень девятсот сорок дві гривні 26 копійок.) 2.1.1Вартість робіт (договірна ціна), які були виконані у 2019 році становить 4 165 019,54 грн. в т.ч. ПДВ" 2.1.2 Вартість робіт (договірна ціна), які були виконані у 2020 році становить 0,0 грн. 2.1.3.Вартість робіт (договірна ціна), які підлягають виконанню у 2021 році становить 536923,42 грн в т.ч.ПДВ
Номер договору про закупівлю: № 4/33-444
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку