Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя та офісне устаткування
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-08-23-001056-c c3f1e8a192b042598eeec6eb6e0e3a5d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Урядова

+380442078070 uriadova@koas.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 35919304
Вебсайт: http://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/
Місцезнаходження: 01133, Україна , Київ обл., м. Київ, б-р Лесі Українки, буд. 26
Контактна особа: Олена Урядова
+380442078070
uriadova@koas.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2019 11:34
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2019 11:34
Початок аукціону: 17 вересня 2019 12:28
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 5,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Шановні учасники! Приймайте усвідомлене рішення про участь у закупівлі, уважно вивчайте умови та технічні характеристики. Поставка буде проводитись частинами за окремими замовленнями, оплата тільки після повного відвантаження товару, відвантаження в приміщення проводитись силами та засобами учасника, при отриманні товару буде проводитись контрольна перевірка, будь-ласка не намагайтесь надати низьковартісті товари, ніякі заміни товару прийматись не будуть. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9717 штука
Канцелярське приладдя та офісне устаткування, папір і конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Київ, Київ, б-р Лесі Українки, буд.26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2019 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 11:34
tenderna_dokumentatsiya 3019 зміни.docx
06 вересня 2019 11:34
Повідомлення про внесення змін до тендерної документації 3019.docx
23 серпня 2019 12:42
tenderna_dokumentatsiya 3019.docx
06 вересня 2019 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 11:34
tenderna_dokumentatsiya 3019 зміни.docx
06 вересня 2019 11:34
Повідомлення про внесення змін до тендерної документації 3019.docx
23 серпня 2019 12:42
tenderna_dokumentatsiya 3019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 10:03
Дата відповіді: 27 серпня 2019 12:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? Ми намагаємось не обмежувати Ваші пропозиції і тому не вказуємо торгові марки або моделі в тендерній документації, єдина умова характеристики Вашого товару мають бути не гіршими, ніж зазначені. 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. звертаємо Вашу увагу, що в ціновій пропозиції, яку мають подати всі участини зазначено "Найменування товару (із зазначенням конкретної назви виробника, моделі тощо). Якщо учасником не буде виконана дата умова - його тендерна пропозиція буде відхилена. 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? До участі у торгах допускаються учасники будь-якої форми власності, основний критерій - ціна пропозиції визначена у ході аукціону, в незалежності включає ця ціна ПДВ чи ні. Вимога зазначити підставу неплатників податків зазначена лише для правильного оформлення платіжних документівю

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 289 951,26
UAH з ПДВ
243 261,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 259 671,78
UAH з ПДВ
243 458,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 295 896,36
UAH з ПДВ
265 896,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 11:19
Електронний підпис
16 вересня 2019 11:17
ЕКО3576_Сертифікати_3.rar
16 вересня 2019 10:05
Електронний підпис
16 вересня 2019 10:03
ЕКО3576_Сертифікати_3.rar
16 вересня 2019 10:03
ЕКО3576_Сертифікати_2.rar
16 вересня 2019 10:03
ЕКО3576_Сертифікати_1.rar
16 вересня 2019 10:03
Лист про неліцензування.pdf
16 вересня 2019 10:03
згода з договором.pdf
16 вересня 2019 10:03
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 11:31
Цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2019 11:31
Технічна специфікація.pdf
16 вересня 2019 11:31
Тендерна пропозиція.pdf
16 вересня 2019 11:31
До-ка про банкрутство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 243 261,90
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 11:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
243 261,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 13:59
3019.pdf укладений
02 жовтня 2019 13:56