Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери
Очікувана вартість
427 644,00 UAH
UA-2019-08-23-001030-c 87d1cb16bbda4777abe08ae3ae4f192c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Рябець

474560205 hr_crbol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Христинівська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02005473
Місцезнаходження: 20000, Україна , Черкаська обл., Христинівський р-н, м. Христинівка, вул .Б. Хмельницького, буд. 2
Контактна особа: Наталія Рябець
474560205
hr_crbol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2019 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 13:38
Очікувана вартість: 427 644,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 138,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютери)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штука
Комп’ютери (джерело фінансування - інші надходження спеціального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом: оплати Покупцем після пред’явлення Постачальником рахунка-фактури та накланадної на оплату товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 12:33
Тендерна документацiя — зі змінами.doc
30 серпня 2019 12:33
Перелік змін.doc
30 серпня 2019 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 12:33
Тендерна документацiя — зі змінами.doc
23 серпня 2019 12:37
Тендерна документацiя.doc
30 серпня 2019 12:33
Перелік змін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 25 серпня 2019 18:39
Дата відповіді: 27 серпня 2019 13:52
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги у торгах не приймаються. Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент». Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У випадку не дотримання вказаної вимоги спричинить безапеляційну дискваліфікацію учасника. Системні блоки на базі процесора AMD технічними вимогами документації не передбачені.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 серпня 2019 10:04
Дата відповіді: 29 серпня 2019 16:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До поставки приймається товар визначений технічними вимогами у тендерній документації. Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У випадку не дотримання вказаної вимоги спричинить безапеляційну дискваліфікацію учасника.
До торгів допускаються усі бажаючи.
Подана учасником ціна через прозоро є остаточною (за результатом аукціону).
На даний час тендерний комітет не планує включати додаткові вимоги до документації.
Документація
Дата подання: 27 серпня 2019 10:18
Дата відповіді: 29 серпня 2019 16:28
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації не встановлено вимог до учасників, що провокує чи змушує їх порушувати авторське право.
Замовник не обмежує учасників цивільних відносин здійснювати захист будь-яких їхніх прав у тому числі авторських.
На даний час тендерний комітет не планує включати додаткові вимоги до документації.


Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-23-001030-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 16 вересня 2019 14:35
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!

Вимоги тендерної документації передбачали:: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від ОФІЦІЙНОГО дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро.»

Учасник ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" в складі тендерної пропозиції надає авторизаційний лист від ТОВ «Софтіко», яка попри свій партнерський статус не є ОФІЦІЙНИМ дистриб’ютором програмної продукції Windows.

Пропонуємо Замовнику звертунися до компанії постачальника програмного забезпечення ТОВ «Софтіко» щодо підтвердження цієї інформації. Та просимо дискваліфікувати Учасника ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" як такого, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2019 09:42
Учасник ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" в складі тендерної пропозиції надає авторизаційний лист від ТОВ «Софтіко». Згідно вимог тендерної документації претензій до пропозиції ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" у тендерного комітета відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-08-23-001030-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 17 вересня 2019 11:25
Шановний Замовнику!2
Шановний Замовнику!
ВАША тендерна документація містила вимогу авторизаційний лист від ОФІЦІЙНОГО дистриб'ютора програмної продукції Microsoft. Учасник надає лист від компанії Софтіко, що не є ОФІЦІЙНИМ дистриб'ютором продукції Microsoft. Вбачаємо в цьому невідповідність і просимо дискваліфікувати Учасника ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" як такого, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2019 14:57
Учасник ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" в складі тендерної пропозиції надає авторизаційний лист від ТОВ «Софтіко». Згідно вимог тендерної документації претензій до пропозиції ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" у тендерного комітета відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна" 387 460,80
UAH з ПДВ
387 460,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 406 800,00
UAH з ПДВ
406 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 427 481,28
UAH з ПДВ
427 481,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2019 14:32
Електронний підпис
08 вересня 2019 14:31
Технічний опис товару.pdf
08 вересня 2019 14:31
Тендерна пропозиція.pdf
08 вересня 2019 14:31
Статут - нова редакція.pdf
08 вересня 2019 14:31
Проект договору.pdf
08 вересня 2019 14:31
Лист щодо партнерства.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 10:49
Електронний підпис
12 вересня 2019 10:46
Довідка МВС.rar
12 вересня 2019 10:46
Довідка ДФС.rar
11 вересня 2019 16:48
Електронний підпис
06 вересня 2019 19:21
Електронний підпис
06 вересня 2019 19:18
Кваліфікаційна частина.pdf
06 вересня 2019 19:18
Технічна частина.pdf
06 вересня 2019 19:18
Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 19:18
Статут.pdf
06 вересня 2019 19:18
Сертифікати та листи.pdf
06 вересня 2019 19:18
Протоколи засновників.pdf
06 вересня 2019 19:18
Проект договору.pdf
06 вересня 2019 19:18
Наказ на призначення.pdf
06 вересня 2019 19:18
ЄДРПОУ.pdf
06 вересня 2019 19:18
Витяг ПДВ.pdf
06 вересня 2019 19:18
Виписка.pdf

Публічні документи

08 вересня 2019 20:58
Електронний підпис
08 вересня 2019 20:53
Проект договору.pdf
08 вересня 2019 20:53
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Відхилено 387 460,80
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 09:33
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
Переможець 406 800,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 09:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

11 вересня 2019 09:33
Електронний підпис
11 вересня 2019 09:32
Протокол 4.pdf
09 вересня 2019 14:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000

№ рішення у справі

72/76-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 09:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
406 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:03
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 11:53
ДУ1.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 11:52
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 14:36
Договір 239.pdf укладений
30 вересня 2019 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. В преамбулі та тексті укладеного Договору Христинівська центральна районна лікарня в усіх відмінках замінити на Комунальне некомерційне підприємство «Христинівська центральна районна лікарня» Христинівської районної ради Чркаської області (скорочена назва КНП «Христинівська центральна районна лікарня» Христинівської районної ради). Місцезнаходження та банківські реквізити сторін викласти в новій редакції. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 406 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 67 800,00 UAH)